Je foto uploaden op http://imgur.com.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:07 schreef Hendrik191 het volgende:
Ik wil graag een foto uploaden zodat jullie een voorbeeld kunnen zien. Hoe werkt dit, er staat dat ik een url moet geven?
quote:Op maandag 6 januari 2020 14:11 schreef Hendrik191 het volgende:
Bedankt.
Hier heb ik een link
[ afbeelding ]
https://imgur.com/a/yPDdcMm
Hierop is ook te zien dat het wel erg veel vlekken zijn voor deo... maar ook goed te zien dat het op een soort vage stof vlek lijkt maar het niet is.
Nee gekkie, hij heeft toch ook niet 2 verschillende vloerenquote:Op maandag 6 januari 2020 14:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Zijn dat nou twee verschillende truien? Apart dat de vlekken op vrijwel identieke plekken zitten dan.
Snel was lost vaak niet al het wasmiddel op en dan krijg je idd van deze vlekken.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:33 schreef Hendrik191 het volgende:
Als ik eraan ruik, ruikt het erg schoon dus ik denk dat het zeepresten zullen zijn. Ik doe mijn was meestal op een expres was van 30 minuten op 30 graden. Ik ga hem op de fijne was stand zetten en kijken of het probleem dan verholpen is. (en de filter schoonmaken!)
Was je toevallig met pods? Die lossen vaak niet goed op op een kort programma.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:33 schreef Hendrik191 het volgende:
Als ik eraan ruik, ruikt het erg schoon dus ik denk dat het zeepresten zullen zijn. Ik doe mijn was meestal op een expres was van 30 minuten op 30 graden. Ik ga hem op de fijne was stand zetten en kijken of het probleem dan verholpen is. (en de filter schoonmaken!)
Misschien ruikt de was erg fris omdat er nog veel vloeibare wasmiddel in zit.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:33 schreef Hendrik191 het volgende:
Succes! Op een streepvrije was.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:48 schreef Hendrik191 het volgende:
Ik ga wel langere wassen draaien, kijken of het werkt.
Nee, juist niet.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:39 schreef Roosgeluk het volgende:
@:ixnay heb jij een slimme wasmachine die van alles meet en weegt?
Wasmachines vullen tot een bepaald niveau (niet op tijd dus), als een kledingstuk erg veel water opneemt dan vult de machine gewoon wat meer bij. Met centrifugeren laat dergelijke kleding het water ook net zo makkelijk weer los.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:55 schreef Ixnay het volgende:
Mogelijk heb je er één kledingstuk (of meerdere) bijzitten met veel volume en een lage dichtheid. Deze werkt als een spons en neemt dus veel zeepwater op. Als je wasmachine gaat spoelen, met water dus, haalt hij niet al het wasmiddel/zeep uit deze "spons". Met als gevolg dat hij wasmiddel blijft afgeven aan de overige kledingstukken, terwijl je wasmachine "denkt" dat alle zeep er zo goed als uit is en dat hij met water aan het spoelen is. Vervolgens gaat je wasmachine centrifugeren en haalt er normaal gesproken een groot deel van het water uit. Maar sommige kledingstukken hebben deze zeep nog die van deze "spons" afkomt. Die resten zie je als zichtbare witte strepen.
Maar hij gebruikt vloeibaar wasmiddel.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:37 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Wasmachines vullen tot een bepaald niveau (niet op tijd dus), als een kledingstuk erg veel water opneemt dan vult de machine gewoon wat meer bij. Met centrifugeren laat dergelijke kleding het water ook net zo makkelijk weer los.
Het enige waar centrifugeren moeite mee heeft is waterdichte kleding, maar die slijt te snel in de wasmachine dus regenkleding op de hand uitspoelen om die reden.
Dat die strepen zeep zijn kunnen we het wel over eens zijn denk ik. Waarschijnlijk door een te kort programma en veel te veel zeep. Ik gebruik normaal hooguit een kwart van de aangegeven hoeveelheid zeep en dat is ruim voldoende (bij mij).
Dit ja. Ik heb dat heel vaak bij poloshirts en ik wist maar niet waardoor het kwam. Dacht eerst dat het door m'n autogordel kwamquote:Op maandag 6 januari 2020 13:02 schreef Magica het volgende:
Als je Deo opspuit en je trui meteen aantrekt onstaan er strepen. Horizontaal vaak niet onder je oksels maar op je buik in je zij ofzo
Als je vloeibaar wasmiddel gebruikt zul je zien dat je de wassen ook niet zo heet hoeft te wassen. Bij waspoeder moet je dat wél wil alles schoon uit de machine komen zonder poederresten.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:18 schreef quirina het volgende:
Draai eens een kookwas om je wasmachine goed schoon te maken.
Beddengoed, handdoeken en dan de kookwas juist met waspoeder wassen!
Kreeg ik een keer als tip van een wasmachine monteur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |