dit jaquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:11 schreef vosss het volgende:
Sinds kort ook zo een ding. Friet is prima te nassen. Ovensnacks ook best wel. Tot nu toe frikandellen, vlammetjes en mexicano's geprobeerd en dat beviel eigenlijk allemaal wel
Morgen heb ik een cheat day, ik ga vanavond langs de supermarkt eens frikandellen en patat halen. Even testen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:12 schreef engine het volgende:
Maar ik gooi er alles in wat ook in de oven gaat. Heb er ook eens pepernoten in gebakken.
Vind eigenlijk vooral de snacks en friet het afleggen tegen de frituur. Juiste merk kopen scheelt wel veel.
Om vervolgens een frituurpan te kopenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:13 schreef Banaanvragen het volgende:
@:plompzakker
TT: Wat kan je zo al met een airfryer doen?
Antwoord:
Mee nemen naar een groot afgelegen veldje, vullen met 3 liter wasbenzine, nitraatje erbij, afstand nemen en wachten op genot.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:13 schreef Banaanvragen het volgende:
@:plompzakker
TT: Wat kan je zo al met een airfryer doen?
Antwoord:
Mee nemen naar een groot afgelegen veldje, vullen met 3 liter wasbenzine, nitraatje erbij, afstand nemen en wachten op genot.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:14 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Om vervolgens een frituurpan te kopen
Dan verkoop ik het liever op V&A of Tweakers als ik er vanaf wil.quote:
waarom heb je hem dan gekocht ?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:19 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dan verkoop ik het liever op V&A of Tweakers als ik er vanaf wil.
Ik ga het eens testen, maar verwacht dat de patatfriet en snacks het sowieso afleggen tegen een frituurpan.Het is en blijft maar een oventje.
Je leest de OP niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:20 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
waarom heb je hem dan gekocht ?
Ja ik koop wel snacks/friet die geschikt zijn voor de oven/airfryer, veelal dezelfde opties. Gebruik bij beide ook nog een heel klein beetje olie voor het beste resultaat. Soms ook niet als ik lui benquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:13 schreef Ifrane het volgende:
[..]
[..]
Morgen heb ik een cheat day, ik ga vanavond langs de supermarkt eens frikandellen en patat halen. Even testen.
Je hebt hier geen speciaal patafriet voor nodig toch? Ik kan mij herinneren dat je ovenpatafriet had, maar dat bleek onnodig (duur).
Grillfunctie heeft-ie ook, goeie.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:20 schreef Tinkepink het volgende:
Met de actifry kan je geweldig goed curry en stoofpotjes maken.
Heb je er een met grillfunctie, dan zijn braadworsten ook een goede optie
Sure, het avondeten voor morgen staat al gepland.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:23 schreef engine het volgende:
Laat je weten wat je ervan vond? Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar. @:iFrane
een zak huismerk ovenpatat is hier nog geen euro en bakt prima in een airfryer.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:13 schreef Ifrane het volgende:
[..]
[..]
Morgen heb ik een cheat day, ik ga vanavond langs de supermarkt eens frikandellen en patat halen. Even testen.
Je hebt hier geen speciaal patafriet voor nodig toch? Ik kan mij herinneren dat je ovenpatafriet had, maar dat bleek onnodig (duur).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |