ip68 slaat op waterdichtheid.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Ben niet erg bekend met het Panama onderwerp maar wat bedoel je met IP 68? Dat het IP adres van hun telefoon met 68 begint?
Leuk dat je hier ook komt posten, jij zit toch in Spanje? Leuke oud en nieuw gehad? Call centre heb je daar toch? En een vrouw die graag Colombiaanse soaps kijkt? Las ik her en der.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Ben niet erg bekend met het Panama onderwerp maar wat bedoel je met IP 68? Dat het IP adres van hun telefoon met 68 begint?
Ik ben niet erg bekend in Panama, Colombia wel een beetje inderdaad en kan je verzekeren dat Spanje er zeker niet op lijkt. Heb wel een thuiswerker in Panama zitten overigens, in de stad - ik heb inderdaad een callcenter. Of ze verdwaald zijn weet ik niet, maar ik ben van plan om dit topic eens vanaf het begin door te spitten voordat ik er een oordeel over doe of een theorie in de groep gooi.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Leuk dat je hier ook komt posten, jij zit toch in Spanje? Leuke oud en nieuw gehad? Call centre heb je daar toch? En een vrouw die graag Colombiaanse soaps kijkt? Las ik her en der.
Ik moet van de mod in Preston Palace heel aardig doen, dus leuk dat je er bent!
Ik ben oot met vier kids uit Rotterdam, ik geloof er geen donder van dat ze verdwaald of verongelukt zijn achter de cd.
Ben al jaren bezig met de zaak en denk dat het spoor van ellende begon op onze eilanden in 2004 en uiteindelijk eindigt in Colombia.
En jij?
Die verkleurde zonnebrillen, die vind ik echt raadselachtig.. want de rugzak werd dus best in puike conditie, met alleen wat zand erin en een paar planten, gevonden..quote:Op zaterdag 4 januari 2020 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
Perico, kunnen we ook nog een leuk onderzoek mee doen, we hebben de rugzak en de zelfde telefoon als Kris en Lisanne.
Pleuren we dat ding in een bergbeek, tijdens een van de vakantie's, eens kijken wat dat ding in die tas doet. Drie maanden lang.
Wel aan een anker, moet realistisch zijn.
Ook die zonnebrillen erin, die verkleurde dingen. Die wel, de rest niet, dus action materiaal.
ik ben het huisvrouwtje op fok en weet wat IP68 is, vreemd dat jij dat dan niet weet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 00:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ben niet erg bekend in Panama, Colombia wel een beetje inderdaad en kan je verzekeren dat Spanje er zeker niet op lijkt. Heb wel een thuiswerker in Panama zitten overigens, in de stad - ik heb inderdaad een callcenter. Of ze verdwaald zijn weet ik niet, maar ik ben van plan om dit topic eens vanaf het begin door te spitten voordat ik er een oordeel over doe of een theorie in de groep gooi.
Overigens is het noorden van Colombia nog deels guerrillagebied, die niet de wapens hebben neergelegd, dus als het spoor daarheen leidt kan het best wel eens vervelend afgelopen zijn.
Vroeg alleen dat van IP omdat ik van huis uit IT'er ben, en de IP adressen van telefoons zijn vrijwel altijd dynamisch en vooral als je roaming aan hebt (en dat is vrijwel altijd zo, ook binnenlands) kan dat IP zomaar een 10 meter verderop ineens veranderen. Maargoed, ik lees dat het daar niet over gaat dus nevermind.
Ben het nog nooit tegengekomen. Heb verder ook niks met water, behalve surfen, en het doel van je wetsuit is dat hij juist niet waterdicht is dus ook geen raakvlak.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik ben het huisvrouwtje op fok en weet wat IP68 is, vreemd dat jij dat dan niet weet.
Och, het Flat Earth topic duurt langer en heb ik in minder dan een maand doorgelezen voor ik eraan ging meedoen en dat was toen een deel of 15 lang. Geen kids, dus dat scheelt. Ben benieuwd of het me pakt, vind het allemaal erg ingewikkeld overkomen maar ga een poging wagen. Lijkt me toch een vereiste om het terug te lezen alvorens er iets over te kunnen zeggen.quote:Dit topic vanaf het begin teruglezen kost je 1/2 maanden, zeker als je druk bent met je call centre en een vrouw, heb je ook kinderen? Met vier hier kostte het me 2 maanden. Veel gebagger van ene Mata en Domivoor.
Door de topics heen veel respect gekregen voor Vronie, 😘 .
Kennen mensen hier Vronie? Kreeg een half jaar geleden een hele lieve afscheidsbrief van haar. Was heel ziek.
Tja, die zonnebril. Ik dacht dat het zo'n simpele Frido Dido bril was, zie ik de break free serie met kris met een toffe bruine zonnebril op.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:04 schreef Perico het volgende:
[..]
Die verkleurde zonnebrillen, die vind ik echt raadselachtig.. want de rugzak werd dus best in puike conditie, met alleen wat zand erin en een paar planten, gevonden..
Dus die heeft uitstekend als boei gefunctioneerd.. en normaal kunnen die brillen ook tegen de hele dag felle zon op vakantie..
Zouden die brillen dan zijn aangetast door het water als enige? Alles is namelijk uit die tas gehaald en op die steen gelegd, ze hebben niet weken op de grond ergens gelegen..
Ik heb een deja vu van jaren terug, dat we die rugzak zouden gooien.. dat zouden zelfs een paar man doen..!
laten we het over het geval mata in de slowchat verder praten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Ben het nog nooit tegengekomen. Heb verder ook niks met water, behalve surfen, en het doel van je wetsuit is dat hij juist niet waterdicht is dus ook geen raakvlak.
[..]
Och, het Flat Earth topic duurt langer en heb ik in minder dan een maand doorgelezen voor ik eraan ging meedoen en dat was toen een deel of 15 lang. Geen kids, dus dat scheelt. Ben benieuwd of het me pakt, vind het allemaal erg ingewikkeld overkomen maar ga een poging wagen. Lijkt me toch een vereiste om het terug te lezen alvorens er iets over te kunnen zeggen.
El_Matador a.k.a. De_Cameraman_uit_Colombia ken ik wel ja, heb ik weinig goeds over te zeggen.
In de zee gegooid met een betonblok eraan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar overalarte zaken, op onze eilanden missen ook al jaren wat toeristen, last prima in dit topic.
Waar is Natalee Holloway gebleven?
Jouw officiële bronnen zitten er gewoon naastquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Onmogelijk, ze zijn volgens de officiële bronnen in het water gevallen bij de eerste kabelbrug. Alles daarna is fake, toch?
Zowel de telefoon van Kris als Lisanne was niet IP 68. Toch?
Ze hebben volgens de officiële bronnen nooit die meldingen kunnen doen met de telefoons.
Precies.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 09:18 schreef RapaNui het volgende:
@:perico; Het is een hard feit dat er na 13:04 geen GSM contact meer is geweest?
Alweer een opmerking van je die ik niet kan volgen?
Het contact zou rond 13.45 zijn verloren. Gestaafd door AFK.
Verder weet je dat er volgens het nfi rapport op 2 april even GSM contact zou zijn geweest.
Prima, houden we het op bullshit.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:39 schreef ootjekatootje het volgende:
En maar ff je contactpersoon. Anders bullshit.
Dat is het vermoeden, maar ze is nooit gevonden.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 02:11 schreef illusions het volgende:
[..]
In de zee gegooid met een betonblok eraan.
De officiële bronnen zijn in dit geval het Panamese OM.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 08:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jouw officiële bronnen zitten er gewoon naast
Sinds wanneer wordt het Panamese OM als een betrouwbare bron beschouwt in deze zaak?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De officiële bronnen zijn in dit geval het Panamese OM.
Weet je nog hoe dat ging met dat NFI rapport? Hoe lang dat dat allemaal duurde?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 09:18 schreef RapaNui het volgende:
@:perico; Het is een hard feit dat er na 13:04 geen GSM contact meer is geweest?
Alweer een opmerking van je die ik niet kan volgen?
Het contact zou rond 13.45 zijn verloren. Gestaafd door AFK.
Verder weet je dat er volgens het nfi rapport op 2 april even GSM contact zou zijn geweest.
Het Panamese OM / Pitty beweren dat ze bij de eerste kabelbrug zijn gevallen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:57 schreef JohanZadelhuis het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt het Panamese OM als een betrouwbare bron beschouwt in deze zaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |