Volledig eens. Ongelooflijk kutbedrijf.
Ik moest van een leverancier een keer een spoedlevering krijgen op zaterdag, die ik zondag mee naar Frankrijk moest nemen. Leverancier extra betaald voor spoedlevering. Track and trace erbij, pakketje was op vrijdag in het depot om zaterdag bij mij mij thuis geleverd te worden tussen 9:00 en 12:00.
Geen bezorger. Pakket nog steeds in depot. Geen klantenservice bereikbaar. Naar depot gereden in de buurt om het dan maar op te halen. Nog wel open, maar geen mensen aanwezig. Uit noodzaak maar op Twitter gegaan, daar werd wel gereageerd.

Konden ook niks doen.
Leverancier heeft maandagochtend gelijk gebeld met DPD, om 8:00. Afgesproken om pakket dan maandagochtend als eerste af te laten leveren bij servicepunt in de buurt, zodat leverancier het daar op tijd kon laten afhalen om het aan collega mee te geven in het vliegtuig omdat ik zelf al in Frankrijk was. Alles zou goedkomen volgens DPD, contact met het depot gehad, alles was duidelijk. Excuses voor het ongemak, maar ze gingen het nu perfect oplossen. Pakket zat bij de zending voor het servicepunt. Zending afgeleverd bij het servicepunt: geen pakket.
Weer bellen naar DPD. Wisten niet wat er fout was gegaan.
Waar dan wel? Door chauffeur afgeleverd bij mijn buren, omdat ik "niet thuis was".