Ken maar 1 faggot die dat kijkt maar die zit vast niet op internet in zijn vakantiequote:
Waarom moet je @haags_kwartiertje er weer bij halen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:34 schreef Catkiller het volgende:
En die post niet als een mongooltje.
Zeker omdat Ajax verloren heeftquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:37 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Waarom moet je @:Haags_Kwartiertje er weer bij halen?
Ik kom nooit op Tinder. Als ik snelle seks wil dan kan ik altijd bij de moeder van @GiornoGiovanna bellen.quote:
Ik ook niet. Heb al alles wat ik mij kan wensen met Zarbquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik kom nooit op Tinder. Als ik snelle seks wil dan kan ik altijd bij de moeder van @:GiornoGiovanna bellen.
Klopt, die accepteert zelfs aidspatiënten nog zonder condoom.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik kom nooit op Tinder. Als ik snelle seks wil dan kan ik altijd bij de moeder van @:GiornoGiovanna bellen.
Is je vriendin ook tevredenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb al alles wat ik mij kan wensen met Zarb
Dan kan @Vanillekwark ook een keer neuken en hoeft hij niet als maagd in de kist.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:42 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Klopt, die accepteert zelfs aidspatiënten nog zonder condoom.
Zal ik het aan haar vragen? Ze ligt naast mequote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Is je vriendin ook tevreden
Maar écht ook hè?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb het nu ff echt bekeken, maar die blik van hem is echt eng
Lig je nu al in bed? Wat een kutleven man. Het is zaterdagavpmdquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal ik het aan haar vragen? Ze ligt naast me
Nee, op de bank. Ga zo cod spelenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:44 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Lig je nu al in bed? Wat een kutleven man. Het is zaterdagavpmd
Ik denk dat, dat minder kost dan wat hij nu kost. We zouden kunnen spreken over een win-winquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zulke mensen zouden eigenlijk preventief moeten worden vastgezet. Het is een tikkende tijdbom
Abortus was nog goedkoper geweest voor de maatschappij, mjaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:46 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ik denk dat, dat minder kost dan wat hij nu kost. We zouden kunnen spreken over een win-win
Die eerstequote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die ene in de sports op de bar of die met de relnicht
Nee hoor ik kijk niet op die fotoboekenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn foto staat gewoon hier op fok bij userfoto's. Had je die nog niet gezien?!
Ga kijken danquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:17 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee hoor ik kijk niet op die fotoboeken
Komt nog wel vriendquote:Op zondag 5 januari 2020 09:56 schreef Catkiller het volgende:
Oei geen positieve reactie gekregen op je foto.
Als ze er te lang over na moet denken dan telt het niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |