TR gemachtquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik vraag jou toch niks lelijke hond !!!!
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:33 schreef TTSS het volgende:
[..]
Was dat voor of na je vriendschap met Herman Brood, je huwelijk op een kasteel, je 10 andere huwelijken met prachtige vrouwen uit verre oorden of je positie als CEO van een multinational?
ben je echt helemaal into vegan en zo ja waaromquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Echt leuk om te zien hij mijn vegan ontbijtmuffins aan het rijzen zijn in de oven
Gewoon voor de instalikes jwzquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ben je echt helemaal into vegan en zo ja waarom
Gewoon voor de instalikes jwzquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ben je echt helemaal into vegan en zo ja waarom
quote:
Wat is je favquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:35 schreef Kiid het volgende:
Soms chips, maar dat is meer een uitzondering
*huishoudforumquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
Lol dat schoonmaak forum. Zijn toch al genoeg fora voor vrouwen
Kunnen alle Utopia kijkers mooi naartoe tochquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
Aanrechtquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
Jouw gouden tijden komen nog wel maatje.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:33 schreef TTSS het volgende:
[..]
Was dat voor of na je vriendschap met Herman Brood, je huwelijk op een kasteel, je 10 andere huwelijken met prachtige vrouwen uit verre oorden of je positie als CEO van een multinational?
Die van mij zijn nu aangebrokenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw gouden tijden komen nog wel maatje.
Het topic voor aankomende oudersquote:
Denk aan het kind, doe het niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Het topic voor aankomende ouders
Ben echt benieuwd wanneer ik een baby krijgquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Het topic voor aankomende ouders
Ik ook vriend. Moet er wel eerst iemand in mijn leven komen die aan m’n standaarden voldoet. Zijn er maar weinig van.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wanneer ik een baby krijg
Lol jij probeerde eerste post van 2020 te krijgenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook vriend. Moet er wel eerst iemand in mijn leven komen die aan m’n standaarden voldoet. Zijn er maar weinig van.
Dat is me niet gelukt helaas, maar ik heb wel het eerste topic vriendquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol jij probeerde eerste post van 2020 te krijgen
Ik vind het een beetje droevig dat je er echt zo blij mee bentquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is me niet gelukt helaas, maar ik heb wel het eerste topic vriend
Welke autist zou er nou niet blij zijn met het eerste topic van het decenniumquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje droevig dat je er echt zo blij mee bent
Ik heb al zo'n iemand gelukkig. Dus ben al 50% op wegquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook vriend. Moet er wel eerst iemand in mijn leven komen die aan m’n standaarden voldoet. Zijn er maar weinig van.
Daar mag je best trots op zijn. Kunnen maar weinig mensen zeggen. Ik niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is me niet gelukt helaas, maar ik heb wel het eerste topic vriend
Ik heb het ook geprobeerd maar was niet te doenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol jij probeerde eerste post van 2020 te krijgen
Zeker geen energie meer over om te typen na het tillen van al die compound boxenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd maar was niet te doen
Jij hoeft bij wijze van spreken alleen nog maar even "de daad" te verrichtenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n iemand gelukkig. Dus ben al 50% op weg
Ja, maar het valt nog niet mee om daar tijd voor te maken. Ben te druk met mijn hobby'squote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij hoeft bij wijze van spreken alleen nog maar even "de daad" te verrichten
Laat ik het zo zeggen, het is een godswonder dat ik al mijn vingers nog heb. Wat heb ik staan knallen zegquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeker geen energie meer over om te typen na het tillen van al die compound boxen
Wat noemde je mij zuur toen ik dit zei sukkelklootzakquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje droevig dat je er echt zo blij mee bent
Vrouwen hebben al snel een zure smaakquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat noemde je mij zuur toen ik dit zei sukkelklootzak
Miemiemiequote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat noemde je mij zuur toen ik dit zei sukkelklootzak
Klaarquote:
Kneusquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw gouden tijden komen nog wel maatje.
Ohja ik vond 1 echt heel leuk en deze tegenvallenquote:
Ja dat was wel apart ja maar ben op zich wel benieuwd naar s3quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ohja ik vond 1 echt heel leuk en deze tegenvallen
Rare plottwist en stom einde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |