Ik heb het over André zelf. Er wordt gedaan alsof hij nu in ene zo ordinair en kinderachtig is door/met Bridget, maar dat zat er altijd al in.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat vind ik wat anders dan wat hier tegenwoordig allemaal gezegd wordt. Het gaat nu wel een paar tandjes verder zeg maar.
Begin maarquote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik mis de intelligente, scherpe opmerkingen
Mag hopen dat Brazes ons een handje helpt en Bridget met kind schopt of een stormige verloving verbreekt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:02 schreef Deisyy het volgende:
Het is eigenlijk ook geen gate meer, ze hebben een relatie. Dit topic kan dus eigenlijk weer omgedoopt worden naar een Hazes-topic.
Helaas dat missen wij hier , zijn wij te stom voor ( volgens sommigen ) en dat is niet erg.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:42 schreef mootie het volgende:
[..]
[i]Ik mis de intelligente, scherpe opmerkingen[/i]
Is dat waar het bij jou om draait,dat het dicht gaat?quote:
Zoals het nu gaat, denk ik dat dit topic beter gesloten kan worden ja. Ga je dat wel trekken? Nergens meer je gal kunnen spuien over Bridget?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dat waar het bij jou om draait,dat het dicht gaat?
Triest dat jij wilt bepalen of iemand iets zegt of niet. Zeker ga ik dat trekken , jammer dat je zo op de man elke keer reageert heel sneu.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:44 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Zoals het nu gaat, denk ik dat dit topic beter gesloten kan worden ja. Ga je dat wel trekken? Nergens meer je gal kunnen spuien over Bridget?
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Triest dat jij wilt bepalen of iemand iets zegt of niet. Zeker ga ik dat trekken , jammer dat je zo op de man elke keer reageert heel sneu.
Zoals het nu gaat, denk ik dat dit topic beter gesloten kan worden ja. Ga je dat wel trekken? Nergens meer je gal kunnen spuien over Bridget?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dat waar het bij jou om draait,dat het dicht gaat?
Ik denk dat sunshine op Bridget doelt.quote:Ik ken Monique echt goed . En niet alleen van de media of tv .Dus ik weet wat ik zeg.
En ondanks onze meningsverschillen ga ik jou niet persoonlijk aanvallen zoals jij mij al dagen aanvalt.
Nee hij pakt niet elke qoute, was afgelopen week ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik denk dat sunshine op Bridget doelt.
No offence, maar wat is dat met die quotes? Is dat een grapje dat ik heb gemist?
Haha oke, ik dacht misschien een insider joke. Ik zie nu niet goed wie er met wie ruzie maaktquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:15 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Nee hij pakt niet elke qoute, was afgelopen week ook.
Nee ik dacht toen ook dat het een grapje was ofzo. Keek net ook of ik soms verkeerd geklikt had maar hij pakt dus niet alles.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Haha oke, ik dacht misschien een insider joke. Ik zie nu niet goed wie er met wie ruzie maakt
Er is iets niet goed gegaan , geen idee hoe het komt eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik denk dat sunshine op Bridget doelt.
No offence, maar wat is dat met die quotes? Is dat een grapje dat ik heb gemist?
Ergens een teken in de quote verwijderd.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:55 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Er is iets niet goed gegaan , geen idee hoe het komt eerlijk gezegd.
Kan jij dat herstellen of weet jij hoe dat moet?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ergens een teken in de quote verwijderd.
Nee, want het is bij ons allemaal. Dit is al eerder gebeurd. Ik heb niks weggehaald of verwijderd bij de qoutes.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:06 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Kan jij dat herstellen of weet jij hoe dat moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |