abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190977790
@Gruj0: oooh hij heeft te VEEL likes... dat had ik inderdaad verkeerd begrepen dan :)
Had het idee dat ie hier al heel lang rondliep en nochtans doorgaans vrijgezel was.
Foutje.

@Wandelen: geen 10km kunnen wandelen? Sorry... hoe dan? Zo ver is dat nou ook weer niet.
pi_190977847
Zelfs ik kan 10 km lopen en ik ben verder zo inert als een tuinstoel. Het ligt wel een beetje aan het tempo en de temperatuur.
Tap tap tap
pi_190978261
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 11:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Behehe, ok! Zelf n betaald account nodig hebben en bitchen op dikke wijven dus?

Ok ok ok.
Het is gewoon veel efficiënter met een betaald account.

En die paar rotcenten ga je echt niet missen.
pi_190978319
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 11:54 schreef Yiwei het volgende:

Ik denk dat haast niemand ongetraind 10 km kan lopen :P

Qua leefstijl is de match twijfelbaar, of dit terecht is zou maar moeten blijken. Mijn ervaring dat ze best sterk kunnen zijn. Ik heb genoeg stevige vrouwen in de sportschool gezien die bovengemiddeld presteren in vergelijking met de normaal/slankere vrouwen mede sporters. Het hangt meer af van hun mentaliteit; een deel is gewoon en dik en actief en tevens best fit :P

Mijn figuur ziet eruit zoals in tijdschriften, maar voor boodschappen dragen heb ik ook hulp nodig enz.
10km. Dat is twee uurtjes wandelen op rustig tempo! :)
pi_190978573
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 11:54 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik denk dat haast niemand ongetraind 10 km kan lopen :P

Dan denk ik toch dat je een verkeerd beeld hiervan hebt. Ik loop met gemak 10 km terwijl mijn favoriete vervoersmiddelen de auto is

Qua leefstijl is de match twijfelbaar, of dit terecht is zou maar moeten blijken. Mijn ervaring dat ze best sterk kunnen zijn. Ik heb genoeg stevige vrouwen in de sportschool gezien die bovengemiddeld presteren in vergelijking met de normaal/slankere vrouwen mede sporters. Het hangt meer af van hun mentaliteit; een deel is gewoon en dik en actief en tevens best fit :P

Mijn figuur ziet eruit zoals in tijdschriften, maar voor boodschappen dragen heb ik ook hulp nodig enz.
Het is wat.......
pi_190979144
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 12:43 schreef Uhmmpie het volgende:
@:gruj0: oooh hij heeft te VEEL likes... dat had ik inderdaad verkeerd begrepen dan :)
Had het idee dat ie hier al heel lang rondliep en nochtans doorgaans vrijgezel was.
Foutje.

@:wandelen: geen 10km kunnen wandelen? Sorry... hoe dan? Zo ver is dat nou ook weer niet.
Veel likes is geen garantie voor het snel aan een relatie komen, dus wat jij zegt slaat kant noch wal.

Het begint hier steeds meer een vrouw VS man battle te worden. :') Generationalpha heeft gelijk, de toon hier is veelal negatief en mensen trekken het naar een battle.

Wat is er mis mee dat Scrapyard zijn voorkeuren heeft? Vrouwen hebben geen voorkeuren?

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 13:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is gewoon veel efficiënter met een betaald account.

En die paar rotcenten ga je echt niet missen.
Precies.
pi_190979177
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:27 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Veel likes is geen garantie voor het snel aan een relatie komen, dus wat jij zegt slaat kant noch wal.

Het begint hier steeds meer een vrouw VS man battle te worden. :') Generationalpha heeft gelijk, de toon hier is veelal negatief en mensen trekken het naar een battle.

Wat is er mis mee dat Scrapyard zijn voorkeuren heeft? Vrouwen hebben geen voorkeuren?
[..]

Precies.
Het gaat om de manier waarop gok ik. Hij zal zelf ook genoeg boven z’n league vrouwen liken, dan is deze houding een beetje hypocriet.
  zaterdag 11 januari 2020 @ 14:33:28 #133
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190979232
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het gaat om de manier waarop gok ik. Hij zal zelf ook genoeg boven z’n league vrouwen liken, dan is deze houding een beetje hypocriet.
Snap sowieso dat afgeven op bepaalde mensen niet. So what dat de chicks die je liken dik zijn. Ik bedoel je hoeft ze niet terug te liken om een match te bewerkstelligen. Bedenk dan gewoon dat het niet voor jou is en zoek verder. Om daar hele groepen voor af te vallen, terwijl ook die mensen er gewoon mogen zijn vind ik gewoon nogal opmerkelijk.

Genoeg vrouwen ook die niet van die afgetrainde adonissen houden, hoor je hier toch ook niet zeiken?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190979237
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja dat kan best, maar dat is een aanname. We weten niet hoe hij eruit ziet. Als je geen fitgirl bent en je liked een fitboy, hoef je geen match te verwachten. Uitzonderingen daargelaten.

Ik denk dat hij het ook wel wat meer tijd had moeten geven zodat het Tinder algoritme zijn werk kon doen. Dat die vrouwen hem geliked hebben begrijp ik wel. Nee heb je, ja kan je krijgen. Maar dat hij ook eigen voorkeuren heeft en kennelijk lichtelijk verontwaardigd was, valt ook wel te begrijpen. Die vrouwen mogen er zeker zijn, mij zal je niets anders horen zeggen. Maar mensen hebben nou eenmaal voorkeuren.

Wb boven zijn league vrouwen liken, dat is toch gewoon doen, wat iedereen zegt? Niemand is boven je league. Zoveel contradictorische kwesties als hier heb je nergens anders. _O-
pi_190979288
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ja dat kan best, maar dat is een aanname. We weten niet hoe hij eruit ziet. Als je geen fitgirl bent en je liked een fitboy, hoef je geen match te verwachten. Uitzonderingen daargelaten.

Verrassend, weer één van mijn regelmatige ervaringen die op Fok als uitzonderlijk wordt ervaren...

#blessed dat ik het ene dikkerdje ben dat wel hardbodies in bed mocht verwelkomen :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190979305
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Verrassend, weer één van mijn regelmatige ervaringen die op Fok als uitzonderlijk wordt ervaren...

#blessed dat ik het ene dikkerdje ben dat wel hardbodies in bed mocht verwelkomen :9~
Ligt er maar net aan waar je naar op zoek bent.
pi_190979334
quote:

[..]

Ik denk dat hij het ook wel wat meer tijd had moeten geven zodat het Tinder algoritme zijn werk kon doen. Dat die vrouwen hem geliked hebben begrijp ik wel. Nee heb je, ja kan je krijgen. Maar dat hij ook eigen voorkeuren heeft en kennelijk lichtelijk verontwaardigd was, valt ook wel te begrijpen. Die vrouwen mogen er zeker zijn, mij zal je niets anders horen zeggen. Maar mensen hebben nou eenmaal voorkeuren.

Wb boven zijn league vrouwen liken, dat is toch gewoon doen, wat iedereen zegt? Niemand is boven je league. Zoveel contradictorische kwesties als hier heb je nergens anders. _O-
Waarom verontwaardiging? Uit onzekerheid over jezelf?
pi_190979352
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:41 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wie zal het zeggen, er kan van alles meespelen. Ik denk niet dat hij het zo zwaar beladen en negatief bedoelde als het overkwam.
pi_190979451
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hmm nee hoor :)
pi_190979465
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm nee hoor :)
:o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190979503
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:41 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Misschien was de teleurstelling wel dat er nog niets bij zat waar hij wel wat in zag? Je weet het niet.
pi_190979779
quote:

[..]

Nou het is heel simpel... als man moet je dat absoluut WEL doen... en als je het als vrouw doet... kun je toch zeker zelf wel bedenken dat je diegene net zo goed niet kunt liken want wie wil JOU nou.

Geen contradictie... gewoon logisch nadenken hoor :)

(En ja het is de toonzetting en de argumenten die mij en anderen... mateloos irriteren)
pi_190979819
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 15:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou het is heel simpel... als man moet je dat absoluut WEL doen... en als je het als vrouw doet... kun je toch zeker zelf wel bedenken dat je diegene net zo goed niet kunt liken want wie wil JOU nou.

(En ja het is de toonzetting en de argumenten die mij en anderen... mateloos irriteren)
Niet doen. Heb je alleen jezelf mee. ;)
pi_190980685
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 15:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik zeg. Geen woorden in mijn mond stoppen.
Over het algemeen willen vrouwen ook geen dikke kale man. Dit soort dingen gelden voor beide geslachten.
  zaterdag 11 januari 2020 @ 16:43:50 #145
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_190980710
Na een half jaar geen apps maar weer eens tinder er opgezet.
Wellicht een tip voor mensen die niet zoveel matches krijgen.
Ik heb een profiel aangemaakt in de trein van utrecht naar amsterdam. Zodoende word je profiel geboost op meerdere plekken en wordt de kans op matches stuk groter.
pi_190980806
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 16:41 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik zeg. Geen woorden in mijn mond stoppen.
Over het algemeen willen vrouwen ook geen dikke kale man. Dit soort dingen gelden voor beide geslachten.
Ik herhaal gewoon even de tendens in het topic.. het zijn niet specifiek jouw woorden.. maar ze vallen hier wel regelmatig.
  zaterdag 11 januari 2020 @ 17:54:36 #147
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190981607
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 16:43 schreef SugeLucky het volgende:
Na een half jaar geen apps maar weer eens tinder er opgezet.
Wellicht een tip voor mensen die niet zoveel matches krijgen.
Ik heb een profiel aangemaakt in de trein van utrecht naar amsterdam. Zodoende word je profiel geboost op meerdere plekken en wordt de kans op matches stuk groter.
De kans dat je ver moet reizen voor een match ook.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190981884
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:43 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wie zal het zeggen, er kan van alles meespelen. Ik denk niet dat hij het zo zwaar beladen en negatief bedoelde als het overkwam.
Precies.

Het is ook helemaal niet denigrerend bedoeld. En daarnaast heb ik het ook niet over een vrouw met. wat vetjes ( :9~ ) maar écht zware vrouwen.

En ik snap ook wel waarom die mij liken, want ik ben groot/lang en naast mij voelen ze zich dan vrouwelijk (letterlijk regelmatig gehoord).

Maar aan de andere kant snap ik het dus niet. Ik weet op mijn beurt ook héél goed (en dit klopt ook 999 van de 1000 keer) bij welk type vrouw ik het niet hoef te proberen. Ik ben een ''good Guy'' type, en ik kan het moeilijk omschrijven maar aan de meeste vrouwen zie ik direct. of ze op mijn ''type'' vallen. Bij een bepaald soort vrouw is dat maar héél zelden het geval, daar probeer ik het niet bij.
pi_190983299
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 18:15 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Precies.

Het is ook helemaal niet denigrerend bedoeld. En daarnaast heb ik het ook niet over een vrouw met. wat vetjes ( :9~ ) maar écht zware vrouwen.

En ik snap ook wel waarom die mij liken, want ik ben groot/lang en naast mij voelen ze zich dan vrouwelijk (letterlijk regelmatig gehoord).

Maar aan de andere kant snap ik het dus niet. Ik weet op mijn beurt ook héél goed (en dit klopt ook 999 van de 1000 keer) bij welk type vrouw ik het niet hoef te proberen. Ik ben een ''good Guy'' type, en ik kan het moeilijk omschrijven maar aan de meeste vrouwen zie ik direct. of ze op mijn ''type'' vallen. Bij een bepaald soort vrouw is dat maar héél zelden het geval, daar probeer ik het niet bij.
Jij kan aan het uiterlijk van een vrouw zien op welke mannen ze valt?

Of bedoel je dat omdat je een good guy bent je zeker niet te hoog moet mikken (even los van wat hoog mikken is)?
pi_190983336
quote:

[..]

Haha :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')