klopt, net een grindbak zoquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:18 schreef Joene het volgende:
[..]
yep , alleen op zo kaal terrein , ik zou er geen vakantie vieren.
De tennisbaan ofzoquote:
gaan ze straks vast ff langsquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:20 schreef Gnittoo het volgende:
Ooooh een opening, zou de burgemeester ook komen?
Als dat ook een Nederlander is wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:20 schreef Gnittoo het volgende:
Ooooh een opening, zou de burgemeester ook komen?
beetje euro’s van verzekeringquote:
Gaan ze natuurlijk nooit redden zoquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:21 schreef KennyPowers het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)-hun-kartonnen-huis/
Ze gooien er nog meer geld tegenaan om het waterdicht te maken en er een muur(?) omheen te bouwen.quote:
Héél knapquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:24 schreef Yankee het volgende:
Klasse van die lui! Steeds positief blijven ondanks de tegenslagen, knap
Ja leuke mensen en een van de grootste katten in de Ik Vertrek zak ooit.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toch een katergevoel hier aan over gehouden. Erg sympathiek positief stel dat niet van opgeven weet. Chapeau
Meer geld in dat huis stekenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:25 schreef OProg het volgende:
Gaat gelukkig de goede kant op zie ik op de site. Huis gaat opgeknapt worden en er is was verzekeringsgeld.
Dat was gisteren.quote:
Zo kun je alles wel relativeren.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh het geld staat niet op de rekening, oh het huis is van karton![]()
Dat was het eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |