Ga eerst maar eens gewoon voor jezelf de boel op de rit krijgenquote:
Nou, idd!quote:
Kijk daar ga je alweer.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:06 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ga eerst maar eens gewoon voor jezelf de boel op de rit krijgen
Prima johquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kijk daar ga je alweer.
Ik zit lekker te praten met balletje, bemoei je er niet mee.
Een aspect van m'n werk wat ik heel belangrijk vind en me te binnen schoot tijdens het maken van een username...best lame hahaquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, idd!
Met mayo is prima wmb
Waar staat jouw username voor trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan mij altijd dmenquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
In mijn real life omgeving zijn er niet echt mensen waarmee ik die kant op kan
quote:
Deed me aan jou denkenquote:Een klasgenoot ging naar Deelders theatershow en wilde een boek laten signeren. Had geen geld om een bundel te kopen en liep daarom snel de lokale bibliotheek binnen. Jatte een boek, legde het Jules Deelder voor die met lichte verbazing opkeek van het met bibliotheekplastic en stempels voorziene boek. Zette zijn handtekening en de opdracht: ‘Jij komt er wel’.
Nou ik moet zeggen dat het wel de eerste keer in al die jaren is dat iemand vraagt wat m'n username betekentquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
Alsof mensen maar zo alles accepteren zonder nieuwsgierigheid waarom
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:09 schreef VKV het volgende:
[..]
Een aspect van m'n werk wat ik heel belangrijk vind en me te binnen schoot tijdens het maken van een username...best lame hahaOp zich belangrijk wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Mensen zijn niet helderziend hequote:Op donderdag 2 januari 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
Alsof mensen maar zo alles accepteren zonder nieuwsgierigheid waarom
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:10 schreef VKV het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat het wel de eerste keer in al die jaren is dat iemand vraagt wat m'n username betekent
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Op zich belangrijk wel ja![]()
Daar heb ik stage gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee bedoel voor zichzelf.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mensen zijn niet helderziend he![]()
Leven ook voornamelijk voor zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |