Oh dáár is m'n Waterliniespeld!quote:
mijn eerste gedachte: Nou en?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:49 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/film/60(...)the-bell-spelen.html
Man man man
Is toch leuk voor dat meisje!quote:
dat wel.quote:
quote:
Prima, maar we gaan zo richting 'inclusiviteit' dat wat vroeger 'normaal' was dadelijk 'vreemd' wordt. Maar iedereen doet maar, zolang ze mij er niet lastig mee vallenquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Prima, maar we gaan zo richting 'inclusiviteit' dat wat vroeger 'normaal' was dadelijk 'vreemd' wordt. Maar iedereen doet maar, zolang ze mij er niet lastig mee vallen
Inclusiviteit betekent ook respect voor afwijkende meningen, die ik kennelijk hebquote:
Ik heb vooral altijd het idee dat de meeste het maar doen om erbij te horen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Prima, maar we gaan zo richting 'inclusiviteit' dat wat vroeger 'normaal' was dadelijk 'vreemd' wordt. Maar iedereen doet maar, zolang ze mij er niet lastig mee vallen
de wereld is gestoord aan het worden. Maar het ligt aan mij, I knowquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb vooral altijd het idee dat de meeste het maar doen om erbij te horen.
Groot nieuws dat een transgender ergens aan meedoet. als je het nou normaal wil laten lijken, dan hoef je dit niet zo van de daken te schreeuwen. Doe het dan gewoon.
Nu wordt het volgensmij alleen gedaan om te laten zien hoe goed ze wel niet zijn....
Het is denk ik meer de media die het er even bij moeten zetten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb vooral altijd het idee dat de meeste het maar doen om erbij te horen.
Groot nieuws dat een transgender ergens aan meedoet. als je het nou normaal wil laten lijken, dan hoef je dit niet zo van de daken te schreeuwen. Doe het dan gewoon.
Nu wordt het volgensmij alleen gedaan om te laten zien hoe goed ze wel niet zijn....
Er is een verschil tussen een afwijkende mening en gewoon horkerigheid.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inclusiviteit betekent ook respect voor afwijkende meningen, die ik kennelijk heb
maar je bent het er hopelijk wel mee eens dat we in alles doorslaanquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een afwijkende mening en gewoon horkerigheid.
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar je bent het er hopelijk wel mee eens dat we in alles doorslaan
Is de hele LGBTREWQGEJ beweging gebaat bij dit soort publikaties?
Zijn vrouwen er nu echt bij gebaat dat bedrijven gedwongen worden om verplicht vrouwen aan te nemen in hoge posities?
Zijn de donkere medelanders gebaat bij de hele ZP discussie?
Zegt imo ook genoeg over waarom veel van hen zich laten onderzoeken/diagnostiseren.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat die Josie er een interview over heeft gegeven, is niet verwonderlijk. Aangezien ze ook als man ergens in geacteerd heeft blijkbaar.
Ik stuitte gisteren wel op een interessant filmpje, over de hoeveelheid de-transitioners die blijkbaar een verkeerde diagnose hadden gekregen. Geldt niet voor allemaal natuurlijk, maar dat er (volgens mij ging het onderzoek dat aangehaald werd over het VK) toch flink wat zijn die terug willen, zegt wel iets over de geschiktheid van het vooronderzoek imo.
Een van de punten uit het filmpje (ik heb me er verder ook niet echt in verdiept, het was niet heel vroeg toen ik het tegenkwam) is dat voor een deel het een veiliger pad was dan uitkomen voor homoseksualiteit. Dat vond ik wel redelijk bizar.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zegt imo ook genoeg over waarom veel van hen zich laten onderzoeken/diagnostiseren.
Maar goed, van mij mogen ze als ze daardoor hun eigen identiteit kunnen ontdekken.
Er zijn ook mensen die een been laten afzetten zodat ze beter in hun vel zitten. Het zal me worst wezen. Het is alleen supersneu als je er achteraf spijt van krijgt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zegt imo ook genoeg over waarom veel van hen zich laten onderzoeken/diagnostiseren.
Maar goed, van mij mogen ze als ze daardoor hun eigen identiteit kunnen ontdekken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wat betreft de inclusiviteitsdiscussie: zolang het opvalt, is het blijkbaar nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |