abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190861674
Mijn ervaringen met deze knakkers in Nederland, België, Duitsland; om te janken en ronduit kut. Altijd.

Ik ben zo woest, ik heb op moment van schrijven de hartslag van een bungeejumper die tijdens zijn val bemerkt dat ze het elastiek zijn vergeten.

Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken.

Witheet.

Klacht: Iets met pakje kwijt.

Wat zijn jullie ervaringen met deze mongolenclub?
  vrijdag 3 januari 2020 @ 19:21:02 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_190861719
Die komen altijd het hondenvoer brengen. Nooit problemen mee gehad.

Ben wel in het verleden op een hub van ze geweest. Zag er itt TNT bijvoorbeeld maar chaotisch uit.
And so is the past
  vrijdag 3 januari 2020 @ 19:35:39 #3
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_190861977
Volledig eens. Ongelooflijk kutbedrijf.

Ik moest van een leverancier een keer een spoedlevering krijgen op zaterdag, die ik zondag mee naar Frankrijk moest nemen. Leverancier extra betaald voor spoedlevering. Track and trace erbij, pakketje was op vrijdag in het depot om zaterdag bij mij mij thuis geleverd te worden tussen 9:00 en 12:00.

Geen bezorger. Pakket nog steeds in depot. Geen klantenservice bereikbaar. Naar depot gereden in de buurt om het dan maar op te halen. Nog wel open, maar geen mensen aanwezig. Uit noodzaak maar op Twitter gegaan, daar werd wel gereageerd. :') Konden ook niks doen.

Leverancier heeft maandagochtend gelijk gebeld met DPD, om 8:00. Afgesproken om pakket dan maandagochtend als eerste af te laten leveren bij servicepunt in de buurt, zodat leverancier het daar op tijd kon laten afhalen om het aan collega mee te geven in het vliegtuig omdat ik zelf al in Frankrijk was. Alles zou goedkomen volgens DPD, contact met het depot gehad, alles was duidelijk. Excuses voor het ongemak, maar ze gingen het nu perfect oplossen. Pakket zat bij de zending voor het servicepunt. Zending afgeleverd bij het servicepunt: geen pakket.

Weer bellen naar DPD. Wisten niet wat er fout was gegaan.

Waar dan wel? Door chauffeur afgeleverd bij mijn buren, omdat ik "niet thuis was". :')
pi_190862049
DPD is werkelijk de kutste bezorger van allemaal. Ik had ooit een 'we hebben u gemist' briefje in de bus met daarop 'U DOET NOOIT OPEN!!!!" geschreven. Nee klootviool, ik werk :')
Sindsdien probeer ik die klootzakken te vermijden maar dat lukt niet altijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2020 19:40:31 ]
pi_190862073
DPD is zo ongeveer de minste die je kunt treffen inderdaad.
pi_190862081
Je moet ook niet bij pauperwinkels bestellen waar ze met dit pauperbedrijf in zee gaan.
pi_190862715
Daarom bestel ik alleen bij winkels met een eigen bezorgservice of die met PostNL in zee zijn. Zodra ik DPD of DHL zie, haak ik af. UPS kan ik nog wel accepteren maar liever ook niet.

PostNL is de minst erge van alle postbedrijven.

[ Bericht 18% gewijzigd door Erasmus op 03-01-2020 20:15:47 ]
pi_190862732
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben zo woest, ik heb op moment van schrijven de hartslag van een bungeejumper die tijdens zijn val bemerkt dat ze het elastiek zijn vergeten.
En nog steedq ben je pussy @Lachmed
  Redactie Frontpage vrijdag 3 januari 2020 @ 21:08:08 #9
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_190863931
De Pauper Duitsers zijn idd kut.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_190868454
Het erge is dat al die bezorgdiensten er een zooitje van maken dus ze hoeven hun best ook niet te doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')