SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Dat ligt eraan wat je bedoelt, het niveau valt me niet eens gigantisch tegen maar de rest is redelijk dramatisch. Maar dat maakt het juist wel weer mooi ookquote:
Bedoel vooral qua organisatie in dit geval. Het lijkt mij logisch dat het niveau meevalt, het deelnemersveld is best redelijk.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je bedoelt, het niveau valt me niet eens gigantisch tegen maar de rest is redelijk dramatisch. Maar dat maakt het juist wel weer mooi ook
En Scholten is commentator
Die 180 scorebordjes voor het publiek zijn gewoon lege A4'tjes die zijn neergelegdquote:Op zondag 5 januari 2020 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedoel vooral qua organisatie in dit geval. Het lijkt mij logisch dat het niveau meevalt, het deelnemersveld is best redelijk.
1 riem uit de printer jatten en klaar ben je. Stiften verkopen in de zaal. Is er al wat over het prijzengeld bekendgemaakt?quote:Op zondag 5 januari 2020 15:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die 180 scorebordjes voor het publiek zijn gewoon lege A4'tjes die zijn neergelegd
Op dat niveau zitten we
Voorzitter van de BDO beweert dat alle spelers weten wat zij minimaal krijgen. Dat is door een aantal spelers echter ontkent. Die zeggen qua prijzengeld echt totaal geen idee te hebben waar ze voor spelen.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 riem uit de printer jatten en klaar ben je. Stiften verkopen in de zaal. Is er al wat over het prijzengeld bekendgemaakt?
O jee. Das jammer.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die 180 scorebordjes voor het publiek zijn gewoon lege A4'tjes die zijn neergelegd
Op dat niveau zitten we
https://i.imgur.com/cn0jfM4.mp4quote:Op zondag 5 januari 2020 15:10 schreef Tagliano het volgende:
Paula Jacklin die mij een beetje aan probeert te pakken
Lust haar rauw
Figuurlijk
Draait nog prima hier.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:57 schreef Tagliano het volgende:
RIP al mijn streams geloof ik
En nee de gouden pijlen krijg ik ook niet aan de praat
Hij heeft zijn looks en de pijlen, die Hazel.quote:
Darts: 18, 15, 16, 16, 15, 18, 17, 17, 20, 19, 15, 18, 12, 16, 17, 15, 17, 16, 17, 17, 16, 15, 16, 18quote:Op zondag 5 januari 2020 16:58 schreef hiburg het volgende:
Ik vond dit best een leuke partij, moet ik eerlijk bekennen.
De gemiddeldes stellen niet veel voor inderdaad maar er zat wel wat spanning in, ik vond dit nog wel meevallen. Het licht is ook verbeterd t.o.v. gisteren, nu alleen dat saaie tapijt nog...quote:Op zondag 5 januari 2020 17:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Darts: 18, 15, 16, 16, 15, 18, 17, 17, 20, 19, 15, 18, 12, 16, 17, 15, 17, 16, 17, 17, 16, 15, 16, 18
het was gewoon smerig constant
Daar wil je ook niet bij nadenken verder zeg. Goeie genade.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:07 schreef wimderon het volgende:
Pruim kreeg hem nog even vol op de bek.
Vanaf morgen alles zessies, nog een potje doorbijten.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:27 schreef Mani89 het volgende:
Intens vervelend dat dit niet gewoon de player te bekijken is.
Ja slecht van Eurosport, ze hadden de middagsessies van zaterdag en zondag gewoon via de player aan kunnen bieden. Zal wel een geld- of rechtenkwestie zijn denk ik.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vanaf morgen alles zessies, nog een potje doorbijten.
quote:Op zondag 5 januari 2020 17:33 schreef hiburg het volgende:
[..]
Ja slecht van Eurosport, ze hadden de middagsessies van zaterdag en zondag gewoon via de player aan kunnen bieden. Zal wel een geld- of rechtenkwestie zijn denk ik.
twitter:EurosportCare twitterde op zaterdag 04-01-2020 om 12:27:03@hole1988 Hi there, thank you for getting in touch. Due to broadcasting rights, we only have evening session for first two days, however the afternoon sessions will be on from Monday the 6th on E1. For further questions please do not hesitate to contact me. reageer retweet
Prima potje op papierquote:Op zondag 5 januari 2020 17:34 schreef KennyPowers het volgende:
Hierna Madniggers tegen Unterbuchner
Loesersquote:Op zondag 5 januari 2020 17:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]twitter:EurosportCare twitterde op zaterdag 04-01-2020 om 12:27:03@:hole1988 Hi there, thank you for getting in touch. Due to broadcasting rights, we only have evening session for first two days, however the afternoon sessions will be on from Monday the 6th on E1. For further questions please do not hesitate to contact me. reageer retweet
Ok, dank voor de info !quote:Op zondag 5 januari 2020 17:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]twitter:EurosportCare twitterde op zaterdag 04-01-2020 om 12:27:03@:hole1988 Hi there, thank you for getting in touch. Due to broadcasting rights, we only have evening session for first two days, however the afternoon sessions will be on from Monday the 6th on E1. For further questions please do not hesitate to contact me. reageer retweet
Stond al op AD.nl ja.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/B678ylEFgBS/
Sjoerdgod gaat naar het altaar.
@:szura @:slobeend
Die dame ziet er nogal terrified uit eerlijk gezegd.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leuk voor Sjoerd.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2020 wordt Sjoerd's jaarquote:Op zondag 5 januari 2020 17:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2020 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
begint de avondsessie ook pas om half tien?![]()
Oh wacht dat schoonmaken is zo klaar natuurlijk, twee boterhamzakjes een koffiebekertje en een verloren breinaald.
#KrommeNek.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:02 schreef Vriezzer het volgende:
Dat ging weer he-le-maal fout:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 januari 2020 17:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:
Gewoon een choke. Alles met de legs mee, toen kreeg hij 3 pijlen om te breaken maar miste. Leg daarna meteen slechte scores en gebroken.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
94 gem en verliezen bij bdo. Pijnlijk voor Willem. Lekker defensief gedart door T-Rex
Helaas. Al is unterbuchner natuurlijk een prima darterquote:Op zondag 5 januari 2020 18:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gewoon een choke. Alles met de legs mee, toen kreeg hij 3 pijlen om te breaken maar miste. Leg daarna meteen slechte scores en gebroken.
Britten hebben wel geluid.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:05 schreef T3hTommay het volgende:
Alsof ze dat zelf niet doorhebben, kom op nou.
Daarom is de zaal ook zo donkere gemaakt?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:15 schreef Tagliano het volgende:
Zaaltje is ook niet best gevuld
Edit: wat zeg ik, dit zit nog onder de 10% als je de ring meerekent
Zou best kunnenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daarom is de zaal ook zo donkere gemaakt?
Ja.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ben 'Mr Ben' Hazel, kan dat de goedkeuring wegdragen?
Volgens mij net al bij 40 maar ik kan het verkeerd hebben gehoordquote:Op zondag 5 januari 2020 20:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Zou hij het ook doen als iemand 140 kan uitgooien?
Dit valt tegenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Zou hij het ook doen als iemand 140 kan uitgooien?
Is het nu leeg ja?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:15 schreef Tagliano het volgende:
Zaaltje is ook niet best gevuld
Edit: wat zeg ik, dit zit nog onder de 10% als je de ring meerekent
LEUGENS.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk niet dat deze heren veel 140 gaan gooien
Het lijkt nu wel iets voller dan het helemaal aan het begin wasquote:Op zondag 5 januari 2020 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het nu leeg ja?
Gratis kaarten weggegeven gisteren
Daarmee lijken jullie opeens wel lieverdjesquote:Op zondag 5 januari 2020 20:29 schreef Vriezzer het volgende:
Mijn god. Op TSOD kunnen ze er ook wat van. Zijn gelijk weer los.
[ afbeelding ]
Morgenmiddag wordt het lachenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het lijkt nu wel iets voller dan het helemaal aan het begin was
Maar dit lijkt meer op wat ik van tevoren had verwacht ja
Misschien dat ik het einde van die sessie nog meepakquote:Op zondag 5 januari 2020 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgenmiddag wordt het lachen
quote:Op zondag 5 januari 2020 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het nu leeg ja?
Gratis kaarten weggegeven gisteren
Misschien dat ze nog wat schoolkinderen kunnen ronselen voor de middagsessie.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgenmiddag wordt het lachen
Toen gooide hij ietsje beter dan 67 gemiddeld.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Gauw opdoeken die BDO als dit soort spelers met de World Masters aan de haal gaan.
Achterin zijn ook gewoon TV schermen. Stukje opvulling.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:31 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het achterste stuk hebben ze maar even in het donker gezet, maar kijk ook links vooraan.
Dat geloof ik niet.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen gooide hij ietsje beter dan 67 gemiddeld.
Ga jij nou maar snel meedoen aan de winactie van Nortie Nort.quote:
twitter:RichardNorth180 twitterde op zondag 05-01-2020 om 13:30:37Competition time 👌 for 1 lucky person to have a chance to win my last years world championship top that I've worn against steve west all you have to do is follow and re tweet ends on the 12th good luck to all https://t.co/paujmzDMgB reageer retweet
https://www.ad.nl/darts/d(...)al-een-vak~a57db80a/quote:Het nieuws dat die andere dartsbond, de BDO, in zwaar weer verkeert, komt voor Hearn niet als een verrassing. Afgelopen week werd bekend dat het prijzengeld bij het WK van de BDO, dat komende week begint, plots is gehalveerd vanwege tegenvallende sponsorinkomsten en kaartverkoop. ,,Ongeveer zes jaar geleden heb ik twee miljoen pond geboden om de BDO over te nemen”, vertelt Hearn. ,,Maar ze wilden niet eens praten.”
Hij zegt nu wel de helpende hand te willen toesteken. ,,Maar ik wacht netjes op mijn beurt. Eerst moet de BDO het zelf maar proberen op te lossen. En anders de wereldfederatie WDF. Als dat allemaal niet lukt, wil ik wel inspringen.” Maar dan uiteraard wel op zijn voorwaarden. ,,Wie betaalt, bepaalt voor een groot deel. Zo gaat het nou eenmaal. Maar ik snap ook wel dat we het samen moeten doen. We moeten van elkaars sterke punten profiteren. De BDO heeft een wijdvertakte infrastructuur, wij zijn goed in het vermarkten van de sport via sponsoring en het verkopen van tv-rechten.” Hij zal er dan ook een eind aan maken dat de BDO en PDC elkaar concurreren. ,,Het moet dan duidelijk zijn dat de BDO de amateursectie is en de PDC de proftak. Die kunnen heel goed naast elkaar bestaan en in elkaar overlopen.”
Hearn vindt het bijvoorbeeld maar niets dat er twee WK’s zijn. ,,Dat van hun moet dan het WK voor amateurs gaan heten. Zodat het duidelijk is dat het PDC-WK het echte WK is van de beste spelers. Wij weten dat wel, maar voor veel mensen is dat toch verwarrend en dat komt de sport niet ten goede.” Hij pleit voor een handboek dat de PDC en BDO samen opstellen. ,,Zodat alles duidelijk is voor iedereen, er geen tegenstrijdigheden meer zijn. From pub to palace? Dat zou een goede titel zijn, ja. Mag ik die gebruiken?”
Zijn begeleiders zitten in zaalquote:Op zondag 5 januari 2020 20:35 schreef Mani89 het volgende:
Deze O'Shea heeft toch duidelijk een ernstige beperking?
69.96 gemiddeld.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:35 schreef Mani89 het volgende:
Poepzor was het hier niet mee eens, maar als zelfs Hearn zegt dat het kan, dan kan het toch?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/darts/d(...)al-een-vak~a57db80a/
Stukje Hearn.
Hij lijkt hier wel wat opquote:Op zondag 5 januari 2020 20:35 schreef Mani89 het volgende:
Ongelofelijk hoe het allemaal is veranderd: 20 jaar geleden was de BDO en de Lakeside een begrip, de PDC was juist toen veel kleiner. De sfeer van de Lakeside in de toptijd komt helaas nooit meer terug vrees ik, toen de BBC alles nog gewoon uitzond zonder reclame etc. Hier kunnen RTL7 en Eurosport niet tegen op... ach ja ik word (ben) oud.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/darts/d(...)al-een-vak~a57db80a/
Stukje Hearn.
Ik ben het volledig met Hearn eens. De BDO moet eens stoppen met te pretenderen dat zij professioneel zijn. Dat is namelijk de werkelijke nagel aan de doodskist van de BDO.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Poepzor was het hier niet mee eens, maar als zelfs Hearn zegt dat het kan, dan kan het toch?
BDO heeft niet eens een vinkje op Twitter.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:41 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met Hearn eens. De BDO moet eens stoppen met te pretenderen dat zij professioneel zijn. Dat is namelijk de werkelijke nagel aan de doodskist van de BDO.
Om 3 uur 's nachts krijg je misschien een antwoord.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Poepzor was het hier niet mee eens, maar als zelfs Hearn zegt dat het kan, dan kan het toch?
Roland is PUUR.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:45 schreef Vriezzer het volgende:
In tegenstelling tot de Engelse commentatoren durft Scholten het gewoon te benoemen: het is nogal rustig in de zaal.
En geen official in hun naam. Flopbondquote:Op zondag 5 januari 2020 20:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
BDO heeft niet eens een vinkje op Twitter.
Vroeger had de BDO ook hele slechte amateuristische websites. Barney had dat toen al beter voor elkaar.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En geen official in hun naam. Flopbond
De wedstrijdaffiches van BDOquote:Op zondag 5 januari 2020 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vroeger had de BDO ook hele slechte amateuristische websites. Barney had dat toen al beter voor elkaar.
Bericht aan Roland:quote:
We kijken naar de ondergang van de BDO.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik kom ook even kijken. Al wat gemist?
quote:Op zondag 5 januari 2020 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik kom ook even kijken. Al wat gemist?
goede bezettingquote:Op zondag 5 januari 2020 20:59 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
We kijken naar de ondergang van de BDO.
[ afbeelding ]
Waar zie je die gemiddelden?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:00 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pubdarts at it's best.
Jacques zou zeggen: als je 70+ gemiddeld gooit moet je alleen op dinsdagavonden mogen spelen.
Dit is absurd natuurlijk. Wat is het dan waard dat zo'n bond een "erkende bond" is?quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 20:59 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
We kijken naar de ondergang van de BDO.
Die zat ik ook net op Twitter.![]()
[ afbeelding ]
Dat balkon is sowieso leeg.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
die twee ringen daarboven zitten naturlijk ook vol
ja dat ze straks zeggen "Doe de semis en de finale maar op de parkeerplaatsquote:Op zondag 5 januari 2020 21:04 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of the O2 eigenlijk al wel (helemaal) betaald is..
Jammer dat er geen dubbelstatistieken bij vermeld staan.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
http://www.dartsforwin.co(...)matchid=105847110DAV
quote:Op zondag 5 januari 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat ze straks zeggen "Doe de semis en de finale maar op de parkeerplaats"
Waarschijnlijk wordt de O2 betaald op basis van het aantal bezoekers ofzoquote:Op zondag 5 januari 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus gisteren zaten er gewoon allemaal werknemers van de O2, ook weer opgelostquote:Op zondag 5 januari 2020 21:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt de O2 betaald op basis van het aantal bezoekers ofzo
Je moet alleen niet vertrouwen op de stats die Eurosport geeft, die kloppen vaak nietquote:Op zondag 5 januari 2020 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Dubbelpercentages zijn op zich wel goed.
Heb ook altijd het idee dat het verschil in dubbelpercentages tussen de BDO en PDC vrij klein is, maar dat het verschil vooral scorend wordt gemaakt. Al zou ik er ook geheel naast kunnen zitten.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ben er een beetje bang voor dat misschien enkel een aanbetaling is gedaan en de BDO voor de rest nog een debiteur is voor The O2.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu niet meerquote:Op zondag 5 januari 2020 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ben bang dat dat inderdaad de werkelijkheid is.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:09 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje bang voor dat misschien enkel een aanbetaling is gedaan en de BDO voor de rest nog een debiteur is voor The O2.
Zou een reden kunnen zijn dat het prijzengeld nog niet bekend is. Er wordt gezegd dat de hoogte afhankelijk wordt gemaakt van het aantal bezoekers. Maar dat kan je ook zo interpreteren dat als er niet genoeg bezoekers komen, er helemaal geen prijzengeld komt (behalve voor de winnaars).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |