Cat heeft kinderen en ik haat kinderenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:47 schreef scrupuleus het volgende:
Solo let en beetje op deze twee pubers.
Aber en Cat hebben jullie ooit overwogen iets samen te beginnen?
Wellicht is dit jullie jaar!
Even aan mijn vrouw vragen of dat mag.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:47 schreef scrupuleus het volgende:
Solo let en beetje op deze twee pubers.
Aber en Cat hebben jullie ooit overwogen iets samen te beginnen?
Wellicht is dit jullie jaar!
Wel de lusten en niet de lasten dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Cat heeft kinderen en ik haat kinderen
Stel een opener relatie voor.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Even aan mijn vrouw vragen of dat mag.
Dat gaat sowieso mis in mijn nadeel.quote:
Je hebt het goed te pakkenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso mis in mijn nadeel.
Had ik haar maar goed te pakken.quote:
quote:The year is 2020, Trump has provoked Iran and neighboring nations and pushes them to their limit when he finally tweets a pic of the US flag. World War 3 is underway. Thousands of Gen Z kids are drafted into the military. Your a camel farmer in the desert of Iran milking your prized female camels. Your suprised as you hear Gucci Gang Gay Version played to the sound of rotary engines, helicoptors start flying over you, the song changes to Homo Flow, Shotta Flow Remix. The whole fucking area around you gets napalmed. Choppers drop off enemy troops and you get smoked by a 17 year old with a pickle rick sticker on the side of his standard issue army helmet. As you lay on the floor bleeding to death he walks up to your body and proceeds to do Fortnite dances over you and yeets your body over the side of a sand dune. You die a slow death alone in the sand.
Ik heb geen kinderen fyiquote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Cat heeft kinderen en ik haat kinderen
Softie ben je ook hequote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sucks dat net de dienstplicht voor vrouwen is ingesteldquote:
Heb je een dikke vrouw?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan niet wachten om opgeroepen te worden. Kan ik eindelijk mijn ervaring uit cod in de praktijk brengenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Sucks dat net de dienstplicht voor vrouwen is ingesteld
Zou jou als soldaatje eerst al je spelcomputertjes kapot laten trappen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan niet wachten om opgeroepen te worden. Kan ik eindelijk mijn ervaring uit cod in de praktijk brengen
Ik wil ze wel lekker met een RPG neermaaienquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan niet wachten om opgeroepen te worden. Kan ik eindelijk mijn ervaring uit cod in de praktijk brengen
Ik ben je altijd minimaal drie stappen voor gezien mijn ervaring met oorlogenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou jou als soldaatje eerst al je spelcomputertjes kapot laten trappen.
Ik doe het met mijn RPGquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik wil ze wel lekker met een RPG neermaaien
Je bent Limburgerquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben je altijd minimaal drie stappen voor gezien mijn ervaring met oorlogen
Beste wensen he, pannekoekquote:
Ik. Lekkere doritos, maar juist doordat ik had gegeten wilde het dansen niet goed meer lukken. Ik kan wel zeggen dat het mijn favoriete Doritos smaak is. Daarna komt oranje en lichtblauwquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie heeft hier ervaring met salsa dansen?
Ooit eens een tijdje getrouwd geweest met een Salsa lerares, vraag het eens.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie heeft hier ervaring met salsa dansen?
Ik wil dit misschien een keertje gaan doen maar wat als ik daar kom en iedereen komt daar als stelletje dan heb ik geen danspartner? En ik ben 1.685m is dat niet problematisch omdat gross van de vrouwen stuk groter zijn en zeker met hakkenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit eens een tijdje getrouwd geweest met een Salsa lerares, vraag het eens.
Geen probleem, er zitten veel meer vrouwen op dansles dan mannen dus je hebt altijd wel een aantal kleine vrouwtjes over.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wil dit misschien een keertje gaan doen maar wat als ik daar kom en iedereen komt daar als stelletje dan heb ik geen danspartner? En ik ben 1.685m is dat niet problematisch omdat gross van de vrouwen stuk groter zijn en zeker met hakken
Beter nietquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij ook hč, moge je maar een jaar vol heerlijke verdovende middelen tegemoet gaan.
Trek je zelf ook hakken aan. Weet je gelijk hoe de wereld eruit ziet vanuit het perspectief van een manquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wil dit misschien een keertje gaan doen maar wat als ik daar kom en iedereen komt daar als stelletje dan heb ik geen danspartner? En ik ben 1.685m is dat niet problematisch omdat gross van de vrouwen stuk groter zijn en zeker met hakken
Omg manquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Trek je zelf ook hakken aan. Weet je gelijk hoe de wereld eruit ziet vanuit het perspectief van een man
Mooie accurate meting vriend.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, ze is een 10/10.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Die 5 in je lengte maakt het wel afquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, ze is een 10/10.Je mag niet liegen broer. We hebben een pic gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, ze is een 10/10.Hahaha goeie post weer catkillertjesdansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
Dat is onmogelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je mag niet liegen broer. We hebben een pic gezien
Was dat voor of na je vriendschap met Herman Brood, je huwelijk op een kasteel, je 10 andere huwelijken met prachtige vrouwen uit verre oorden of je positie als CEO van een multinational?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit eens een tijdje getrouwd geweest met een Salsa lerares, vraag het eens.
Ik kopieer het ook alleen maarquote:
Nee vriend ik help je gewoon.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Doe je het er nou gewoon om of wat
Liever nietquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:02 schreef Rozevla het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeheeeeeheeey baby
OE
AA
I WANNA KNOWWWHOOOOOOOWW IF YOU WANNEBE MY MOD![]()
TR gemachtquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik vraag jou toch niks lelijke hond !!!!
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:33 schreef TTSS het volgende:
[..]
Was dat voor of na je vriendschap met Herman Brood, je huwelijk op een kasteel, je 10 andere huwelijken met prachtige vrouwen uit verre oorden of je positie als CEO van een multinational?
ben je echt helemaal into vegan en zo ja waaromquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Echt leuk om te zien hij mijn vegan ontbijtmuffins aan het rijzen zijn in de oven
Gewoon voor de instalikes jwzquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ben je echt helemaal into vegan en zo ja waarom
Gewoon voor de instalikes jwzquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ben je echt helemaal into vegan en zo ja waarom
quote:
Wat is je favquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:35 schreef Kiid het volgende:
Soms chips, maar dat is meer een uitzondering
*huishoudforumquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
Lol dat schoonmaak forum. Zijn toch al genoeg fora voor vrouwen
Kunnen alle Utopia kijkers mooi naartoe tochquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
Aanrechtquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
Jouw gouden tijden komen nog wel maatje.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:33 schreef TTSS het volgende:
[..]
Was dat voor of na je vriendschap met Herman Brood, je huwelijk op een kasteel, je 10 andere huwelijken met prachtige vrouwen uit verre oorden of je positie als CEO van een multinational?
Die van mij zijn nu aangebrokenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw gouden tijden komen nog wel maatje.
Het topic voor aankomende oudersquote:
Denk aan het kind, doe het niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Het topic voor aankomende ouders
Ben echt benieuwd wanneer ik een baby krijgquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Het topic voor aankomende ouders
Ik ook vriend. Moet er wel eerst iemand in mijn leven komen die aan m’n standaarden voldoet. Zijn er maar weinig van.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wanneer ik een baby krijg
Lol jij probeerde eerste post van 2020 te krijgenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook vriend. Moet er wel eerst iemand in mijn leven komen die aan m’n standaarden voldoet. Zijn er maar weinig van.
Dat is me niet gelukt helaas, maar ik heb wel het eerste topic vriendquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol jij probeerde eerste post van 2020 te krijgen
Ik vind het een beetje droevig dat je er echt zo blij mee bentquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is me niet gelukt helaas, maar ik heb wel het eerste topic vriend
Welke autist zou er nou niet blij zijn met het eerste topic van het decenniumquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje droevig dat je er echt zo blij mee bent
Ik heb al zo'n iemand gelukkig. Dus ben al 50% op wegquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook vriend. Moet er wel eerst iemand in mijn leven komen die aan m’n standaarden voldoet. Zijn er maar weinig van.
Daar mag je best trots op zijn. Kunnen maar weinig mensen zeggen. Ik niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is me niet gelukt helaas, maar ik heb wel het eerste topic vriend
Ik heb het ook geprobeerd maar was niet te doenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol jij probeerde eerste post van 2020 te krijgen
Zeker geen energie meer over om te typen na het tillen van al die compound boxenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd maar was niet te doen
Jij hoeft bij wijze van spreken alleen nog maar even "de daad" te verrichtenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n iemand gelukkig. Dus ben al 50% op weg
Ja, maar het valt nog niet mee om daar tijd voor te maken. Ben te druk met mijn hobby'squote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij hoeft bij wijze van spreken alleen nog maar even "de daad" te verrichten
Laat ik het zo zeggen, het is een godswonder dat ik al mijn vingers nog heb. Wat heb ik staan knallen zegquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeker geen energie meer over om te typen na het tillen van al die compound boxen
Wat noemde je mij zuur toen ik dit zei sukkelklootzakquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje droevig dat je er echt zo blij mee bent
Vrouwen hebben al snel een zure smaakquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat noemde je mij zuur toen ik dit zei sukkelklootzak
Miemiemiequote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat noemde je mij zuur toen ik dit zei sukkelklootzak
Klaarquote:
Kneusquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw gouden tijden komen nog wel maatje.
Ohja ik vond 1 echt heel leuk en deze tegenvallenquote:
Ja dat was wel apart ja maar ben op zich wel benieuwd naar s3quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ohja ik vond 1 echt heel leuk en deze tegenvallen
Rare plottwist en stom einde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |