SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
quote:Op zondag 12 januari 2020 16:36 schreef W00fer het volgende:
JajaHoe wedde gij daSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 12 januari 2020 18:26 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Je kan vooruit kijken op videoland. Ik heb aflevering drie ook al gezien
En zijn ze getrouwd Chantal en Henk?quote:Op zondag 12 januari 2020 18:26 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Je kan vooruit kijken op videoland. Ik heb aflevering drie ook al gezien
Lachen hè , en al die eisen die ze heeftquote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:01 schreef Fokkie83 het volgende:
Gister alleen aflevering 2 gekeken.
De mannen die dit jaar meedoen, lijken mij best leuk.
Om die vrouw met die afschuwelijke wenkbrauwen Chantal moest ik lachen.
Wat een mens
Het was haar hele totaal plaatje , die kan je toch niet serieus nemenquote:Op maandag 13 januari 2020 06:37 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Lachen hè , en al die eisen die ze heeft
Vanavond gaan ze trouwenquote:Op maandag 13 januari 2020 07:28 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Het was haar hele totaal plaatje , die kan je toch niet serieus nemen
Vandaag via Videoland te zien en morgen op tvquote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:55 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Top verheug me op de bruiloft van maandag
Wordt lachenquote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef DKUp het volgende:
I
[..]
Vandaag via Videoland te zien en morgen op tv
Zijn Kimberly en Robin het volgende stel.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:18 schreef roos94 het volgende:
Zit aflev 4 te kijken. Heet chantal nou Puf van haar achternaam ?
Sanne vind ik een beetje op een man lijken
30% van de uitzending doorgespoeld want alleen maar saaie huwelijksvoorbereiding van Robin&Kimberly who cares..
Yap, vrij saai ookquote:Op maandag 13 januari 2020 09:43 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Zijn Kimberly en Robin het volgende stel.
Ik zweer het op mijn kinderen! Echt Carlo, ik zweer het op mijn kinderen! Zei ik al dat ik het op mijn kinderen heb gezworen ?quote:Op maandag 13 januari 2020 14:34 schreef FireFox1 het volgende:
Die Chantal word er ook niet beter op in aflevering 4.
Wat.een.untermensch.
Gelukkig hebben we Thierry en Sanne nog, dat is (ogenschijnlijk) wél een leuke matchquote:Op maandag 13 januari 2020 14:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zweer het op mijn kinderen! Echt Carlo, ik zweer het op mijn kinderen! Zei ik al dat ik het op mijn kinderen heb gezworen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |