abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190853634
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 10:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja ok, maar dat vind ik wat anders dan wat hier tegenwoordig allemaal gezegd wordt. Het gaat nu wel een paar tandjes verder zeg maar.
Ik heb het over André zelf. Er wordt gedaan alsof hij nu in ene zo ordinair en kinderachtig is door/met Bridget, maar dat zat er altijd al in.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 10:55:49 #142
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190853799
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 10:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik mis de intelligente, scherpe opmerkingen :{
Begin maar *O*
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 11:02:07 #143
184769 crew  Deisyy
pi_190853896
Het is eigenlijk ook geen gate meer, ze hebben een relatie. Dit topic kan dus eigenlijk weer omgedoopt worden naar een Hazes-topic.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 3 januari 2020 @ 11:08:43 #144
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_190853998
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:02 schreef Deisyy het volgende:
Het is eigenlijk ook geen gate meer, ze hebben een relatie. Dit topic kan dus eigenlijk weer omgedoopt worden naar een Hazes-topic.
Mag hopen dat Brazes ons een handje helpt en Bridget met kind schopt of een stormige verloving verbreekt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_190854435
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 10:42 schreef mootie het volgende:

[..]

[i]Ik mis de intelligente, scherpe opmerkingen[/i] :{
Helaas dat missen wij hier , zijn wij te stom voor ( volgens sommigen ) en dat is niet erg. ;)
pi_190854521
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:33 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Is dat waar het bij jou om draait,dat het dicht gaat?
[/quote]
Zoals het nu gaat, denk ik dat dit topic beter gesloten kan worden ja. Ga je dat wel trekken? Nergens meer je gal kunnen spuien over Bridget?
pi_190854607
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Zoals het nu gaat, denk ik dat dit topic beter gesloten kan worden ja. Ga je dat wel trekken? Nergens meer je gal kunnen spuien over Bridget?
[/quote]

Triest dat jij wilt bepalen of iemand iets zegt of niet. Zeker ga ik dat trekken , jammer dat je zo op de man elke keer reageert heel sneu.
pi_190854737
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:44 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Triest dat jij wilt bepalen of iemand iets zegt of niet. Zeker ga ik dat trekken , jammer dat je zo op de man elke keer reageert heel sneu.
[/quote]
:')

Weet je wat sneu is? Veilig achter je computertje herhaaldelijk je gal spuien over iemand, wat onderhand echt ontzettend vervelend begint te worden. En dat over iemand die we niet kennen en waarschijnlijk nooit zullen kennen. Ik bedoel écht kennen. Zo iemand af en toe op tv zien, ken ik niet. Iemand waarover ik berichten lees in de media, ken ik niet. Ze kunnen zoveel schrijven.

Sneu is op elke foto iets zoeken wat negatief zou kunnen uitpakken voor Bridget. Zelfs over het kleinste wordt er gestruikeld, als we er maar lekker over kunnen nagetieven.

Echt, je wordt strontvervelend.
pi_190854893
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:')

Weet je wat sneu is? Veilig achter je computertje herhaaldelijk je gal spuien over iemand, wat onderhand echt ontzettend vervelend begint te worden. En dat over iemand die we niet kennen en waarschijnlijk nooit zullen kennen. Ik bedoel écht kennen. Zo iemand af en toe op tv zien, ken ik niet. Iemand waarover ik berichten lees in de media, ken ik niet. Ze kunnen zoveel schrijven.

Sneu is op elke foto iets zoeken wat negatief zou kunnen uitpakken voor Bridget. Zelfs over het kleinste wordt er gestruikeld, als we er maar lekker over kunnen nagetieven.

Echt, je wordt strontvervelend.
[/quote]

Ik ken Monique echt goed . En niet alleen van de media of tv . :) Dus ik weet wat ik zeg.

En ondanks onze meningsverschillen ga ik jou niet persoonlijk aanvallen zoals jij mij al dagen aanvalt. :)
pi_190854947
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

[/quote]

Aangezien jij ook op de man speelt..

Was jij niet degene die hier kwam brullen dat je niet meer zou komen een tijdje terug ?

Bovendien gaat het in het barbie topic al ontzettend lang zo dat het blijft lopen maar het niet elke keer bal is bij Samantha.

Laat andere users lekker posten wat ze willen posten. Je mag altijd je mening geven ( mits het niet zo ontzettend triest is met de reacties zoals de laatste keer ) , maar nu ben je er op uit dat dit topic gesloten gaat worden.
pi_190855078
quote:
Ik ken Monique echt goed . En niet alleen van de media of tv . :) Dus ik weet wat ik zeg.

En ondanks onze meningsverschillen ga ik jou niet persoonlijk aanvallen zoals jij mij al dagen aanvalt. :)
Ik denk dat sunshine op Bridget doelt.

No offence, maar wat is dat met die quotes? Is dat een grapje dat ik heb gemist?
pi_190855160
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 12:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

No offence, maar wat is dat met die quotes? Is dat een grapje dat ik heb gemist?
Nee hij pakt niet elke qoute, was afgelopen week ook.
pi_190855185
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 12:15 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Nee hij pakt niet elke qoute, was afgelopen week ook.
Haha oke, ik dacht misschien een insider joke. Ik zie nu niet goed wie er met wie ruzie maakt :')
pi_190855217
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 12:17 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Haha oke, ik dacht misschien een insider joke. Ik zie nu niet goed wie er met wie ruzie maakt :')
Nee ik dacht toen ook dat het een grapje was ofzo. Keek net ook of ik soms verkeerd geklikt had maar hij pakt dus niet alles. ;)
pi_190855806
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 12:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Er is iets niet goed gegaan , geen idee hoe het komt eerlijk gezegd. :)
pi_190855870
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 12:55 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Er is iets niet goed gegaan , geen idee hoe het komt eerlijk gezegd. :)
Ergens een teken in de quote verwijderd.
pi_190856032
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 12:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Ergens een teken in de quote verwijderd.
Kan jij dat herstellen of weet jij hoe dat moet?
pi_190856166
Haske boeiend allemaal maar kunnen jullie alsjeblieft gewoon leren quoten.
Go hard or go home
pi_190856223
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 13:06 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Kan jij dat herstellen of weet jij hoe dat moet?
Nee, want het is bij ons allemaal. Dit is al eerder gebeurd. Ik heb niks weggehaald of verwijderd bij de qoutes.

Nu doet hij het weer gewoon. ;)
pi_190856291
Dit topic moet ook helemaal niet dicht. Je ontvolgt de boel maar lekker.
Ik zit hier prima en mensen die het dicht willen hebben zijn echt rete irritant. Als je niet van carnaval houdt, ga dan niet naar Brabant of ga je dan ook tussen de dronken boeren roepen hoe kut je carnaval vindt en dat het moet stoppen? Gewoon kssst..
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')