hoiquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik wil kijken naar iemand die een beugel moet ga ik wel voor de spiegel staan.
Waarom doe je alsof ze niet de baas is?quote:
Heyyyyyyyyyyquote:
Ik heb geen tehuis vrind dus die herberg is helaas gesloten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal hem naar je tehuis sturen tegen die tijd om iets extra in je medicijnendoosje te stoppen.
Hou je bekquote:
Mad triggered. Veeg je tranen weg met je paardenstaart.quote:
Die hooiberg tussen je benen ook hopelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:24 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik heb geen tehuis vrind dus die herberg is helaas gesloten.
Wie ben jijquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb ik nog meest coole user gewonnen in de verkiezingen?
Niks vergelijken met de ‘13 fittiesquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:23 schreef ZarB het volgende:
Dikke fittie hier. Heibels heibels heibels
Daarom kom ik op het fok forum
Viesmadquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
HAHAHAHAAAAHAHAHAHAHHA
Bedankt voor het lachen
Ga nu maar weer lamlendig op de bank liggen
Ik heb wel op je gestemd maar je username was onbekend dus hij was ongeldigquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb ik nog meest coole user gewonnen in de verkiezingen?
Ga luiers verschonen, dikke kat.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mad triggered. Veeg je tranen weg met je paardenstaart.
Ik stík zowatquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die hooiberg tussen je benen ook hopelijk.
Nou dit dus11!!1!111quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga luiers verschonen, dikke kat.
dankje liefquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik heb wel op je gestemd maar je username was onbekend dus hij was ongeldig
Klopt maar toen werd ik blauw en nu is iedereen m'n bitch hierquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht dat jij weggepest was hier
Verschoon jij je eigen luier al of komt daar iemand bij helpen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga luiers verschonen, dikke kat.
Met een andere vrouw vreemdgaan zegt iets anders meidquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb iig wel mensen die om me geven.
Heb je met mensen die blauw worden gemaakt, dan ineens hebben ze praatjes, toch @Solotovski ?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht dat jij weggepest was hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |