Gaan die mensen die je daar altijd opzoekt allemaal precies tegelijk, of zijn er al mensen van die groep?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
Ik zie de hele tijd fotos voorbij komen van thailand op fb
Zijn al mensen die daar wonen. Maar denk dat de groep zeg maar deze maand ongeveer wel weer gaat. Zitten 2 Libiers bij en bij hun is het de vraag of ze een visa krijgen. Geen ambassades in eigen land dus ze gaan dan naar Jordanie of Egypte voor visa. Moeten ze daar vaak paar dagen wachten en dan weer terug naar Libie. Of er zijn problemen met geld. Shithole is dat land.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaan die mensen die je daar altijd opzoekt allemaal precies tegelijk, of zijn er al mensen van die groep?
gewoon. Ik > jij > Ruzieman > familie > Khadaffiquote:
Echt van die UitStraling verhalen dit weerquote:Op zondag 5 januari 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
Die ene van de ruzie gaat ook voor het drinken en hoeren naar Thailand. Hij gaat altjd een week naar Pattaya wat het paradijs is voor dit soort praktijken...
quote:Op zondag 5 januari 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon. Ik > jij > Ruzieman > familie > Khadaffi
Maar 4 stapjes.
Dit is echt waar. Pattaya is the place to be for sex en alcohol.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Echt van die UitStraling verhalen dit weer
Ik vind het eigenlijk wel nogal aanmatigend dat je daar überhaupt een mening over hebt. Weet jij hoe ze aan hun geld komen?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:40 schreef bitterbal het volgende:
Maar weet niet in hoeverre ze elkaar kennen maar ik geloof er niet zo in dat deugdige Libiers zo op vakantie kunnen
Ruzie man werkt zogenaamd als ambtenaar voor het nationale waterbedrijf. Hij koopt zijn collega's om extra vakantie te krijgen. Zijn familie bezit een vliegveld. De ander is naar Libiesche standaarden behoorlijk rijk.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel nogal aanmatigend dat je daar überhaupt een mening over hebt. Weet jij hoe ze aan hun geld komen?
Ja maar dat zegt die niet :p Denk dat corruptie in Libie sowieso vrij normaal is. Ze maken sowieso dingen mee die wij ons niet kunnen voorstellen. Ze hebben gewoon kogelgaten in hun autos vanwege random gevechten.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, je kunt daarvan geloven wat je wilt toch? Maar goed, als hij gewoon eerlijk in de zaken rijk geworden was had ie dat wel gezegd
Lief, thanksquote:Op zondag 5 januari 2020 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
Molo hoop dat je dag uiteindelijk toch wat minder irritant is geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |