<3quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:19 schreef Noek het volgende:
Dit topic moet ook helemaal niet dicht. Je ontvolgt de boel maar lekker.
Ik zit hier prima en mensen die het dicht willen hebben zijn echt rete irritant. Als je niet van carnaval houdt, ga dan niet naar Brabant of ga je dan ook tussen de dronken boeren roepen hoe kut je carnaval vindt en dat het moet stoppen? Gewoon kssst..
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:19 schreef Noek het volgende:
Dit topic moet ook helemaal niet dicht. Je ontvolgt de boel maar lekker.
Ik zit hier prima en mensen die het dicht willen hebben zijn echt rete irritant. Als je niet van carnaval houdt, ga dan niet naar Brabant of ga je dan ook tussen de dronken boeren roepen hoe kut je carnaval vindt en dat het moet stoppen? Gewoon kssst..
Ja ja, voor zolang het duurtquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:50 schreef Kim-Holland het volgende:
André Hazes over Bridget: "zielsverwant"
https://www.shownieuws.nl(...)ridget-zielsverwant/
Zielsverwanten zijn kent geen einde..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:56 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zielsverwanten zijn kent geen einde..
😉 ik denk dat ze door hun beider karma bij elkaar zijn gebracht en dat ze elkaar gewoon lekker verdienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of misschien had kikkerpaps hier een eeeh kwaakje in en is het wachten op de kikkerdril?
MediacourantGoden. @Asjemenou_quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:03 schreef Poezewoes het volgende:
Rectificatie artikel André Hazes jr. en Bridget Maasland
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:03 schreef Poezewoes het volgende:
Het wordt een ANWB stelletje...quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:09 schreef Tuttebella het volgende:
[..]het ordinairste showbizz koppel. Dan heb je het goed voor elkaar André van lieveling naar ordinair.
Ze zitten in Rome Maasland smijt met foto’s waar je u tegen zegt. Op de nieuwste foto’s incl grote zonnebril hebben ze van elkaar eengrote zilveren A om en André een B . Zelfde leren Jack .
Nou nou, hij was altijd al ordinair. Zoals ik al eerder schreef: grapjes over de meloenen van Mo, om maar waar te noemen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:09 schreef Tuttebella het volgende:
[..]het ordinairste showbizz koppel. Dan heb je het goed voor elkaar André van lieveling naar ordinair.
Ze zitten in Rome Maasland smijt met foto’s waar je u tegen zegt. Op de nieuwste foto’s incl grote zonnebril hebben ze van elkaar eengrote zilveren A om en André een B . Zelfde leren Jack .
Die reactiesquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:03 schreef Poezewoes het volgende:
Hoe bekender hij werd, hoe erger zijn arrogante houding ook werd, maar hoe hij zich nu gedraagt is wel het belachelijkste wat ik gezien heb van hem .quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nou nou, hij was altijd al ordinair. Zoals ik al eerder schreef: grapjes over de meloenen van Mo, om maar waar te noemen.
Naaktfotos plaatsen van saint Mo, tijgerprints...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |