Nou André is goed in jokkebrokken , Maasland vroeg kaartjes voor zijn. Ahoy concert n zeg vroeg er eerst een aantal en veranderde dat in 10 .quote:Op zondag 5 januari 2020 08:50 schreef Poezewoes het volgende:
Dit is hoe André Bridget heeft versierd
Ja ja
Dit dus!quote:Op zondag 5 januari 2020 12:08 schreef Messina het volgende:
Ik vind het al vermoeiend om alles op één forum bij te houden, laat staan twee of meer.
Ja, ga er vooral serieus op in.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:16 schreef Messina het volgende:
Als je een medium en 99 anderen in een kamer zet en hen allen voorspellingen laten doen, zullen ze alle 100 ongeveer evenveel "juists" voorspellen.
Mediums zijn niks anders dan ordinaire geldtrekkers, vaak over de rug van geliefden van overledenen, want die zijn kwetsbaar en willen vaak tekenen zien.
Ga jij eens serieus in op de vraag waarom je teksten copy paste van het viva forum?quote:
Dat scheelde tikken. Of misschien ben ik het zelf wel. Spannond.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:21 schreef Messina het volgende:
[..]
Ga jij eens serieus in op de vraag waarom je teksten copy paste van het viva forum?
Jij bent het niet zelf :-)quote:Op zondag 5 januari 2020 12:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat scheelde tikken. Of misschien ben ik het zelf wel. Spannond.
Nee klopt. Maar ik dacht er precies zo over en ik was gewoon luiquote:
Same.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:08 schreef Messina het volgende:
Ik vind het al vermoeiend om alles op één forum bij te houden, laat staan twee of meer.
Dit is het einde van FOK!quote:Op zondag 5 januari 2020 12:11 schreef Kim-Holland het volgende:
Als je denkt dat het niet erger kan; Viva versmolten met FOK!
Buiten alles vond ik de post gewoon kloppenquote:Op zondag 5 januari 2020 12:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar ik dacht er precies zo over en ik was gewoon lui
Eens.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:05 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Buiten alles vond ik de post gewoon kloppen
En ook daar vinden ze Maasland niets
Bij Dre sowieso.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:50 schreef quirina het volgende:
Die zonnebrillen zijn zeker om de coke en drank oogjes te verbergen.
IK OOKquote:Op zondag 5 januari 2020 13:05 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Buiten alles vond ik de post gewoon kloppen
Dat was eigenlijk mijn gedachte dat je gewoon op beide fora actief bent. Ook vanwege je werk.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat scheelde tikken. Of misschien ben ik het zelf wel. Spannond.
En dat voor een journalist!quote:Op zondag 5 januari 2020 12:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar ik dacht er precies zo over en ik was gewoon lui
Zij mogen niet lui zijn?quote:Op zondag 5 januari 2020 14:48 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
En dat voor een journalist!
Ha ik bedoelde het niet zo negatief hoor. Ik acht vivi alleen creatief genoeg om zelf iets te bedenkenquote:
Stoer zeg om dat te delen . Wil ik dat wetenquote:Op zondag 5 januari 2020 15:48 schreef quirina het volgende:
André Hazes jr (18) deed 50 vrouwen
Ah vroegâh.
" Nicolette Kluijver, die het programma presenteert, vroeg in de studio applaus voor Dreetje Hazes omdat ze het wel stoer vond dat Dré met meer dan 50 vrouwen neukte."quote:Op zondag 5 januari 2020 15:48 schreef quirina het volgende:
André Hazes jr (18) deed 50 vrouwen
Ah vroegâh.
Klopt, met een deadline, dus ik zat al weer veel te lang in het rabbithole!quote:Op zondag 5 januari 2020 14:48 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
En dat voor een journalist!
Nou echt stoer!!quote:Op zondag 5 januari 2020 16:18 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
" Nicolette Kluijver, die het programma presenteert, vroeg in de studio applaus voor Dreetje Hazes omdat ze het wel stoer vond dat Dré met meer dan 50 vrouwen neukte."
![]()
Nou stoer hoor.
Voor zover bekend is, is de situatie bij vader behoorlijk stabiel en zal ze zelf ook vast wel een goede moeder zijn (al was dat zweren op haar kind behoorlijk smakeloos).quote:Op zondag 5 januari 2020 14:09 schreef Fokkie83 het volgende:
Mag hopen voor Mees dat de storm een beetje gaat liggen want als hij na de zomervakantie naar de middelbare school gaat en Bridget zich zo kinderachtig blijft gedragen, zal dat joch er wel mee gepest gaan worden.
Idd, als het allemaal waar is natuurlijk, zal me niet verbazen als het grootspraak is....quote:Op zondag 5 januari 2020 16:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een man-slet in mijn ogen.
Leuk hoor, zelfs op snoepreisjes hangt die leren bank om je heen.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:08 schreef Tuttebella het volgende:
Ik zag net pas dat Raggel met haar lover ook mee was naar Rome .
Ik zou me helemaal lam zuipen en in mijn gezicht laten schreeuwen.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Leuk hoor, zelfs op snoepreisjes hangt die leren bank om je heen.Ziekelijk.
Ik zou daar echt niet tegen kunnen, zelfs niet als het een leuk mens zou zijn. Ook niet als ze in een ander hotel verblijft. En ook niet als ze in een andere stad zou verblijven.
Of gewoon de eerste de beste louche straatdealer aanklampen en een OD nemen.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zou me helemaal lam zuipen en in mijn gezicht laten schreeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |