T is een lemming, hoef k niet eens te lezenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:34 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je leest je eigen lockup-topics niet eens!
Ja en als ik dat nou heb hè?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja de groeten hè
Kusje aan je zusje
Verder nog iemand wat te zeiken?
Nou, zeg het maarquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja en als ik dat nou heb hè?
Ja nu even niet, maar de vraag was dan ook 'als'. Als ik wat te zeiken heb. Wat dan? Hè? Wat dan??? Wat zou er dan gebeuren? WAT ZOU ER DAN GEBEUREN SOLOTOVSKI???quote:
Dan verwijder ik de post en doe ik net of er niks aan de hand isquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja nu even niet, maar de vraag was dan ook 'als'. Als ik wat te zeiken heb. Wat dan? Hè? Wat dan??? Wat zou er dan gebeuren? WAT ZOU ER DAN GEBEUREN SOLOTOVSKI???
Even proberen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan verwijder ik de post en doe ik net of er niks aan de hand is
Hij staat er nog! Nana na nana soloquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Goed geprobeerd weer vogeltjesdans
Zal ik hem weghalen zodat jij boos kunt worden op soloquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij staat er nog! Nana na nana solo
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:19 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zal ik hem weghalen zodat jij boos kunt worden op solo
Misschien kunnen we gewoon een KLB - Politiek / Klimaat / Immigratie topic aanmaken?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Doe even een centraal links en een centraal rechts topic klb is echt verkankerd zo.
Doe dan Politiek Immigratie Klimaat en noem het PIK.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:36 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Misschien kunnen we gewoon een KLB - Politiek / Klimaat / Immigratie topic aanmaken?
Oké, en nu?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 03:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Frustraties. Tot 3 keer toe probeer ik een topic te openen en 3 keer zie ik mijn topic niet openen. Dacht even: ligt het aan mijn kutcomputer? Vandaar test, test, maar reageren kan ik nog wel. Dacht toen: Komt het omdat iedereen hier na twaalven geen topic kan openen? Maar korte tijd daarna zag ik wel iemand succesvol een topic openen. Probeerde het daarna weer en weer opende het topic niet.
Stelling NO 1: Ben ik melaats verklaard of zo dat ik geen topic kan openen voor en/of na twaalven? Het is hier op dit forum in de nacht zo dood als een pier en ik barst van de klachten. Waarom mag ik geen topic openen?
Stelling NO 2: Kan ook natuurlijk ook aan mijn kutcomputer liggen of aan een toevalligheid van omstandigheden.
Indien stelling 2 waar is verklaar ik stelling 1 nietig
Ik vind dit niet het geschikte topic om zoiets te bespreken. Waar het aan ligt dat jij geen topics kan openen, geen flauw idee? Benader anders even een FA of mail met FOK.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 04:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Duidelijkheid. Stelling 1 of stelling 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |