abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190867926
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 23:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Ben niet erg bekend met het Panama onderwerp maar wat bedoel je met IP 68? Dat het IP adres van hun telefoon met 68 begint?
ip68 slaat op waterdichtheid.
pi_190867978
Perico, kunnen we ook nog een leuk onderzoek mee doen, we hebben de rugzak en de zelfde telefoon als Kris en Lisanne.

Pleuren we dat ding in een bergbeek, tijdens een van de vakantie's, eens kijken wat dat ding in die tas doet. Drie maanden lang.

Wel aan een anker, moet realistisch zijn.

Ook die zonnebrillen erin, die verkleurde dingen. Die wel, de rest niet, dus action materiaal.
pi_190867996
Nogmaals, die rugzak is nog steeds te koop.
Die telefoons ook.

We kunnen gaan testen!
pi_190868057
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 23:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Ben niet erg bekend met het Panama onderwerp maar wat bedoel je met IP 68? Dat het IP adres van hun telefoon met 68 begint?
Leuk dat je hier ook komt posten, jij zit toch in Spanje? Leuke oud en nieuw gehad? Call centre heb je daar toch? En een vrouw die graag Colombiaanse soaps kijkt? Las ik her en der.

Ik moet van de mod in Preston Palace heel aardig doen, dus leuk dat je er bent!

Ik ben oot met vier kids uit Rotterdam, ik geloof er geen donder van dat ze verdwaald of verongelukt zijn achter de cd.
Ben al jaren bezig met de zaak en denk dat het spoor van ellende begon op onze eilanden in 2004 en uiteindelijk eindigt in Colombia.

En jij?
pi_190868199
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Leuk dat je hier ook komt posten, jij zit toch in Spanje? Leuke oud en nieuw gehad? Call centre heb je daar toch? En een vrouw die graag Colombiaanse soaps kijkt? Las ik her en der.

Ik moet van de mod in Preston Palace heel aardig doen, dus leuk dat je er bent!

Ik ben oot met vier kids uit Rotterdam, ik geloof er geen donder van dat ze verdwaald of verongelukt zijn achter de cd.
Ben al jaren bezig met de zaak en denk dat het spoor van ellende begon op onze eilanden in 2004 en uiteindelijk eindigt in Colombia.

En jij?
Ik ben niet erg bekend in Panama, Colombia wel een beetje inderdaad en kan je verzekeren dat Spanje er zeker niet op lijkt. Heb wel een thuiswerker in Panama zitten overigens, in de stad - ik heb inderdaad een callcenter. Of ze verdwaald zijn weet ik niet, maar ik ben van plan om dit topic eens vanaf het begin door te spitten voordat ik er een oordeel over doe of een theorie in de groep gooi.

Overigens is het noorden van Colombia nog deels guerrillagebied, die niet de wapens hebben neergelegd, dus als het spoor daarheen leidt kan het best wel eens vervelend afgelopen zijn.

Vroeg alleen dat van IP omdat ik van huis uit IT'er ben, en de IP adressen van telefoons zijn vrijwel altijd dynamisch en vooral als je roaming aan hebt (en dat is vrijwel altijd zo, ook binnenlands) kan dat IP zomaar een 10 meter verderop ineens veranderen. Maargoed, ik lees dat het daar niet over gaat dus nevermind. :)
  zaterdag 4 januari 2020 @ 01:04:35 #106
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_190868448
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
Perico, kunnen we ook nog een leuk onderzoek mee doen, we hebben de rugzak en de zelfde telefoon als Kris en Lisanne.

Pleuren we dat ding in een bergbeek, tijdens een van de vakantie's, eens kijken wat dat ding in die tas doet. Drie maanden lang.

Wel aan een anker, moet realistisch zijn.

Ook die zonnebrillen erin, die verkleurde dingen. Die wel, de rest niet, dus action materiaal.
Die verkleurde zonnebrillen, die vind ik echt raadselachtig.. want de rugzak werd dus best in puike conditie, met alleen wat zand erin en een paar planten, gevonden..

Dus die heeft uitstekend als boei gefunctioneerd.. en normaal kunnen die brillen ook tegen de hele dag felle zon op vakantie..

Zouden die brillen dan zijn aangetast door het water als enige? Alles is namelijk uit die tas gehaald en op die steen gelegd, ze hebben niet weken op de grond ergens gelegen..

Ik heb een deja vu van jaren terug, dat we die rugzak zouden gooien.. dat zouden zelfs een paar man doen..!
pi_190868476
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 00:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik ben niet erg bekend in Panama, Colombia wel een beetje inderdaad en kan je verzekeren dat Spanje er zeker niet op lijkt. Heb wel een thuiswerker in Panama zitten overigens, in de stad - ik heb inderdaad een callcenter. Of ze verdwaald zijn weet ik niet, maar ik ben van plan om dit topic eens vanaf het begin door te spitten voordat ik er een oordeel over doe of een theorie in de groep gooi.

Overigens is het noorden van Colombia nog deels guerrillagebied, die niet de wapens hebben neergelegd, dus als het spoor daarheen leidt kan het best wel eens vervelend afgelopen zijn.

Vroeg alleen dat van IP omdat ik van huis uit IT'er ben, en de IP adressen van telefoons zijn vrijwel altijd dynamisch en vooral als je roaming aan hebt (en dat is vrijwel altijd zo, ook binnenlands) kan dat IP zomaar een 10 meter verderop ineens veranderen. Maargoed, ik lees dat het daar niet over gaat dus nevermind. :)
ik ben het huisvrouwtje op fok en weet wat IP68 is, vreemd dat jij dat dan niet weet.

Dit topic vanaf het begin teruglezen kost je 1/2 maanden, zeker als je druk bent met je call centre en een vrouw, heb je ook kinderen? Met vier hier kostte het me 2 maanden. Veel gebagger van ene Mata en Domivoor.

Door de topics heen veel respect gekregen voor Vronie, 😘 .

Kennen mensen hier Vronie? Kreeg een half jaar geleden een hele lieve afscheidsbrief van haar. Was heel ziek.
pi_190868526
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 01:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ik ben het huisvrouwtje op fok en weet wat IP68 is, vreemd dat jij dat dan niet weet.
Ben het nog nooit tegengekomen. Heb verder ook niks met water, behalve surfen, en het doel van je wetsuit is dat hij juist niet waterdicht is dus ook geen raakvlak. :P

quote:
Dit topic vanaf het begin teruglezen kost je 1/2 maanden, zeker als je druk bent met je call centre en een vrouw, heb je ook kinderen? Met vier hier kostte het me 2 maanden. Veel gebagger van ene Mata en Domivoor.

Door de topics heen veel respect gekregen voor Vronie, 😘 .

Kennen mensen hier Vronie? Kreeg een half jaar geleden een hele lieve afscheidsbrief van haar. Was heel ziek.
Och, het Flat Earth topic duurt langer en heb ik in minder dan een maand doorgelezen voor ik eraan ging meedoen en dat was toen een deel of 15 lang. Geen kids, dus dat scheelt. Ben benieuwd of het me pakt, vind het allemaal erg ingewikkeld overkomen maar ga een poging wagen. Lijkt me toch een vereiste om het terug te lezen alvorens er iets over te kunnen zeggen.

El_Matador a.k.a. De_Cameraman_uit_Colombia ken ik wel ja, heb ik weinig goeds over te zeggen.
pi_190868539
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 01:04 schreef Perico het volgende:

[..]

Die verkleurde zonnebrillen, die vind ik echt raadselachtig.. want de rugzak werd dus best in puike conditie, met alleen wat zand erin en een paar planten, gevonden..

Dus die heeft uitstekend als boei gefunctioneerd.. en normaal kunnen die brillen ook tegen de hele dag felle zon op vakantie..

Zouden die brillen dan zijn aangetast door het water als enige? Alles is namelijk uit die tas gehaald en op die steen gelegd, ze hebben niet weken op de grond ergens gelegen..

Ik heb een deja vu van jaren terug, dat we die rugzak zouden gooien.. dat zouden zelfs een paar man doen..!
Tja, die zonnebril. Ik dacht dat het zo'n simpele Frido Dido bril was, zie ik de break free serie met kris met een toffe bruine zonnebril op.

? En nogmaals ?

Ik ga morgen zo'n bril halen bij de action en die flikker ik drie maanden in de chloor, nummer twee leg ik voor het raam in het zuiden, nummer drie stuur in naar Brazilië, en vraag mijn oom om hem vol in de zon te leggen, nummer vier gaat ook naar Brazilië en daar vraag ik hem om hem in een zak in de zon te leggen. Ei d maart gaan we de zonnebrillen test hier terugzien.
pi_190868573
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 01:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Ben het nog nooit tegengekomen. Heb verder ook niks met water, behalve surfen, en het doel van je wetsuit is dat hij juist niet waterdicht is dus ook geen raakvlak. :P
[..]

Och, het Flat Earth topic duurt langer en heb ik in minder dan een maand doorgelezen voor ik eraan ging meedoen en dat was toen een deel of 15 lang. Geen kids, dus dat scheelt. Ben benieuwd of het me pakt, vind het allemaal erg ingewikkeld overkomen maar ga een poging wagen. Lijkt me toch een vereiste om het terug te lezen alvorens er iets over te kunnen zeggen.

El_Matador a.k.a. De_Cameraman_uit_Colombia ken ik wel ja, heb ik weinig goeds over te zeggen.
laten we het over het geval mata in de slowchat verder praten.

Hier is teruglezen, aantekeningen maken, verder lezen, weer aantekeningen maken en weer teruglezen om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat ze toch slachtoffer geworden zijn van laten we het netjes zeggen "misdaad".
pi_190868601
En dan kom je uiteindelijk terug bij alle berichten en conclusies van begin mei.

En toen een anonieme melding over twee lichamen in de buurten van Alto Romero.
En toen de rugzak, drie dagen later de schoenen en twee dagen later de andere vondsten..

Rugzak gevonden op 11 juni, overgedragen op 17 juni.... Poeh poeh die wandeling wordt steeds extremer.

Idioterie ten top.
pi_190868613
Maar overalarte zaken, op onze eilanden missen ook al jaren wat toeristen, last prima in dit topic.

Waar is Natalee Holloway gebleven?
pi_190868615
En Alex?
pi_190868659
Alex, voor mij nog interessanter dan de meiden.
Nooit wat van gevonden. Weet iemand wat het OM panama daarover gezegd heeft?

Nooit iets van terug gevonden, geen roofmoord, geen zelfmoord...

Deed deze man iets daar wat niet toeristisch/exterimenteel was, zoals die eikels in die vlogs Tegenwoordig? Nee

Alex is gewoon weg, zonder afscheidsbrief, extremehikehobbies, ellende of depressie.
pi_190868922
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 01:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar overalarte zaken, op onze eilanden missen ook al jaren wat toeristen, last prima in dit topic.

Waar is Natalee Holloway gebleven?
In de zee gegooid met een betonblok eraan.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 08:49:45 #116
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_190869757
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 23:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Onmogelijk, ze zijn volgens de officiële bronnen in het water gevallen bij de eerste kabelbrug. Alles daarna is fake, toch?

Zowel de telefoon van Kris als Lisanne was niet IP 68. Toch?

Ze hebben volgens de officiële bronnen nooit die meldingen kunnen doen met de telefoons.
Jouw officiële bronnen zitten er gewoon naast :O
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_190869918
@Perico; Het is een hard feit dat er na 13:04 geen GSM contact meer is geweest?

Alweer een opmerking van je die ik niet kan volgen?

Het contact zou rond 13.45 zijn verloren. Gestaafd door AFK.

Verder weet je dat er volgens het nfi rapport op 2 april even GSM contact zou zijn geweest.
pi_190870060
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 09:18 schreef RapaNui het volgende:
@:perico; Het is een hard feit dat er na 13:04 geen GSM contact meer is geweest?

Verder weet je dat er volgens het nfi rapport op 2 april even GSM contact zou zijn geweest.
Precies.
Familyman, vader van 3 kids, altijd op zoek naar antwoorden.
pi_190870107
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 23:39 schreef ootjekatootje het volgende:
En maar ff je contactpersoon. Anders bullshit.
Prima, houden we het op bullshit.

Tip van de dag, Ootjekatootje: met vriendelijk blijven bereik je meer.
pi_190870679
Ik weet niet of dit on of off topic is, maar heeft iemand foto's gemaakt door KenL tussen 29 maart en 9 april die niet uit een fotocollage of zoiets komen? Naast EXIF data hebben foto's ook een ander soort date, namelijk copyright data. Die kun je eruit lichten met een speciaal programmaatje. Dit zou ik kunnen doen. Graag DM, dan geef ik mijn mailadres.
pi_190870768
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 02:11 schreef illusions het volgende:

[..]

In de zee gegooid met een betonblok eraan.
Dat is het vermoeden, maar ze is nooit gevonden.
pi_190870802
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 08:49 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Jouw officiële bronnen zitten er gewoon naast :O
De officiële bronnen zijn in dit geval het Panamese OM.
pi_190870834
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

De officiële bronnen zijn in dit geval het Panamese OM.
Sinds wanneer wordt het Panamese OM als een betrouwbare bron beschouwt in deze zaak?
pi_190870879
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 09:18 schreef RapaNui het volgende:
@:perico; Het is een hard feit dat er na 13:04 geen GSM contact meer is geweest?

Weet je nog hoe dat ging met dat NFI rapport? Hoe lang dat dat allemaal duurde?
pi_190870913
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:57 schreef JohanZadelhuis het volgende:

[..]

Sinds wanneer wordt het Panamese OM als een betrouwbare bron beschouwt in deze zaak?
Het Panamese OM / Pitty beweren dat ze bij de eerste kabelbrug zijn gevallen.
1 daar hadden ze nooit kunnen zijn qua afstand.
2 als je in het water valt en zwaar letsel hebt of zelf overleden bent, hoe kun je dan bellen?

Ik geef dus juist aan dat die officiële versie van OM Panama niet klopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')