Hier aankomen met een verhaal dat die ws onder een paar takjes lag, daar trapt toch niemand in.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:28 schreef gynaika het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind het reuze duidelijk. Maar ja, wie ben ik.
Nou, het haalt iedereen wel uit de tunnel.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:06 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Perico, waarom deze verwarring zaaien?
Jij weet het weinige wat de indiaan heeft gezegd en jij weet hoe de programmamakers van TRVL er hun invulling aan hebben gegeven.
Gaat de locatie van foto 508 nu een eigen leven leiden? Is dat de bedoeling? Waarom?
Dat is inderdaad een heel belangrijk punt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik wil weten wanneer ze zijn wezen zwemmen, .........
Van links naar rechts, als je vanaf de Mirador komt gelopenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:58 schreef Lutalo het volgende:
Hoe stroomt het water vd quebrada in "Lost in the wild"? Van links naar rechts of andersom? Ik zie het niet goed.
Oke, ik kan het niet goed zien, want dat staat helemaal onderin beeld, voorzover er al water te zien is.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Van links naar rechts, als je vanaf de Mirador komt gelopen
Ja, nog ff gekeken vreemd, je hebt gelijk. Lijkt in een shot van rechts te komen maar ze staan volgens mij tijdens het praten ook midden in de beek.cameraman staat aan de kant van de paddock richting de Mirador te filmen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:03 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Oke, ik kan het niet goed zien, want dat staat helemaal onderin beeld, voorzover er al water te zien is.
Net zoals ik t ook niet goed zie in de video 'These are my friends". Schreef ik in t vorige deel al. daar stroomt t voor mij de verkeerde kant op.
Voor de Mirador zit ook zo'n geul.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:01 schreef Lutalo het volgende:
Als de beruchte oversteek over Q1 ( fotomoment Kris) niet dezelfde is als in de andere video's ( waar ik nog niet zo hard aan twijfel) , dan zouden de twee andere foto's van na de Mirador ook niet correct zzijn.
Maar daarvan is toch ook juist op andere video's te zien dat ze wel van na de Mirador zijn?
Weet ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Voor de Mirador zit ook zo'n geul.
Of die foto nu gemaakt is na de Mirador of ervoor, ja dat is wel wat ik vermoed.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:18 schreef JohanZadelhuis het volgende:
Gedurende die hele vakantie maakten de meiden foto's, iedere dag weer. Maar er mist maar 1 foto, 509.
De stelling is nu dat ze dus niet door zijn gelopen (foto die indiaan aanwees als genomen aan de Boquete kant) maar terug zijn gelopen en wezen zwemmen bij Caldera? Begrijp ik dat goed?
Kan iemand me dan uitleggen waarom ze vanaf 508 geen foto's meer hebben genomen tot 510 op 8 april? Dat pas namelijk niet in het gebruikelijke patroon.
Die lezing is inderdaad behoorlijk discutabel tenzij er feiten zijn die Pitti of het Nederlandse OM nog niet naar buiten heeft gebracht.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Gezamenlijke overeenkomst is wel dat ze niet van die eerste kabelbrug gevallen zijn, wat de officiële lezing van het om in Panama nog is.
Er was niet echt sprake van degelijke journalistiek, eerder van sensatiedrift.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:41 schreef Lutalo het volgende:
Goed; dan zegt de man vd vrouw die de rugtas gevonden heeft, dat de foto van Kris bij Q1 na de Mirador, helemaal niet na de Mirador/Divide is maar juist ervoor (er zou ook nog enig misverstand kunnen zijn mbt voor en na omdat dat vanuit Alto Romero juist andersom is, maar zo te horen begrijpen ze elkaar daarin wel).
Dat heb je dan als onderzoekers kennelijk gemist. Dan ga je bij terugkomst in Boquete nog een keer omhoog en checkt waar dat punt dan zou kunnen zijn.
Toch?
Vind jij. Ben benieuwd naar deel 2!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:47 schreef JohanZadelhuis het volgende:
[..]
Er was niet echt sprake van degelijke journalistiek, eerder van sensatiedrift.
Nederlands om deed niets, doet niets en mag dat ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:52 schreef JohanZadelhuis het volgende:
[..]
Die lezing is inderdaad behoorlijk discutabel tenzij er feiten zijn die Pitti of het Nederlandse OM nog niet naar buiten heeft gebracht.
Ik zag het ook, soms zijn video's wel eens gespiegeld, wat je kan zien aan een logo op een shirt maar dat is niet toch niet aan de orde?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:10 schreef Lutalo het volgende:
Video Break Free, Martijn Froon ca 27.12, q1 stroomt van links naar rechts, maar de filmer staat al aan de overkant.
? ?
Er is niets concreets uitgekomen en het was een behoorlijk respectloze uitzending, zowel naar de families als naar de bewoners van Alto Romero. Als je ergens mensen niet mee aan het praten krijgt is het wel door ze te overvallen als een conquistador.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vind jij. Ben benieuwd naar deel 2!
Altijd bijzonder als vreemden gaan praten uit de naam van de nabestaanden zonder van de hoed en de rand te weten...quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:37 schreef JohanZadelhuis het volgende:
[..]
Er is niets concreets uitgekomen en het was een behoorlijk respectloze uitzending, zowel naar de families als naar de bewoners van Alto Romero. Als je ergens mensen niet mee aan het praten krijgt is het wel door ze te overvallen als een conquistador.
Wanneer komt deel 2?
Oh een echte moraalridder!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:37 schreef JohanZadelhuis het volgende:
[..]
Er is niets concreets uitgekomen en het was een behoorlijk respectloze uitzending, zowel naar de families als naar de bewoners van Alto Romero. Als je ergens mensen niet mee aan het praten krijgt is het wel door ze te overvallen als een conquistador.
Wanneer komt deel 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |