Heeft ze nou ook een tattoo met de A van A2?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee, de Belg die er als de kippen bij is elke keer.
https://www.instagram.com/andre_hazesband_fanaccount/?hl=nl
Haha ze heeft bij 1 foto "always look on the bride site of life"quote:Op maandag 6 januari 2020 21:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heeft ze nou ook een tattoo met de A van A2?
https://www.instagram.com/p/B4hypsJJvXZ/?hl=nl
Freak!
Jilleke is beetje boel doorgeslagen.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:28 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ze zet zelfs Andrie op d'r account alsof het haar kind is.
Hahahahaquote:Op maandag 6 januari 2020 21:32 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Haha ze heeft bij 1 foto "always look on the bride site of life"![]()
Tipje voor de TT
Wat een blije koppen; daar is Bas Smit niks bijquote:Op maandag 6 januari 2020 21:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee, de Belg die er als de kippen bij is elke keer.
https://www.instagram.com/andre_hazesband_fanaccount/?hl=nl
Runt ze dat davykeys account ook? Ik gok zo maar van ja.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een blije koppen; daar is Bas Smit niks bij
[ afbeelding ]
Ik zag hem ooit eens op een beetje vaag filmpje met Antwee en dacht serieus dat het Waylon was.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een blije koppen; daar is Bas Smit niks bij
[ afbeelding ]
Hahaha, jij ook al! Hij heeft ook wel wat weg van Waylon maar dat zal wel door zijn haar komen.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik zag hem ooit eens op een beetje vaag filmpje met Antwee en dacht serieus dat het Waylon was.
Die is bij alle foto’s er als eerste bij om te reageren , dan denk ik hoe dan ?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:33 schreef Annagh het volgende:
[..]
Jilleke is beetje boel doorgeslagen.
Die Hazes familie is knettergek , ik laat Rox even buitenbeschouwing.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:26 schreef Kupelu het volgende:
Hummmmm volgens mij is An2 een narcist (net als het leervel) en is Bridget dadelijk de volgende verliezer. Ze doet nu stoer en leuk, maar ook haar hart zal breken in deze orkaan van zogenaamde verliefde gevoelens van hem.
Sneu voor alle kinderen die hierbij betrokken zijn.
Eensquote:Op maandag 6 januari 2020 22:02 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Die Hazes familie is knettergek , ik laat Rox even buitenbeschouwing.
Wat betekend 'in iemands gezicht blaffen'? Gewoon woefwoef?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 06:41 schreef Tuttebella het volgende:
André zit momenteel in België in een hotel voor de opnames de voice senior.
3 x raden wie hem savonds komt verrassen.![]()
Natuurlijk Maaslanddie denkt daar moet ik bij zijn .
Stel je voor dat hij aan de bar Karen Damen in haar gezicht blaft.
Toch beetje onzekerheid![]()
Filmpje staat op insta maar weet niet hoe ik doe moet plaatsen![]()
Als je zo makkelijk aan die man kan, komen, kan een andere vrouw dat ookquote:Op dinsdag 7 januari 2020 06:41 schreef Tuttebella het volgende:
Nee, dat is zijn verleidingsposequote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:22 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan ook normaal gaan zitten als jurylid
Of misschien, heel misschien vond ze het wel gewoon leuk om hem te zien?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 06:41 schreef Tuttebella het volgende:
Dat was ik, en het werktequote:Op maandag 6 januari 2020 18:47 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Leuk he, het vuurtje weer opstoken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als je zo makkelijk aan die man kan, komen, kan een andere vrouw dat ook
Je hebt het hier wel over André Hazes! Die mag en kan alles maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:22 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heksenlachje van haar er ook weer bijquote:Op dinsdag 7 januari 2020 06:41 schreef Tuttebella het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als je dat maar weet , hij deed het bij Monique en straks ook bij Maasland 100%quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ruige knul hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:22 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Niet Karen maar Jillekequote:Op dinsdag 7 januari 2020 06:41 schreef Tuttebella het volgende:
Dat amicale vond ik in zijn begin periode wel leuk , maar hij slaat te ver door dat het irritant is geworden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:21 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Nou hè.
Hoort zeker bij dat lekkere amicale van hem.
Probleem is dat hij met alles te ver doorslaat. Dit zal steeds erger gaan worden. Maar je gaat mij toch niet vertellen dat hij heel zijn leven op de muziek van papa kan teren?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:25 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Dat amicale vond ik in zijn begin periode wel leuk , maar hij slaat te ver door dat het irritant is geworden.
De fans van Hazes denken dat hij zijn pa kan vervangen maar dat is niet zo , zijn liedjes vind ik niets aan. Kijk maar naar zijn kerst cd grote flop niemand wilt die hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:30 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Probleem is dat hij met alles te ver doorslaat. Dit zal steeds erger gaan worden. Maar je gaat mij toch niet vertellen dat hij heel zijn leven op de muziek van papa kan teren?
Een bekende was naar een feest geweest waar hij ook was , ze vertelde dat het publiek enthousiast was en volop meedeed toen hij liedjes van zijn vader zong maar zodra hij over ging op zijn eigen nummers, was het publiek niet meer zo enthouiast.
Ik las op Viva Ja, ben daar in dat topic ook gaan lezen na dat bericht hier daarover dat iemand schreef dat ze respect voor senior had. Nou na alles wat ik nu weet, heb ik totaal geen respect voor die man.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:42 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
De fans van Hazes denken dat hij zijn pa kan vervangen maar dat is niet zo , zijn liedjes vind ik niets aan. Kijk maar naar zijn kerst cd grote flop niemand wilt die hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |