Ik heb recent mijn enkel verstuikt door een traptrede te missenquote:
Dát snap ik ook nietquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:57 schreef Perrin het volgende:
Waarom neemt bijna niemand van die emigranten de moeite om van te voren de taal te leren?
Buenos dias is goedemorgen, buenas noches is goedenacht.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:57 schreef Perrin het volgende:
Waarom neemt bijna niemand van die emigranten de moeite om van te voren de taal te leren?
Ook niet handigquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb recent mijn enkel verstuikt door een traptrede te missen
Dit !! Zo laks, ik snap het echt niet en dan verbaasd zijn als je beflikkerd wordt......quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:57 schreef Perrin het volgende:
Dit is toch best redelijk? Heb wel slechter gehoord in dit progamma.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:57 schreef Perrin het volgende:
Sowieso niet. Ik kan niet eens een muur latexenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook niet handigIk zou je niet aanraden een opknaphuis te kopen..
Die makelaar wel. David niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit is toch best redelijk? Heb wel slechter gehoord in dit progamma.
Die man klonk net meer als Belg trouwens.
in tullepentanenstadquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:00 schreef KennyPowers het volgende:
Blijf dan lekker in brabant kutjes
Ik vind David zo en nu en dan een Vlaamse tongval (van net over de grens) hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die makelaar wel. David niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |