Bedankt Stijn, jij ook de beste wensen!quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland @:maxi-mus @:Doublepain @:JanCees @:GGMM @:Tarado @:Lange_Lans @:Coco. @:Onlogisch @:DonRaja
De beste wensen voor het nieuwe jaar, beste mensen.
Ik geef geen cent uit aan vuurwerk, wel genoten van de duizenden euro's van de buurtbewoners die de lucht ingingen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:59 schreef DonRaja het volgende:
Allemaal nog de beste wensen, heeft iedereen alle 10 (voor de Eindhovenaren 11) vingers nog?
Jij ook de beste wensen maat!quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:59 schreef DonRaja het volgende:
Allemaal nog de beste wensen, heeft iedereen alle 10 (voor de Eindhovenaren 11) vingers nog?
Dat dacht ik ook, maar bij topidee krijg ik een rood kriebelstreepje te zien, dus toen werd ik onzeker!quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Onjuist spatiegebruik. Het is topidee.
Ja een foto van je anorexiakat was natuurlijk geen optiequote:Op donderdag 2 januari 2020 14:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een mailachtergrond gekozen. Een foto van een konijn!
Mochten jullie betere suggesties hebben dan hou ik mij aanbevolen uiteraard.
Dat denk ik niet. Eerder een streepje.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Onjuist spatiegebruik. Het is topidee.
Altijd naar je eigen gevoel en verstand luisteren, nooit naar rode kriebelstreepjes. Nergens voor nodig om onzeker te zijn, René!quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar bij topidee krijg ik een rood kriebelstreepje te zien, dus toen werd ik onzeker!
Dat lijkt me niet goed voor mijn imago.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja een foto van je anorexiakat was natuurlijk geen optie
Bedankt maat, dit doet me goedquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Altijd naar je eigen gevoel en verstand luisteren, nooit naar rode kriebelstreepjes. Nergens voor nodig om onzeker te zijn, René!
Streepjes (koppeltekens) zijn alleen nodig om de leesbaarheid te verbeteren, bij klinkerbotsingen, bij aardrijkskundige namen en cijfers/getallen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Eerder een streepje.
Jouw eerste vier op een rij wellichtquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:19 schreef PicoMMP het volgende:
De eerste v-v-v-v-v-vier op een rij van 2020!
@:lenny_leonard
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw eerste vier op een rij wellicht
Mis je @Littlerabbit zo erg?quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een mailachtergrond gekozen. Een foto van een konijn!
Mochten jullie betere suggesties hebben dan hou ik mij aanbevolen uiteraard.
Ja.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mis je @:Littlerabbit zo erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |