quote:Ik had het ook niet over jou hoor.
Op zondag 19 januari 2003 12:44 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ik niet hoor, ik vind het juist heel jammer dat hij zo de mist inging. Want voor de rest is en blijft ie gewoon een ster.
quote:My thoughts exactly
Op maandag 13 januari 2003 17:40 schreef NiKos het volgende:
Zou hij niet een beetje overhyped worden, en dat bij de finale uiteindelijk iedereen hem al zat is?
Enneh die Jamai vind ik niks, zo bijzonder mooi kan die niet zingen, en z'n uitstraling, iets te veel Paul de Leeuw/Guus Meeuwis
Dewi die vind ik de beste
GreEtZ,
quote:Toch gek dat iedereen (iiig veel) die Jim overhyped vindt, Dewi op nummer 1 heeft. Dewi is bijna net zo overhyped.
Op zondag 19 januari 2003 12:48 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
My thoughts exactly
Enneh die Jamai vind ik niks, zo bijzonder mooi kan die niet zingen, en z'n uitstraling, iets te veel Paul de Leeuw/Guus Meeuwis
Dewi die vind ik de beste
quote:Maar Dewi kan wél goed zingen!
Op zondag 19 januari 2003 12:51 schreef SmashBro het volgende:[..]
Toch gek dat iedereen (iiig veel) die Jim overhyped vindt, Dewi op nummer 1 heeft. Dewi is bijna net zo overhyped.
quote:
Op zondag 19 januari 2003 15:27 schreef schwa78 het volgende:
Hoe kan Scream trouwens de favoriete film van Jim zijn?? Die is toch voor 16 jaar en ouder??
quote:Bar slechte keus trouwens
Op zondag 19 januari 2003 15:27 schreef schwa78 het volgende:
Hoe kan Scream trouwens de favoriete film van Jim zijn?? Die is toch voor 16 jaar en ouder??
Ik mis bij Jim vooral uistraling. Zn gezicht spreekt niet en hij is totaal niet spontaan ofzo..Heeft niks te melden en ook zn stem is me te monotoon
.
quote:Ik snap echt niet dat er mensen gaan bellen, hoeveel kost zo'n zinloos telefoontje ?
Op zondag 19 januari 2003 12:51 schreef Mercurius69 het volgende:
Fouten maken is menselijk; zie Dewi vorige week.
Al moet ik wel zeggen dat ik de afgelopen twee weken niet voor Jim heb gebeld. Dit meer omdat ik weet dat er andere deelnemers zijn die mijn stem beter kunnen gebruiken, en er voor Jim toch wel word gebeld.GreEtZ,
quote:Hij zei het ook in het gesprek met Reinout, dat echt alles goed mis ging.En dan is het idd knap om gewoon door te gaan.
Op zondag 19 januari 2003 14:10 schreef marky het volgende:
Dit was geen beste beurt van Jim. Hij liep vrijwel meteen achter de feiten aan. Hij zat er volledig naast en kreeg de boel niet meer onder controle. Wat ik dan wel weer knap vond is dat hij het dus wel wist maar het absoluut niet liet merken hij bleef gewoon doorgaan met zijn optreden.
Wat een stelletje zeikerds hier zeg. Het lijkt net alsof de plaat overslaat.
quote:Je bent absoluut niet de enige.
Op zondag 19 januari 2003 16:46 schreef da_blonde het volgende:
Ligt het nou aan mij of ben ik de enige die vind dat die gast gewoon altijd op 1 toon zingt!
quote:Ik dacht dat jij ook wel Jim fan was?
Op zondag 19 januari 2003 17:08 schreef schatje het volgende:
Je bent absoluut niet de enige.
quote:Fan is een groot woord.
Op zondag 19 januari 2003 18:44 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik dacht dat jij ook wel Jim fan was?
quote:Stalker dan maar...
Op zondag 19 januari 2003 18:46 schreef schatje het volgende:[..]
Fan is een groot woord.
quote:Jij hebt het altijd over autotune!
Op zondag 19 januari 2003 00:26 schreef CJ het volgende:[..]
Gewoon even een voorbeeldje:
Britney is een idool van vele jongens en meisjes. Aantrekkelijk? Mwah, maar ze is niet lelijk. Goed bij stem? Nee. Overkill aan autotune.Enrique Iglesias. Idool van vele vrouwen. Aantrekkelijk? Ziet er goed uit. Goed bij stem? Nee. Zonder autotune is-ie niets. Getuige de microfoon die openstond tijdens een optreden en men zijn 'echte' zangkunsten op nam.
Ricky Martin. Zie Enrique Iglesias.
In vergelijking met deze dame en heren is Jim nog zeer goed bij stem, en zou dus de titel 'Idol' meer dan verdienen.
Overigens zou ik nog niet zo snel vergelijkingen met Iglesias en Martin en Britney maken want die hebben het echt wel gemaakt en Jimmie boy komt net kijken (die wordt enkel groot in NL voor een jaartje of 2)
Daarbij zullen Britney en Martin zich de lazarus dansen en zingen tegelijk en dat ook nog eens een concertje lang of tenminste een aantal nummers...
Jij wel eens gesprongen en zingen tegelijk?? Ja Jim staat er bij als een standbeeld, niet zo moeilijk om niet vals te zingen.
Hou aub dus op met de vergelijken tussen ECHTE idols en Jim en autotune.
Vergelijk Jim maar met de overige kandidaten. (Er waren meer mensen die slecht gezongen hebben gister behalve Jim!)
quote:AMEN!!!!!!!!!
Op zondag 19 januari 2003 20:04 schreef Edgy het volgende:
Jij hebt het altijd over autotune!
Nou die Jim moest maar 1:15 minuut volzingen! En die gozer had het al vanaf seconde 1 dat nodig!Overigens zou ik nog niet zo snel vergelijkingen met Iglesias en Martin en Britney maken want die hebben het echt wel gemaakt en Jimmie boy komt net kijken (die wordt enkel groot in NL voor een jaartje of 2)
Daarbij zullen Britney en Martin zich de lazarus dansen en zingen tegelijk en dat ook nog eens een concertje lang of tenminste een aantal nummers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |