quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:54 schreef Najieto het volgende:
[..]
Jouw vrouw is Filipijnse toch? Dat verklaart een hoop
Hier in Drenthe doet men daar niet zo moeilijk over he!quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nee hoor, hangt geheel van de persoon zelf af. Tussen mij en mijn overleden man zat 12 jaar, tussen mij en mijn ex 13 jaar en mijn huidige vriend is zelfs 18 jaar ouder. We hebben onze gezamenlijke hobby's maar ook gewoon onze eigen dingen. Het is zo'n groot probleem als dat je er zelf van gaat maken.
Deze drie waren/zijn geen Drentenarenquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in Drenthe doet men daar niet zo moeilijk over he!
Ow!quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Deze drie waren/zijn geen Drentenaren
Ja.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:54 schreef Najieto het volgende:
[..]
Jouw vrouw is Filipijnse toch? Dat verklaart een hoop
Ja want een huwelijk is idd geen relatie!quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Ik denk dat TS een echte relatie bedoelt.
Ook dan moet het gewoon kunnen overigens.
Nou ja, je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja want een huwelijk is idd geen relatie!
Acht jaar levensverschil kan prima inderdaad, maar laten we wel wezen: 99 procent van de relaties die 18-jarigen aangaan houden geen stand.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:08 schreef Piles het volgende:
Maar serieus: 8 jaar is zeker niet schokkend, kan echt prima. Hangt vooral van de personen zelf af. Leeftijd is maar een getal.
Jaloerse tongen doen gekke dingen ToT. Lekker laten gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja want een huwelijk is idd geen relatie!
Haha, nee ik snap het wel hoor; een standaard relatie tussen 2 jonge mensen die hier al wonen is toch wel anders.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jaloerse tongen doen gekke dingen ToT. Lekker laten gaan.
Dus? Moet elke relatie altijd maar stand houden tot de dood beiden scheidt dan? En moet je een relatie maar niet aan gaan als het op basis van de statistieken onwaarschijnlijk is dat dat niet gaat lukken?quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:15 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Acht jaar levensverschil kan prima inderdaad, maar laten we wel wezen: 99 procent van de relaties die 18-jarigen aangaan houden geen stand.
Ja, die zet ik net neerquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Daar is toch zo'n kekke formule voor?
Eens. Maar dat is uiteraard geen reden om er niet aan te beginnen (wat je overigens ook niet zegt)quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:15 schreef Heph844 het volgende:
Acht jaar levensverschil kan prima inderdaad, maar laten we wel wezen: 99 procent van de relaties die 18-jarigen aangaan houden geen stand.
En dat ondervangt de formule mooiquote:Er is nogal een verschil tussen 26 / 18 of bijvoorbeeld 35 / 27
Zeg ik dat? TS vraagt zich af of de relatie over een paar jaar niet gaat stranden vanwege verschillende levensfases. Die kans is natuurlijk gewoon groot.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Dus? Moet elke relatie altijd maar stand houden tot de dood beiden scheidt dan? En moet je een relatie maar niet aan gaan als het op basis van de statistieken onwaarschijnlijk is dat dat niet gaat lukken?
Vast heel veel ja.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:55 schreef ToT het volgende:
Maar ik heb ook binnenlandse voorbeelden gehoord waarbij de leeftijden nog verder uit elkaar liggen.
Ik zeg niet dat jij dat zegt.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:24 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Zeg ik dat? TS vraagt zich af of de relatie over een paar jaar niet gaat stranden vanwege verschillende levensfases. Die kans is natuurlijk gewoon groot.
Of ie het dan maar niet moet doen is een tweede en moet ie zelf maar uitzoeken
Als 18-jarige ben je inderdaad nog druk een eigen identiteit te vormen. Niet iedereen doet dat door uit te gaan of iets dergelijks, dus dat hoeft het punt niet te zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:51 schreef JeffryK1993 het volgende:
Ik ben met iemand aan het praten en we hebben best veel gemeenschappelijke overeenkomsten en interesses.
Alleen wat mij een beetje stoort is dat ik 26 ben en de ander 18!
Ik ben bang dat de 8 jaar die wij verschillen teveel is en dat diegene op ten duur in de “uirgaans/feest” fase komt en ik diegene daardoor na jaren verlies.
Wat is jullie ervaring of mening over het leeftijdsverschil?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |