Ik was toen helemaal weg van Ierland.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:53 schreef Moira het volgende:
2006 was het jaar dat Lordi won toch? Volgens mij heb ik die toen wel gezien, maar ik zat toen nog niet op de hypetrein dus wellicht dat ik een aantal deuntjes nog herken
Heb ‘m uitgeprint.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:51 schreef Moira het volgende:
En hier is hun scorecard om bij te houden: https://docs.google.com/d(...)uizEaSTLmgwT3CU/edit
Bij 'bestand' > 'downloaden' kun je 'm downloaden als Word-bestand (.docx) en dan zelf in Word bewerken
Ik zag het op Twitterquote:
Is juist heel makkelijk nu met een youtube linkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik dacht wel even lekker last minute aan te haken, maar dit gaat anders dan vorige week zie ik.
Ja of eigenlijk deden ze dit op Twitter vorige week ook, maar ik wilde de mensen die dit zo gingen kijken toch niet in de weg zitten door te moeten laten kiezen. Dus de andchill-versie met FOK!kers doen we morgen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik dacht wel even lekker last minute aan te haken, maar dit gaat anders dan vorige week zie ik.
The Lost Generation of 2020.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:15 schreef Momo het volgende:
Natalia zou ook dit raar meedoen met voor Moldavië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |