abonnement Unibet Coolblue
pi_190870954
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:44 schreef JohanZadelhuis het volgende:
Ik weet niet of dit on of off topic is, maar heeft iemand foto's gemaakt door KenL tussen 29 maart en 9 april die niet uit een fotocollage of zoiets komen? Naast EXIF data hebben foto's ook een ander soort date, namelijk copyright data. Die kun je eruit lichten met een speciaal programmaatje. Dit zou ik kunnen doen. Graag DM, dan geef ik mijn mailadres.
Oh heb je alweer een speciaal programmaatje?
pi_190871020
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:05 schreef Spectator19 het volgende:
Oh heb je alweer een speciaal programmaatje?
Ja, ik heb een programmaatje op mijn computer staan waarmee ik copyright data kan inkijken. Maar hé, als er geen interesse is, prima. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, of, in dit geval, originele foto's. Verwacht in dat geval alleen niet dat ik de resultaten deel.
Familyman, vader van 3 kids, altijd op zoek naar antwoorden.
pi_190871058
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:10 schreef JohanZadelhuis het volgende:

[..]

Ja, ik heb een programmaatje op mijn computer staan waarmee ik copyright data kan inkijken. Maar hé, als er geen interesse is, prima. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, of, in dit geval, originele foto's. Verwacht in dat geval alleen niet dat ik de resultaten deel.
Ik ben helemaal niet agressief, ik heb een mooie vraag. Kun jij toevallig naar de harenfoto kijken? Er zit in een van de hoeken een hele donkere lok.
pi_190871073
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:10 schreef JohanZadelhuis het volgende:

[..]

Waarom wordt er telkens zo agressief gereageerd, overigens door dezelfde twee users? Ja, ik heb een programmaatje op mijn computer staan waarmee ik copyright data kan inkijken. Maar hé, als er geen interesse is, prima. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, of, in dit geval, originele foto's. Verwacht in dat geval alleen niet dat ik de resultaten deel.
Waarom wil je copyright data uit een foto filteren?
Je vorige aankondiging van een speciaal programmaatje hebben nooit meer iets over gehoord.
Dus ik denk niet dat andere users je foto’s gaan sturen.
pi_190871097
Omdat in de copyright data de datum en tijd staat waarop de foto is genomen, die zijn betrouwbaarder dan wat er in de EXIF data staat.

Zo heb ik uitgevist door wie en wanneer de dagboekpagina's zijn gefotografeerd, dat wil ik je best in een DM zetten.
Familyman, vader van 3 kids, altijd op zoek naar antwoorden.
pi_190871120
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:16 schreef JohanZadelhuis het volgende:
Omdat in de copyright data de datum en tijd staat waarop de foto is genomen, die zijn betrouwbaarder dan wat er in de EXIF data staat.

Zo heb ik uitgevist door wie en wanneer de dagboekpagina's zijn gefotografeerd, dat wil ik je best in een DM zetten.
Dat kan je toch gewoon hier neerzetten?
pi_190871131
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:18 schreef Spectator19 het volgende:
Dat kan je toch gewoon hier neerzetten?
En dan weer digitaal gestenigd worden? Nee, dank je.
Familyman, vader van 3 kids, altijd op zoek naar antwoorden.
pi_190871289
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:19 schreef JohanZadelhuis het volgende:

[..]

En dan weer digitaal gestenigd worden? Nee, dank je.
En dan dit:
Er staat in een foto nooit iets van data wie een foto genomen.
wel toestel, plaats etc. en er staat nooit bij wie er op de sluiterknop heeft gedrukt.
Boeit toch verder ook niemand want ze staan nu eenmaal al online.
pi_190871470
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:33 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

En dan dit:
Er staat in een foto nooit iets van data wie een foto genomen.
wel toestel, plaats etc. en er staat nooit bij wie er op de sluiterknop heeft gedrukt.
Boeit toch verder ook niemand want ze staan nu eenmaal al online.
Nee, dat klopt, er staat inderdaad niet wie de sluiterknop heeft ingedrukt.
Het is behoorlijk duidelijk dat veel dat niet aansluit bij eerdere conclusies hier niemand boeit.
Familyman, vader van 3 kids, altijd op zoek naar antwoorden.
pi_190871502
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:49 schreef JohanZadelhuis het volgende:

[..]

Nee, dat klopt, er staat inderdaad niet wie de sluiterknop heeft ingedrukt.
Het is behoorlijk duidelijk dat veel dat niet aansluit bij eerdere conclusies hier niemand boeit.
Maar waarom schrijf je dan dit? Zo heb ik uitgevist door wie en wanneer de dagboekpagina's zijn gefotografeerd.

Er staat toch heel duidelijk “wie”.
pi_190871535
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:51 schreef Spectator19 het volgende:
Maar waarom schrijf je dan dit? Zo heb ik uitgevist door wie en wanneer de dagboekpagina's zijn gefotografeerd.
Het is je gelukt Spectator19, ik hou dit forum voor gezien. Te veel agressie en negativiteit richting nieuwe users.

Overigens, in het geval van die dagboekpagina's was het bloody obvious dat degene wiens naam in de data stond ook de knop had ingedrukt vanwege zijn beroep, dus in dat geval kon ik zo stellig zijn.
Familyman, vader van 3 kids, altijd op zoek naar antwoorden.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 11:56:01 #137
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_190871567
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 09:18 schreef RapaNui het volgende:
@:perico; Het is een hard feit dat er na 13:04 geen GSM contact meer is geweest?

Alweer een opmerking van je die ik niet kan volgen?

Het contact zou rond 13.45 zijn verloren. Gestaafd door AFK.

Verder weet je dat er volgens het nfi rapport op 2 april even GSM contact zou zijn geweest.
Wat probeer jij dan nu steeds te insueren eigenlijk?

Uit het NFi rapport, 13:04, laatste contact met een GSM netwerk.

En die zin licht jij compleet uit de context, die post ging over dat je steeds van dit soort "harde feiten" tegenkomt waardoor je je zou kunnen laten tegenhouden.

Of niet, omdat er later wel nog contact kan zijn geweest etc.

[ Bericht 8% gewijzigd door Perico op 04-01-2020 12:02:36 ]
pi_190871732
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:56 schreef Perico het volgende:
Wat probeer jij dan nu steeds te insueren eigenlijk?

Uit het NFi rapport, 13:04, laatste contact met een GSM netwerk.

En die zin licht jij compleet uit de context, die post ging over dat je steeds van dit soort "harde feiten" tegenkomt waardoor je je zou kunnen laten tegenhouden.

Of niet, omdat er later wel nog contact kan zijn geweest etc.
Kijk, dit soort berichten bedoel ik. Vriendelijk met elkaar hierover praten lijkt een utopie. Het is bijna alsof mensen zich persoonlijk aangevallen voelen door berichten.
Familyman, vader van 3 kids, altijd op zoek naar antwoorden.
pi_190871793
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:04 schreef JohanZadelhuis het volgende:

[..]

Kijk, dit soort berichten bedoel ik. Vriendelijk met elkaar hierover praten lijkt een utopie. Het is bijna alsof mensen zich persoonlijk aangevallen voelen door berichten.
Ik ben het met je eens, er zou meer respect voor elkaar moeten zijn.
pi_190871847
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:04 schreef JohanZadelhuis het volgende:

[..]

Kijk, dit soort berichten bedoel ik. Vriendelijk met elkaar hierover praten lijkt een utopie. Het is bijna alsof mensen zich persoonlijk aangevallen voelen door berichten.
Perico schrijft toch niks onvriendelijks?
En even dit meneer Johan zadelhuis ,wil je mij niet meer ongevraagd privé berichten sturen om andere users van dit forum zwart te maken?
pi_190871884
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:11 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Perico schrijft toch niks onvriendelijks?
En even dit meneer Johan zadelhuis ,wil je mij niet meer ongevraagd privé berichten sturen om andere users van dit forum zwart te maken?
Een paar van jullie schrijven doorlopend onvriendelijke berichten.
Ik zal je geen DM's meer sturen, overigens heb ik je in die DM vertelt wie de foto's op welke datum en tijd heeft genomen en daarin geen andere users zwart gemaakt.

Succes met jullie zoektocht.
Familyman, vader van 3 kids, altijd op zoek naar antwoorden.
pi_190872557
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:56 schreef Perico het volgende:

[..]

Wat probeer jij dan nu steeds te insueren eigenlijk?

Uit het NFi rapport, 13:04, laatste contact met een GSM netwerk.

En die zin licht jij compleet uit de context, die post ging over dat je steeds van dit soort "harde feiten" tegenkomt waardoor je je zou kunnen laten tegenhouden.

Of niet, omdat er later wel nog contact kan zijn geweest etc.

Ik insinueer niet, ik stel vragen omdat ik je niet volg.
Volgens HK zou gsm contact zijn uitgevallen rond 13.40. Dat heeft hij in AFK gezegd en getoond waar dat ongeveer had moeten plaatsvinden.

Ik kan niet ruiken wat er in het nfi rapport staat. Maar ik weet wel dat er in de Telegraaf 13.04 staat. Ik heb me altijd al afgevraagd of dat een typo is geweest, namelijk de nul en de 4 per ongeluk omgedraaid.

Mijn vraag is, baseer je je op het NFI rapport (heb je het zelf gezien) of op wat er in de Telegraaf staat? Dat is alles.

Want als in het nfi rapport 13:04 staat ipv 13.40, dan is er nóg slechter met de ouders gecommuniceerd dan werd vermoed.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 13:31:41 #143
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_190873175
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:17 schreef JohanZadelhuis het volgende:
O ja, ik heb inderdaad wel in een DM aan Spectator19 geschreven dat iemand (met naam genoemd) pissed off is op Perico wegens het niet naleven van een embargo. Dat kun je zwartmaken noemen.

Nogmaals, succes!
Als het zo'n Trudeau is, die als huisvader nu maffioso speelt: er was geen embargo, zij kregen hun niet-originele dingen ook maar van de bron in Boquete, die aan velen dingen lekte en wilde zien welk paard als eerste de finish bereikte.

Ze maakten daarna de rare denkfout door te denken dat ik Reuters ben en dat de hele wereld het dan weet. Integendeel, ze logen dat ze nu een sleutelfiguur niet kunnen bereiken. Die heeft helemaal geen weet van video's of een besloten groep, relatief gezien weet niemand ervan.

En ja een boel trollen proberen ook steeds bevriende users te bestoken, zo van: whaaah zie je wat hier staat en hier wordt gezegd... maar die wig drijven lukt ook niet.

Verder blijven we heel vriendelijk hoor.
pi_190873444
De beste wensen voor 2020! ^O^ *;
  zaterdag 4 januari 2020 @ 13:50:14 #145
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_190873445
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:51 schreef RapaNui het volgende:
Ik insinueer niet, ik stel vragen omdat ik je niet volg.
Volgens mij insinueerde je hier wel een trend, die absoluut niet bestaat:
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 09:06 schreef RapaNui het volgende:
Perico, waarom deze verwarring zaaien?
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 09:18 schreef RapaNui het volgende:
@:perico;

Alweer een opmerking van je die ik niet kan volgen?.
Ik en vele anderen komen gewoon van die zeer vermoeiende berg af na vijf jaar en geloven in een veilige terugkeer en laten ons door zo'n bescheiden rapport in opdracht van iemand die toch al vanaf dag 1 geen onderzoek wilde, niet belemmeren.

Er staat echt in 13:04 en de Telegraaf had dat juist. Ik bevestigde eigenlijk alleen maar jouw gedachtengang met die opmerking, je hoeft dat niet als hard feit-belemmering te zien, dat ze dan nooit meer van die pleurisberg af mogen komen..

Omdat die noodoproep die doorkwam, ook niet gelogd is als contact met een zendmast etc.

Sinds dat gebeurt en mijns inziens en dat van anderen ook de nachtfoto locaties hoogstwaarschijnlijk in het Caldera gebied liggen, is er dan veel tumult en getroll en onrust. Ik vat het dan maar op, dat dit de juiste richting is en dat vindt de crew van het Travel Channel ook.

Dus komt er een vervolg ook, in de goeie richting.

Volgens het OM kunnen zij helemaal geen zaak openen, want het is hun zaak niet, dus moeten we ons richten aan Panama. En die rapporten hebben dus als conclusie dat er geen reden is om te twijfelen aan de lezing van Betzaida.

Dus als je 100% alles uit het rapport als hard feit-zeis wilt gebruiken, kunnen ze dus alleen maar verdwaald zijn of noodlottig gevallen etc.
pi_190873564
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 13:50 schreef Perico het volgende:

[..]

Volgens mij insinueerde je hier wel een trend, die absoluut niet bestaat:
[..]


[..]

Ik en vele anderen komen gewoon van die zeer vermoeiende berg af na vijf jaar en geloven in een veilige terugkeer en laten ons door zo'n bescheiden rapport in opdracht van iemand die toch al vanaf dag 1 geen onderzoek wilde, niet belemmeren.

Er staat echt in 13:04 en de Telegraaf had dat juist. Ik bevestigde eigenlijk alleen maar jouw gedachtengang met die opmerking, je hoeft dat niet als hard feit-belemmering te zien, dat ze dan nooit meer van die pleurisberg af mogen komen..

Omdat die noodoproep die doorkwam, ook niet gelogd is als contact met een zendmast etc.

Sinds dat gebeurt en mijns inziens en dat van anderen ook de nachtfoto locaties hoogstwaarschijnlijk in het Caldera gebied liggen, is er dan veel tumult en getroll en onrust. Ik vat het dan maar op, dat dit de juiste richting is en dat vindt de crew van het Travel Channel ook.

Dus komt er een vervolg ook, in de goeie richting.

Volgens het OM kunnen zij helemaal geen zaak openen, want het is hun zaak niet, dus moeten we ons richten aan Panama. En die rapporten hebben dus als conclusie dat er geen reden is om te twijfelen aan de lezing van Betzaida.

Dus als je 100% alles uit het rapport als hard feit-zeis wilt gebruiken, kunnen ze dus alleen maar verdwaald zijn of noodlottig gevallen etc.
Eens Perico, en door dat trollenleger en zwartmakerij via DM wordt het bijna onmogelijk een inhoudelijke discussie te voeren en ons te richten op de nieuwe nachtfoto’s.

Hard bewijs mag niet getoond worden, anders wordt die boos.
Aan de andere kant worden Users boos als er niets gedeeld wordt.

Oftewel wel er zijn er altijd wel boos, de grens ligt wel bij het delen van namen en het bedreigen van personen. Dat is echt heel sneu.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 14:10:13 #147
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_190873719
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 20:28 schreef ootjekatootje het volgende:
We waren even bezig over het tijdstip van de massages, daar vertelde mevrouw Froon over in BF. Ze hebben maandagmiddag wifi contact gehad iets na half vijf in de Spanish. Daar heeft Lisanne al via Whatsapp laten weten dat ze een massage had gehad bij een Nederlandse vrouw.

Maandag morgen weggestuurd bij vrijwilligerswerk, terug en overleg, contact gehad met een andere plek. Weer terug naar taalschool en lunchen, dan allebei een massage (of eerst massage en dan lunchen). En iets na 16:30 inloggen, en naar Myriam.

Naar de caldera is half uur heen en half uur terug, zelfs met een klein uurtje zwemmen is het heel krap in de tijdslijn.
Daarom ootje, mag deze post van jou niet ondersneeuwen.. dat soort dingen zijn juist cruciaal om bij stil te staan, we willen allemaal een best mogelijke tijdlijn invullen..

Dat is DE ultieme puzzel, met een boel wat zogenaamd niet mag of niet kan.

Ik vind daarom dat we bijvoorbeeld mijn laatste posts over die forumdingetjes maar moeten vergeten..

Minus dan de gezonde discussie of je dat Politie en NFI rapport wilt gebruiken, om iedere terugkeer van de Pianista onmogelijk te achten.
pi_190873828
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat is het vermoeden, maar ze is nooit gevonden.
Vandaar dat betonblok. ;)
pi_190873894
@Perico, jij weet dus dat 13:04 klopt. Ik kon/kan dat niet weten.
Kennelijk wist Hans Kremers dat ook niet.
pi_190874741
Misschien komt dit een beetje naïef over want nogmaals, ik ben absoluut niet op de hoogte van deze zaak, begin er pas net een beetje wat over te lezen. Ik heb een medewerker in Panama zitten (helemaal andere kant, aan de Pacific), en die zegt het geaccepteerde verhaal aldaar is dat ze verscheurd zijn door wilde dieren. Zou dat mogelijk zijn?

Moorden daar zijn immers vrijwel altijd familiezaken of drugsgerelateerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')