Voor iemand die niet van het kamp komt ben je wel een kutcamperquote:
Oh oke maar ik wil niet naar r&p ofzoquote:Op zondag 5 januari 2020 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is dus niet de bedoeling van deze SC.
Nee wie weet in 2021quote:Op zondag 5 januari 2020 21:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je niet als goed voornemen om een foto te sturen?
Hier zet ik sowieso zelden notes dus niet zo janken Katinka.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alsof jij niet als een kneus zit te noten de godganse dag
Huh hoe weet jij dat (lol)quote:Op zondag 5 januari 2020 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Elke keer als Noel inlogt heeft hij 30 DM's met posts die Chevy zou verwijderen
Dat komt gewoon omdat ik graag een hoge k/d hebquote:Op zondag 5 januari 2020 21:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor iemand die niet van het kamp komt ben je wel een kutcamper
Die gave heb ik ook jaquote:Op zondag 5 januari 2020 21:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou echt mooi zijn. Kijk er naar uit. Vaak voel ik aan of iemand knap is of niet
Daaromquote:Op zondag 5 januari 2020 21:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar wil je ook niet naartoe. Daar zitten nog grotere jankerds dan hier
Waarom kan ik geen plaatje postenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom hebben we een instant verbinding
Ik had ook niet anders van je verwacht.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat ik graag een hoge k/d heb
stop ditquote:Op zondag 5 januari 2020 21:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou echt mooi zijn. Kijk er naar uit. Vaak voel ik aan of iemand knap is of niet
Ik probeerde het maar kwam er niet te staan. Was een gifjequote:
Hahaha jaquote:
En dat is mod van DIG, man man man.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dikke frame hick-ups de laatste tijd in F1. Ik dacht laat ik eens een nieuwe driver voor de videokaart downloaden, ineens nergens last meer van![]()
[ afbeelding ]
@Cronometer is dit waar?quote:
Hoezo. Heb het toch gefikst?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dat is mod van DIG, man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |