SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Wat ik je bromquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar uberhaupt voor de camera in een dartentoernooi.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar uberhaupt voor de camera in een dartentoernooi.
de laatste speler die geen negatief record tegen MvG had toch?quote:
Scholten zegt doodleuk dat ze niet aan lichten uit de vloer doen. Dat doen ze wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Welke user heeft de licht vraag gesteld?
2 euro?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een zak geld op Montgomery gezet, stel mij niet teleur kutdwerg.
Alleraardigste jinx.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit is wel klaar, stokbrood kan er niks van.
Datquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:06 schreef Grifte het volgende:
Alba gu braith, Scotland be free is het
twitter:Haander1 twitterde op zaterdag 04-01-2020 om 21:38:20@Eurosport_NL Wat een verademing om Ronald Scholten nog eens als commentator te horen ipv analist. 10.000x beter dan die 2 van RTL, die weten écht niks zinnigs te vertellen. Ik hoop je nog vaak als commentator te kunnen horen Ronald! En zijn collega ook uiteraard. reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:07 schreef Duveldrinker het volgende:
Waarom is die Scholten al zo lang gestopt. Was hij zo vies slecht ?
Scholten was een godstalent.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:07 schreef Duveldrinker het volgende:
Schouderproblemen hielpen niet echt mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:07 schreef Duveldrinker het volgende:
Ga elke keer stuk om hoe gay hij die calltquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
irritante caller. Geen 140 meer gooien graag
100 is ook ergquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ga elke keer stuk om hoe gay hij die callt
Dat weten we nog nietquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel krijg je hier als je in de 1e ronde verliest? 50 pond?
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Schijtlol op Wikipedia.
https://en.wikipedia.org/wiki/2020_BDO_World_Darts_Championship
Pol wist vanmiddag te vertellen dat Clarysgod een keer 102 uitgooide met D17-D17-D17.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Schijtlol op Wikipedia.
https://en.wikipedia.org/wiki/2020_BDO_World_Darts_Championship
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |