Verf etc. Cosmetisch opgelapt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:11 schreef Eppie_NL het volgende:
Maar dat huis staat toch al jaren en in Spanje regent het ook gewoon. Hoe kan het dat het huis toch redelijk in goede staat leek te zijn?
Tijdje geen heftige regen gehad ofzo. Is ook nog niet zo oud dat ding.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:11 schreef Eppie_NL het volgende:
Maar dat huis staat toch al jaren en in Spanje regent het ook gewoon. Hoe kan het dat het huis toch redelijk in goede staat leek te zijn?
Ok, das ook niet niks voor zoiets..quote:
Weet niet hoeveel ze hebben neergeteld voor die lap grond en die kartonnen blokhut.. Maar dat 'huis' is denk ik neergezet voor slechts enkele tienduizenden euro's.quote:
Mét lap grond toch wel?quote:
30k toch zeiden ze in het begin ?quote:
of baan zoeken en stenen huis bouwenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet.. grond verkopen, verlies nemen en terug naar Nederland lijkt me de enige optie.
Dat was hun budget voor verbouwen..quote:
Pciesquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat was hun budget voor verbouwen..
Verdient daar niks met simpele baantjes en een echt huis bouwen kost wel serieus geld.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:16 schreef Joene het volgende:
[..]
of baan zoeken en stenen huis bouwen
nou daar hadden ze dan beter stenen voor kunnen kopenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat was hun budget voor verbouwen..
*gekocht, daar zitten ze nog wel een tijdjequote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:17 schreef Snowsquall het volgende:
Dat ze nog in die bouwval durven leven.........Ik had een camper gehuurd
yep , alleen op zo kaal terrein , ik zou er geen vakantie vieren.quote:
Dit ja, wat moet je daar doen in the middle of nowherequote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:18 schreef Joene het volgende:
[..]
yep , alleen op zo kaal terrein , ik zou er geen vakantie vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |