abonnement Unibet Coolblue
pi_190841799



April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019

quote:
‘Bridget is nieuwe liefde André Hazes!’

BRIDGET MAASLAND, afgelopen zaterdag 45 geworden, is de nieuwe liefde van ANDRÉ HAZES (25). Aan PRIVÉ wordt dat nieuws bevestigd door een bron rond de zanger, een van de weinige insiders die van dit grote geheim op de hoogte is.

André liet afgelopen weekend middels een persbericht weten dat het, na enkele onstuimige maanden, nu echt over en uit is tussen hem en MONIQUE WESTENBERG – de moeder van zijn zoon ANDRÉ. Wie de vrouw is voor wie hij nu gevoelens heeft, bevestigt hij tegenover RTL Boulevard; wat niet verwonderlijk is, aangezien dit hún presentatrice BRIDGET MAASLAND is.

Monique leek van deze ingrijpende verandering in haar leven, op dat moment, nog maar nauwelijks op de hoogte. Monique plaatste op social media een foto van Dré met daarbij een hartje. Een deel van Nederland had toen echter al kennisgenomen van het nieuws dat namens André met zijn fans werd gedeeld: dat de relatie na bijna vijf jaar nu echt over was.

Hierbij lijkt Bridget dus een grote rol te spelen.

André en zij kennen elkaar al jaren. Zij is een verklaard fan van André en zijn muziek. Dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen, is een hardnekkig gerucht dat in de showbizz al langer de ronde deed.
quote:
Bridget Maasland bevestigt relatie André Hazes

Bridget Maasland en André Hazes zijn inderdaad een setje. Het management van de presentatrice bevestigt dat de twee een beginnende relatie hebben en elkaar ’meer dan gewoon leuk vinden’.

De 45-jarige Bridget en de twintig jaar jongere André kennen elkaar ’nog maar net’, volgens Bridgets manager, hoewel er in de showbizz ook een hardnekkig gerucht gaat dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen. Volgens de manager nemen de twee de komende periode rustig de tijd om te kijken hoe de relatie zich ontwikkelt.

Een insider bevestigde eerder op de zondag aan Privé dat Bridget Maasland André’s nieuwe liefde is. Dit beaamde hij zelf in een verklaring aan RTL Boulevard. „Sinds kort heb ik inderdaad contact met Bridget Maasland en we onderzoeken of we het leuk vinden samen”, zo stelde hij. „Uit respect naar de moeder van onze zoon en naar hem toe heb ik dit verteld aan Monique. Het is mijn goed recht, we zijn immers al een tijdje uit elkaar en wonen niet meer samen.”



Zaterdag werd bekend dat de relatie tussen André en zijn ex Monique Westenberg (41) definitief op de klippen was gelopen. De zanger sprak van „een verschrikkelijk moeilijke keuze waar veel tranen overheen zijn gegaan.” De twee hebben zoontje André Jr. (3), voor wie ze samen blijven zorgen.

Monique liet zaterdag al doorschemeren dat André gevoelens heeft voor een andere vrouw ’waar hij een tijdje contact mee heeft’. „Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker”, stelde ze.







De covers deze week:











Met dank aan rubbereend:
https://frontpage.fok.nl/(...)ndre-hazes-soap.html
pi_190841812
*chic

:@
Tap tap tap
pi_190841836
Ik denk dat het voor niemand een punt van discussie is dat zowat elke familie, dus ook de familie Westenberg, chiquer is dan de familie Hazes.
pi_190841854
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik denk dat het voor niemand een punt van discussie is dat zowat elke familie, dus ook de familie Westenberg, chiquer is dan de familie Hazes.
En dan wetende dat Raggel het vreselijk vond dat Monique van het kamp kwam.

En kijk hoe zij zelf zich gedraagt.
pi_190841876
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:09 schreef CherryLips het volgende:
*chic

:@
How dare you!
pi_190841954
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:13 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

En dan wetende dat Raggel het vreselijk vond dat Monique van het kamp kwam.

En kijk hoe zij zelf zich gedraagt.
Best wel grappig, de woonwagenbewoners hebben veel meer klasse en normen en waarden dan die Hazesfamilie. Zij zijn echt trash.
pi_190842077
Mo had altijd al die mona lisa smile, ook het zwaar overdrijven als het om familie of dieren gaat dus is ze gewoon haar simpele zelf gebleven.
pi_190842093
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:09 schreef CherryLips het volgende:
*chic

:@
In de vorige OP stond ook een fout. :P
pi_190842196
Ik zie net dat ik appelbeignets heb gehaald bij de kraam van Mo haar broer en schoonzus. Komt wel erg dichtbij zo.
pi_190842205
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:35 schreef -river- het volgende:
Mo had altijd al die mona lisa smile, ook het zwaar overdrijven als het om familie of dieren gaat dus is ze gewoon haar simpele zelf gebleven.
Monique weet de kleine dingen in het leven te waarderen en haalt daar veel voldoening uit. Ik zie het niet als zwaar overdrijven maar als gek zijn op je familie en dol op dieren. Ze heeft helemaal niets gemeens in haar karakter en is gewoon haarzelf. De een vindt het misschien oersaai, terwijl de ander een rustig tevreden mens ziet.
pi_190842212
Over het samenwonen van Rachel.

Een aantal weken geleden werd er nog wat anders geschreven.

https://www.story.nl/arti(...)n-weer-aan-het-daten

" Daarnaast hoopt de weduwe Hazes dat er ooit een kerst komt dat ze met een nieuwe vriend aan tafel kan zitten. ‘Ik sta open voor een nieuwe relatie. Ik ben ook al aan het daten. Dat is wel iets wat niet makkelijk is. Ik durf me niet kwetsbaar op te stellen. Intussen heb ik al een paar dates achter de rug. Al in het eerste afspraakje gaf ik aan dat ik het lastig vind om me aan iemand over te geven. Wat ook meespeelt, is dat ik niet weet of ik leuk gevonden word om mijzelf, of omdat ik de weduwe van André ben. Het is lastig om daar een antenne voor te ontwikkelen. Maar ik ga het niet uit de weg. Want er komt een dag dat ik weer verliefd word! Alleen zal ik nooit met hem gaan samenwonen. Mijn huis ademt in alles André Hazes uit. Het zou vreemd aanvoelen om daar met mijn nieuwe partner te wonen.’ "
pi_190842218
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:47 schreef Annagh het volgende:

[..]

Monique weet de kleine dingen in het leven te waarderen en haalt daar veel voldoening uit. Ik zie het niet als zwaar overdrijven maar als gek zijn op je familie en dol op dieren. Ze heeft helemaal niets gemeens in haar karakter en is gewoon haarzelf. De een vindt het misschien oersaai, terwijl de ander een rustig tevreden mens ziet.
Ik zie ook niets gemeens in haar karakter.
pi_190842228
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:49 schreef -river- het volgende:

[..]

Ik zie ook niets gemeens in haar karakter.
Oh ik bedoelde het ook niet als een aanval op jou hoor. :)
  Spellchecker donderdag 2 januari 2020 @ 13:50:43 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190842238
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:48 schreef Fokkie83 het volgende:
Over het samenwonen van Rachel.

Een aantal weken geleden werd er nog wat anders geschreven.

https://www.story.nl/arti(...)n-weer-aan-het-daten

" Daarnaast hoopt de weduwe Hazes dat er ooit een kerst komt dat ze met een nieuwe vriend aan tafel kan zitten. ‘Ik sta open voor een nieuwe relatie. Ik ben ook al aan het daten. Dat is wel iets wat niet makkelijk is. Ik durf me niet kwetsbaar op te stellen. Intussen heb ik al een paar dates achter de rug. Al in het eerste afspraakje gaf ik aan dat ik het lastig vind om me aan iemand over te geven. Wat ook meespeelt, is dat ik niet weet of ik leuk gevonden word om mijzelf, of omdat ik de weduwe van André ben. Het is lastig om daar een antenne voor te ontwikkelen. Maar ik ga het niet uit de weg. Want er komt een dag dat ik weer verliefd word! Alleen zal ik nooit met hem gaan samenwonen. Mijn huis ademt in alles André Hazes uit. Het zou vreemd aanvoelen om daar met mijn nieuwe partner te wonen.’ "

Die reacties _O-
pi_190842239
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:48 schreef Fokkie83 het volgende:
Over het samenwonen van Rachel.

Een aantal weken geleden werd er nog wat anders geschreven.

https://www.story.nl/arti(...)n-weer-aan-het-daten

" Daarnaast hoopt de weduwe Hazes dat er ooit een kerst komt dat ze met een nieuwe vriend aan tafel kan zitten. ‘Ik sta open voor een nieuwe relatie. Ik ben ook al aan het daten. Dat is wel iets wat niet makkelijk is. Ik durf me niet kwetsbaar op te stellen. Intussen heb ik al een paar dates achter de rug. Al in het eerste afspraakje gaf ik aan dat ik het lastig vind om me aan iemand over te geven. Wat ook meespeelt, is dat ik niet weet of ik leuk gevonden word om mijzelf, of omdat ik de weduwe van André ben. Het is lastig om daar een antenne voor te ontwikkelen. Maar ik ga het niet uit de weg. Want er komt een dag dat ik weer verliefd word! Alleen zal ik nooit met hem gaan samenwonen. Mijn huis ademt in alles André Hazes uit. Het zou vreemd aanvoelen om daar met mijn nieuwe partner te wonen.’ "

Ah, dus het liegen en ontkennen heeft A2 van ma.
pi_190842250
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:50 schreef Annagh het volgende:

[..]

Oh ik bedoelde het ook niet als een aanval op jou hoor. :)
Dat weet ik :*
pi_190842253
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:35 schreef -river- het volgende:
Mo had altijd al die mona lisa smile, ook het zwaar overdrijven als het om familie of dieren gaat dus is ze gewoon haar simpele zelf gebleven.
Precies. Vlak nadat haar hond overleden was, was hij ineens haar "favoriete familielid" toen haar dat werd gevraagd in een interview. Overledenen worden op instagram herdacht op hun sterfdag, verjaardag en wanneer het uitkomt.
pi_190842259
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:48 schreef Fokkie83 het volgende:
Mijn huis ademt in alles André Hazes uit
Bierwalm en kruit _O-
pi_190842261
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:50 schreef -river- het volgende:

[..]

Ah, dus het liegen en ontkennen heeft A2 van ma.
Het zijn natuurlijk wel roddel blaadjes he, maar het viel mij op dat er nu iets anders geschreven wordt.
pi_190842267
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:51 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Precies. Vlak nadat haar hond overleden was, was hij ineens haar "favoriete familielid" toen haar dat werd gevraagd in een interview. Overledenen worden op instagram herdacht op hun sterfdag, verjaardag en wanneer het uitkomt.
Nee, ik wilde met mijn post duidelijk maken dat ze gewoon zichzelf is, dit is haar karakter en ze is gewoon na de breuk zichzelf gebleven.
pi_190842275
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:50 schreef maily het volgende:

[..]

Die reacties _O-
Die had ik nog niet eens gelezen. :D :')
pi_190842289
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:51 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Precies. Vlak nadat haar hond overleden was, was hij ineens haar "favoriete familielid" toen haar dat werd gevraagd in een interview. Overledenen worden op instagram herdacht op hun sterfdag, verjaardag en wanneer het uitkomt.
Dat is niet waar. Ze heeft altijd al gezegd dat haar hond haar alles was. Antwee wist dat vanaf het begin van hun relatie.
pi_190842303
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:53 schreef -river- het volgende:

[..]

Nee, ik wilde met mijn post duidelijk maken dat ze gewoon zichzelf is, dit is haar karakter en ze is gewoon na de breuk zichzelf gebleven.
Klopt, ze is niet anders dan voor de breuk.
pi_190842306
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:53 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Die had ik nog niet eens gelezen. :D :')
Ik blijf mij verbazen over al die reacties in insta, geen stijl enz. Sommige zijn wel grappig maar het grootste deel is zo een tokkie gehalte.
pi_190842308
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:50 schreef -river- het volgende:

[..]

Ah, dus het liegen en ontkennen heeft A2 van ma.
Iemand mag niet van gedachten veranderen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')