SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.![]()
De BDO was te beroerd om op haar wiki te kijken, daar staat het gewoon.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:03 schreef wimderon het volgende:
De altijd onzekere Hammond die niet wil dat iemand weet hou oud ze is![]()
Valt nog mee in verhouding tot Maria O’Brien...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:51 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen. Wat een manwijf.![]()
![]()
Robert de Niro is helemaal geen darter, wel een goede photoshop.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:06 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Valt nog mee in verhouding tot Maria O’Brien...
[ afbeelding ]
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:06 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Niro ziet er lang niet zo mannelijk uitquote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:07 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Robert de Niro is helemaal geen darter, wel een goede photoshop.
Ja, dat is echt om te gieren.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fotograaf uit uitgesneden hok daarboven
Jaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben ze daar nou gewoon witte A3's neergelegd?
Ze hebben een marketingbureau waar ze 2 ton aan aftikken, maar die dragen letterlijk geen enkele sponsor aan (dat contract was er overigens al voordat het huidige bestuur er kwam).quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben ze daar nou gewoon witte A3's neergelegd?
Bobby Georgette.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:06 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat las ik ja, echt heel treurig. Mag hopen dat ze daar geld gaan terugvorderen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze hebben een marketingbureau waar ze 2 ton aan aftikken, maar die dragen letterlijk geen enkele sponsor aan (dat contract was er overigens al voordat het huidige bestuur er kwam).
Matig zeg. Zal op z'n minst vast een drukker zijn die wat velletjes wil printen in ruil voor reclame. Los van of je daar dan nog op verdient. Break-even is voor BDO al heel wat tegenwoordig.quote:
Ik kijk met een half oog. Ik moet demense van duiding over Getafe voorzien.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:44 schreef wimderon het volgende:
Zitten we klaar voor The Countryman @:El-Stinho @:Mani89 ?
insert gifje van RVB die een brief in de brievenbus gooitquote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:50 schreef wimderon het volgende:
Pol weet zelfs te melden dat Van Barneveld een very good postman was.
URL van dat gifje is dood bij mijquote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:52 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
insert gifje van RVB die een brief in de brievenbus gooit
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:52 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
insert gifje van RVB die een brief in de brievenbus gooit
Britser dan Parletti jaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:03 schreef De_Kraam het volgende:
Unusual name for a Dutch person, Landman, sounds like a British name
Staat ie niet gewoon op mute?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lol oké, heb alleen geen geluid.
YT-livestream niet in NL en ES is er vanavond pas. BDO
Dat heeft niets met de BDO te maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lol oké, heb alleen geen geluid.
YT-livestream niet in NL en ES is er vanavond pas. BDO
They're fekkin avvin it.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:01 schreef KennyPowers het volgende:
Uitslag verkeerd in beeld
Vicky Pruim 2-0
En zo normaal gebleven hé die Barney!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
URL van dat gifje is dood bij mij![]()
Heb enkel deze:
[ afbeelding ]
Grijp je kans!twitter:Eurosport_NL twitterde op zaterdag 04-01-2020 om 20:00:47🎯 | Het is tijd voor darts op Eurosport! Vragen voor onze commentatoren Andries Lamain en Roland Scholten? Stel ze in de comments! 👇Kijk #BDODarts nu LIVE op Eurosport 1 of hier 👉 https://t.co/KdxckjSJ7J https://t.co/L3saB98uSQ reageer retweet
Te lui om de tv aan te zetten dus ik heb de Engelse streamquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welk geluid? Ik hoor alleen the tripod.
Was vanmiddag wel bij de Britten. De schuld van 3s en Roland dus.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:17 schreef Grifte het volgende:
Hoop dat er tijdens de wedstrijd wel wat meer achtergrondgeluid te horen is.
Erg mooi.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Scholten maakt hier wel reclame voor het toernooi zeg
Nu al meer spreektijd dan heel het PDC WKquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:27 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben een kwartier geleden gestopt met luisteren naar de monoloog van Scholten.
Zeer zeker.
Announce SARPASSIOquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:28 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nu al meer spreektijd dan heel het PDC WK
WERPHANDBESCHERMEN.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:29 schreef Luppie0110 het volgende:
Er zijn niet zoveel linkshandige omdat het merendeel met rechts gooit.
Uitstekend zelfs.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Dubbels en boel worden echt prima in beeld gebracht.
Oja die hebben we ook nogquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:34 schreef KennyPowers het volgende:
De moffen Duitsers zijn ook begonnen met hun toernooitje
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:29 schreef Luppie0110 het volgende:
Er zijn niet zoveel linkshandige omdat het merendeel met rechts gooit.
Nah is een andere kalequote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Staat die presentator nou ook te callen?
We wachten op Beauquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:44 schreef Zipportal het volgende:
WIJ ROVEN AUTO'S LEEG PUNT NL
Dood topic genot.
Gidsje gaat tot 0:00quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Tot hoe laat is er nog uitzending vanavond?
Zo niet kun je altijd nog voor de promi WM gaanquote:
Oh ja bijna vergeten, dank.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo niet kun je altijd nog voor de promi WM gaan
Het is multitasken vanavond
BDO kreeg ze gratis mee bij het bordquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:06 schreef tja77 het volgende:
Die barrels, lijken wel Marskramer darts.
De wedstrijd zelf is maar bijzaak voor Roland.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:09 schreef Grifte het volgende:
De hele week Roland met verhalen uit de oude doos
Dennis Priestley, ik noem het niet helemaal niks.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:06 schreef tja77 het volgende:
Die barrels, lijken wel Marskramer darts.
Best zielig eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:21 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Wat een slagschip, en dan slechts 15 jaar.
Zeah zekah!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:22 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik kijk nu ook, is dit Scholten als commentator?
Die slaat uitquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:22 schreef De_Kraam het volgende:
Kunnen we een zeah zekah counter in beeld krijgen?
Dagjesmens gespot.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
Sow wat een paard staat me nu te darten dan WTF.
Kewish is wel zo'n type die zwanger raakt van dr neefquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
Sow wat een paard staat me nu te darten dan WTF.
Echte dagjesmensen zouden zeuren over de vrouwonvriendelijkheid en fatshaming in het topicquote:
Of van d'r moeder. Die toch een lul bleek te hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kewish is wel zo'n type die zwanger raakt van dr neef
Shut up Megquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:29 schreef Duveldrinker het volgende:
Deze lijkt een beetje op Steven Bunting is het een nichtje ofzo?
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doe mij maar Casey Gallagher ipv Beau...
Ja? Jij hebt ze gezien?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Beau Greaves heeft echt de smerigste tieten die ik ooit heb gezien lol.
Je ziet zo al dat die tot haar navel vallen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:37 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ja? Jij hebt ze gezien?
Beau kan op haar 20e geen normale deur meer door.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:37 schreef Mani89 het volgende:
Beau is in een paar jaar echt 80 kilo aangekomen.
Meer dan prima is een beetje overdreven ...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
Volgens mij is 79,8 om 74,4 voor de gemiddelde vrouwenpot gewoon meer dan prima?
De afdruk staat nog in z’n gezichtquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:37 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ja? Jij hebt ze gezien?
Ga je mond eens spoelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Meer dan prima is een beetje overdreven ...
Ja, dus niet NOG MEER dan prima.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen.
[ afbeelding ]
Dat wordt voor mij een eerste keer. Wat jij @El-Stinho ?quote:
Voor de natie Frankrijk ook dacht ikquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat wordt voor mij een eerste keer. Wat jij @:El-Stinho ?
Ja maar uberhaupt voor de camera in een dartentoernooi.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor de natie Frankrijk ook dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |