abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7984510
quote:
Op zondag 19 januari 2003 12:44 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Ik niet hoor, ik vind het juist heel jammer dat hij zo de mist inging. Want voor de rest is en blijft ie gewoon een ster.

Ik had het ook niet over jou hoor.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_7984541
quote:
Op maandag 13 januari 2003 17:40 schreef NiKos het volgende:
Zou hij niet een beetje overhyped worden, en dat bij de finale uiteindelijk iedereen hem al zat is?
My thoughts exactly

Enneh die Jamai vind ik niks, zo bijzonder mooi kan die niet zingen, en z'n uitstraling, iets te veel Paul de Leeuw/Guus Meeuwis

Dewi die vind ik de beste

pi_7984579
Fouten maken is menselijk; zie Dewi vorige week.
Al moet ik wel zeggen dat ik de afgelopen twee weken niet voor Jim heb gebeld. Dit meer omdat ik weet dat er andere deelnemers zijn die mijn stem beter kunnen gebruiken, en er voor Jim toch wel word gebeld.

GreEtZ,

I love it when a plan comes together! ~ http://www.mercurius69.cu2.nl/ ~
pi_7984583
quote:
Op zondag 19 januari 2003 12:48 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

My thoughts exactly

Enneh die Jamai vind ik niks, zo bijzonder mooi kan die niet zingen, en z'n uitstraling, iets te veel Paul de Leeuw/Guus Meeuwis

Dewi die vind ik de beste

Toch gek dat iedereen (iiig veel) die Jim overhyped vindt, Dewi op nummer 1 heeft. Dewi is bijna net zo overhyped.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7984947
Ik heb niks tegen Jim, alleen tegen het feit dat je nu al weet dat ie toch wel wint. Het publiek wordt al gek als ze hem zien alleen, dan heeft ie nog niks gezongen. En als hij slecht zingt, gillen ze net zo hard. Ik denk dat veel mensen kritiek hebben op hem, omdat hij zo overhyped wordt. Dan luister je naar hem en denk je: zo geweldig vind ik hem niet. Dat is bij mij. Ik vind Jamai, Hind en Dewi( en Zosja en Yuli) veel beter dan Jim. Dus ik snap die hype niet zo. Waarom is hij het ultieme idool volgens veel mensen. Zijn stem is eentonig, hij staat op het podium alsof hij het helemaal niet leuk vindt en hij kan blijkbaar de druk niet aan nog. Hopelijk kan hij zich volgende week herstellen, maar ik denk dat hij nog te jong is om dat hele circus aan te kunnen.
Allan Eshuijs site: http://www.allaneshuijs.nl
pi_7985424
Wat of hoe Jim ook zingt, ik denk dat ie de finale toch wel haalt.. (en of we daar blij mee moeten zijn is een tweede..)
Lalala I can't hear you.
pi_7985471
quote:
Op zondag 19 januari 2003 12:51 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Toch gek dat iedereen (iiig veel) die Jim overhyped vindt, Dewi op nummer 1 heeft. Dewi is bijna net zo overhyped.

Maar Dewi kan wél goed zingen!
pi_7985519
Owh ja, ik zit net de filmpjes te kijken, en ik moet Jim gewoon uitzetten.. wat een ramp zeg.. vreselijk gezongen
  zondag 19 januari 2003 @ 14:10:15 #134
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_7985879
Dit was geen beste beurt van Jim. Hij liep vrijwel meteen achter de feiten aan. Hij zat er volledig naast en kreeg de boel niet meer onder controle. Wat ik dan wel weer knap vond is dat hij het dus wel wist maar het absoluut niet liet merken hij bleef gewoon doorgaan met zijn optreden.
pi_7987182
Hoe kan Scream trouwens de favoriete film van Jim zijn?? Die is toch voor 16 jaar en ouder??
pi_7987196
quote:
Op zondag 19 januari 2003 15:27 schreef schwa78 het volgende:
Hoe kan Scream trouwens de favoriete film van Jim zijn?? Die is toch voor 16 jaar en ouder??
nou je het zegt.....
pi_7987394
quote:
Op zondag 19 januari 2003 15:27 schreef schwa78 het volgende:
Bar slechte keus trouwens en dan Scream nog onvoorspelbaar noemen ook Wat een kindje zeg...

Ik mis bij Jim vooral uistraling. Zn gezicht spreekt niet en hij is totaal niet spontaan ofzo..Heeft niks te melden en ook zn stem is me te monotoon .

pi_7987651
quote:
Op zondag 19 januari 2003 12:51 schreef Mercurius69 het volgende:
Fouten maken is menselijk; zie Dewi vorige week.
Al moet ik wel zeggen dat ik de afgelopen twee weken niet voor Jim heb gebeld. Dit meer omdat ik weet dat er andere deelnemers zijn die mijn stem beter kunnen gebruiken, en er voor Jim toch wel word gebeld.

GreEtZ,

Ik snap echt niet dat er mensen gaan bellen, hoeveel kost zo'n zinloos telefoontje ?
  zondag 19 januari 2003 @ 15:57:06 #139
44558 moravia
ladisperazione,bisogna viverla
pi_7987817
Ik vond Jim z'n stem vanaf de eerste ronde al verschrikkelijk irritant. het is wel een lief jochie hoor, maar ik vind het niet om aan te horen. Hij klinkt alsof hij chronische voorhoofdsholteontsteking heeft! Zo nasaal, en dan met die irritante glijertjes erin. Maar ja, vind het toch sneu voor hem, eerst wordt ie helemaal opgehemeld en nu krijgt hij ineens veel -terechte- kritiek. En dat voor zo'n jong mannetje.....
Maar wie ik nog veel slechter vond en vind is Marieke. Ik zat dan ook te krijsen van plezier toen ze er bijna uitlag. Ze kan wel zingen, maar heeft geen mooie stem vind ik. Een kille stem als een nagel over een schoolbord. Ik vond dat ze aardig door de mand viel.
Dewi is helemaal top; dat is een stem waar ik over een jaar nog van kan genieten.
Bas deed het ook best goed, heeft een warme stem en is een sympathiek figuur. Ik vond het leuk dat Joel en David niet op de kruk hoefden!! Dat geeft ze weer wat zelfvertrouwen!
Ik had het na Zosja's uittrede helemaal gehad met Idols, maar vind het nu toch wel weer leuk om naar te kijken! Sukkel ben ik he!
moravia
  zondag 19 januari 2003 @ 16:22:20 #140
16715 Mylene
*schatje*
pi_7988314
quote:
Op zondag 19 januari 2003 14:10 schreef marky het volgende:
Dit was geen beste beurt van Jim. Hij liep vrijwel meteen achter de feiten aan. Hij zat er volledig naast en kreeg de boel niet meer onder controle. Wat ik dan wel weer knap vond is dat hij het dus wel wist maar het absoluut niet liet merken hij bleef gewoon doorgaan met zijn optreden.
Hij zei het ook in het gesprek met Reinout, dat echt alles goed mis ging.En dan is het idd knap om gewoon door te gaan.
pi_7988772
Ligt het nou aan mij of ben ik de enige die vind dat die gast gewoon altijd op 1 toon zingt! Ik bedoel, hij heeft een leuk koppie hoor, maar hij mag dus echt niet winnen!
pi_7988883
Hij wint ook niet...
pi_7989024
Ik vond hem ook overdreven schattig doen met zijn opmerking dat hij moest huilen bij de tekenfilm the Hunchback of Notredame. Hij maakte die opmerking expres om maar over te komen als een schattige lieve jongen. Volgens mij is hij wel een beetje arro aan het worden hoor. Ik vind echt dat hij niet kan zingen. Aan het begin vond ik hem nog wel leuk en alles, maar nu ik steeds meer van hem hoor stelt hij me steeds meer teleur. Maar ja, die kleine meisjes vallen jammer genoeg toch voor zo'n gozer en zullen blijven SMSen voor hem
pi_7989100

Wat een stelletje zeikerds hier zeg. Het lijkt net alsof de plaat overslaat.

Sex is like Nokia: Connecting People
  zondag 19 januari 2003 @ 17:08:00 #145
16715 Mylene
*schatje*
pi_7989124
quote:
Op zondag 19 januari 2003 16:46 schreef da_blonde het volgende:
Ligt het nou aan mij of ben ik de enige die vind dat die gast gewoon altijd op 1 toon zingt!

Je bent absoluut niet de enige.
  zondag 19 januari 2003 @ 18:44:06 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7990839
quote:
Op zondag 19 januari 2003 17:08 schreef schatje het volgende:
Je bent absoluut niet de enige.
Ik dacht dat jij ook wel Jim fan was?
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 19 januari 2003 @ 18:46:49 #147
16715 Mylene
*schatje*
pi_7990880
quote:
Op zondag 19 januari 2003 18:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij ook wel Jim fan was?

Fan is een groot woord.
pi_7992069
quote:
Op zondag 19 januari 2003 18:46 schreef schatje het volgende:

[..]

Fan is een groot woord.

Stalker dan maar... (just joking)
pi_7992282
quote:
Op zondag 19 januari 2003 00:26 schreef CJ het volgende:

[..]

Gewoon even een voorbeeldje:
Britney is een idool van vele jongens en meisjes. Aantrekkelijk? Mwah, maar ze is niet lelijk. Goed bij stem? Nee. Overkill aan autotune.

Enrique Iglesias. Idool van vele vrouwen. Aantrekkelijk? Ziet er goed uit. Goed bij stem? Nee. Zonder autotune is-ie niets. Getuige de microfoon die openstond tijdens een optreden en men zijn 'echte' zangkunsten op nam.

Ricky Martin. Zie Enrique Iglesias.

In vergelijking met deze dame en heren is Jim nog zeer goed bij stem, en zou dus de titel 'Idol' meer dan verdienen.

Jij hebt het altijd over autotune!
Nou die Jim moest maar 1:15 minuut volzingen! En die gozer had het al vanaf seconde 1 dat nodig!

Overigens zou ik nog niet zo snel vergelijkingen met Iglesias en Martin en Britney maken want die hebben het echt wel gemaakt en Jimmie boy komt net kijken (die wordt enkel groot in NL voor een jaartje of 2)
Daarbij zullen Britney en Martin zich de lazarus dansen en zingen tegelijk en dat ook nog eens een concertje lang of tenminste een aantal nummers...

Jij wel eens gesprongen en zingen tegelijk?? Ja Jim staat er bij als een standbeeld, niet zo moeilijk om niet vals te zingen.

Hou aub dus op met de vergelijken tussen ECHTE idols en Jim en autotune.

Vergelijk Jim maar met de overige kandidaten. (Er waren meer mensen die slecht gezongen hebben gister behalve Jim!)

zondag 19 januari 2003 @ 21:27:35 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7994244
quote:
Op zondag 19 januari 2003 20:04 schreef Edgy het volgende:
Jij hebt het altijd over autotune!
Nou die Jim moest maar 1:15 minuut volzingen! En die gozer had het al vanaf seconde 1 dat nodig!

Overigens zou ik nog niet zo snel vergelijkingen met Iglesias en Martin en Britney maken want die hebben het echt wel gemaakt en Jimmie boy komt net kijken (die wordt enkel groot in NL voor een jaartje of 2)
Daarbij zullen Britney en Martin zich de lazarus dansen en zingen tegelijk en dat ook nog eens een concertje lang of tenminste een aantal nummers...

AMEN!!!!!!!!!
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')