abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190911479
100216_28827_KSC_Header.jpg

Gewoon weer normaal doen. En alvast een gelukkig Pasen.
  Moderator maandag 6 januari 2020 @ 22:18:13 #2
45833 crew  Fogel
pi_190911500
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Appartement :P
Heeft ook een begane grond. Dat jij daar niet woont is het punt niet :P
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_190911501
Babbeltruc?

Praten met mensen :r
pi_190911549
Mijn cv ketel deed het niet meer. Mijn vader zou een monteur bellen. na 30 minuten ofzo gaat de deur bel. Ik doe open en staat er een reus die zegt ja u heeft problemen met de cv ketel, die kom ik maken :)

Nou goed ik denk dat is snel maar hij is er dus das mooi.Laat hem binnen. We staan in de keuken. Dus vroeg zo van ja u heeft net mijn vader gesproken toch? Hij zo; jaaaaa das toch dat kleine Turkse mannetje met dat Turkse accent...

Dus toen dacht ik fuck :X :X

Ik zei zo ja dat klopt maar ik weet er niks vanaf dus bel mijn vader wel en kunt u met hem overleggen. Mijn vader had het gelijk door en die heeft hem telefonisch mijn huis uit gekregen.

God toen kon ik mij wel voor de kop slaan dat ik die reus had binnen gelaten.
pi_190911572
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
Mijn cv ketel deed het niet meer. Mijn vader zou een monteur bellen. na 30 minuten ofzo gaat de deur bel. Ik doe open en staat er een reus die zegt ja u heeft problemen met de cv ketel, die kom ik maken :)

Nou goed ik denk dat is snel maar hij is er dus das mooi.Laat hem binnen. We staan in de keuken. Dus vroeg zo van ja u heeft net mijn vader gesproken toch? Hij zo; jaaaaa das toch dat kleine Turkse mannetje met dat Turkse accent...

Ik zei zo ja dat klopt maar ik weet er niks vanaf dus bel mijn vader wel en kunt u met hem overleggen. Mijn vader had het gelijk door en die heeft hem telefonisch mijn huis uit gekregen.

Ok uitstraling
pi_190911574
quote:

Maar hoe wist hij dan dat je cv stuk was? :?
pi_190911577
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Babbeltruc?

Praten met mensen :r
Buddaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_190911587
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Maar hoe wist hij dan dat je cv stuk was? :?
Dat weet ik niet. Deze man stond gewoon heel toevallig aan mijn deur. Mijn vader had nog helemaal niemand gebeld. :')
pi_190911588
quote:

Wat een vaag verhaal.
pi_190911604
quote:
15s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Wat een vaag verhaal.
Was wel beetje bang want wist niet hoe ik hem mijn huis uit zou krijgen
pi_190911614
Haha ik heb zo gelachen in Praag, we waren er met collega’s. En ik moest pinnen want degene met de pot was vertrokken. :(

Dus ik pinnen tegenover de bar/disco, komt zo’n oud mannetje te zeuren dat ie geld wou wisselen en bleef doordrammen, dus geef hem een duw en ga weer die bar in.

Stond met een collega naar buiten te kijken en zie die man weer lopen. Ik zeg: wat je ook doet bij hem niet wisselen.
Mijn collega in eens boos en gooit zijn geld op de grond, had hij hetzelfde gehad en wel gewisseld. :') :')
Vakman pur sang
pi_190911619
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Deze man stond gewoon heel toevallig aan mijn deur. Mijn vader had nog helemaal niemand gebeld. :')
Hm, vaag :{ Ik heb wel spontane Jehova’s Getuigen en Kinderpostzegelverkopers aan mijn deur gehad, maar nog nooit Cv-reparateurs _O-
pi_190911631
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Was wel beetje bang want wist niet hoe ik hem mijn huis uit zou krijgen
Ik denk dat als het een heel klein mannetje was geweest dat hij gewoon je CV was gaan repareren.
pi_190911632
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha ik heb zo gelachen in Praag, we waren er met collega’s. En ik moest pinnen want degene met de pot was vertrokken. :(

Dus ik pinnen tegenover de bar/disco, komt zo’n oud mannetje te zeuren dat ie geld wou wisselen en bleef doordrammen, dus geef hem een duw en ga weer die bar in.

Stond met een collega naar buiten te kijken en zie die man weer lopen. Ik zeg: wat je ook doet bij hem niet wisselen.
Mijn collega in eens boos en gooit zijn geld op de grond, had hij hetzelfde gehad en wel gewisseld. :') :')
Dat is wel de oudste truc in het boek waar je collega in is getrapt :')
pi_190911640
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:

Fijn he dat waardeloze wit Russische geld
pi_190911648
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hm, vaag :{ Ik heb wel spontane Jehova’s Getuigen en Kinderpostzegelverkopers aan mijn deur gehad, maar nog nooit Cv-reparateurs _O-
Ja misschien was die aan het ' voorkijken' ofzo :p
pi_190911690
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat is wel de oudste truc in het boek waar je collega in is getrapt :')
Ja dat zei ik hem ook.
Maar die man was zo zielig zei hij. :')
Vakman pur sang
pi_190911716
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Had je net op FOK! gemeld dat je cv kapot was? :P
pi_190911724
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Hoe wist hij dat je CV kapot was dan?

Als hij nu naar binnen gestapt was met ja ik kom uw blender repareren of zo maar er stapt echt niemand op de gok naar binnen met de smoes om je CV te repareren terwijl die toevallig net een half uur geleden stuk is gegaan 8)7
  maandag 6 januari 2020 @ 22:28:28 #20
102912 crv
Screwed up
pi_190911728
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:crv nog helemaal niet gezien
je hebt me nog helemaal nooit gezien :+
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_190911730
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Had je net op FOK! gemeld dat je cv kapot was? :P
Nee :P Alleen mijn vader wist het.
pi_190911737
quote:

Wat was er dan met je ketel uiteindelijk?

Sukkel. Ze hadden het gas dichtgedraaid in de straat.
Vakman pur sang
  maandag 6 januari 2020 @ 22:28:57 #23
102912 crv
Screwed up
pi_190911741
B :O ns :O ir
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_190911744
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja dat zei ik hem ook.
Maar die man was zo zielig zei hij. :')
Net als die oude vrouwtjes die in Budapest zelfgebakken koekjes of groenten uit eigen tuin op straat verkopen. Zo zielig. Maar dat is dus één grote scam :')
pi_190911749
quote:
5s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Hoe wist hij dat je CV kapot was dan?

Als hij nu naar binnen gestapt was met ja ik kom uw blender repareren of zo maar er stapt echt niemand op de gok naar binnen met de smoes om je CV te repareren terwijl die toevallig net een half uur geleden stuk is gegaan 8)7
Hij wist het niet. Hij heeft gegokt en had het goed. Das de enige manier waarop ik kan het verklaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')