Grootste Free Agent signees:
J. Thome naar Philly ( 6 jaar, $85M)
D. Bell naar Philly ( 4 jaar, $17M)
C. Floyd naar de Mets ( 4 jaar, $26M)
T. Glavine naar de Mets ( 3 jaar $35M)
H. Matsui naar de Yankees ( 3 jaar, $21M)
J. Contreras naar de Yankees ( 4 jaar, $32M)
J. Kent naar de Astros ( 2 jaar, $18.2M)
R. Durham naar de Giants ( 3 jaar, $20.1M)
E. Alfonzo naar de Giants ( 4 jaar, $26M)
P. Byrd naar de Braves ( 2 jaar, $10M)
U. Urbina naar de Rangers ( 1jaar, $4.5M)
F. McGriff naar de Dodgers ( 1 jaar, $3.75M)
De grootste off-season aanwinsten via trades(erg weinig btw):
K. Millwood naar Philladelphia
M. Hampton naar Atlanta
R. Ortiz naar Atlanta
J. Estrada naar Atlanta
R. Fick naar Atlanta
B. Koch naar de Chicago WhiteSox
K. Foulke naar Oakland
E. Durazo naar Oakland
R. Winn naar Seattle
E. Dessens naar Arizona
C. Johnson naar Colorado
P. Wilson naar Colorado
Nederlanders/Antillianen:
C. Maduro naar LA
R. Simon naar Pittsburgh
Belangrijke bijtekenaars:
R. Clemens{/b] Yankees, $10.1M voor 1 jaar
[b]G. Maddux Braves, nog onbekend
J. Olerud Mariners, $15.4M voor 2 jaar
J. Moyer Mariners, $15.5M voor 3 jaar
S. Finley D'Backs, $11.25M voor 2 jaar
F. Thomas White Sox, $22.5M voor 4 jaar
W. Williams Cardinals, $14.9M voor 2 jaar
Beste Free Agents die nog over zijn:
C Ivan Rodriguez
SS Jose Hernandez
OF Reggie Sanders
P Kenny Rogers
Kan niet wachten op springtraining en opening day!
Ben natuurlijk benieuwd naar de Angels
quote:Hehe
Op maandag 13 januari 2003 19:44 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Beste Free Agents die nog over zijn:RP John Rocker
quote:Hmm de Angels hebben zich alleen maar versterkt. Eric Owens is een goede back-up voor het outfield.
Op maandag 13 januari 2003 19:29 schreef mitt het volgende:
De Mets hebben met Glavine en Floyd toch wel 2 aardige spelers gecontracteerd.Ben natuurlijk benieuwd naar de Angels
Opmerkelijk was vandaag de shuffle tussen de Yankees, Expos en de WhiteSox. Orlando Hernandez vertrok naar Montreal, Colon naar Chicago en de Yankees kregen Osuna, die de closer rol vorig seizoen waarnam nadat Foulke in een diep gat tuimelde. De yanks hebben nu één kandidaat minder voor de starting rotation. De WhiteSox hebben nu een solide starter naast Bhuerle en Montreal is waarschijnlijk al bezig met het verhuizen naar een andere stad.
Bud had ook nog een plannetje
quote:niet eens zo'n gek idee van ome Bud
Commissioner Bud Selig's plan to have the All-Star game winner get home-field advantage in the World Series is the top item on the agenda for the meeting of baseball owners that starts Wednesday in Scottsdale, Ariz.
Ben beniewd.
quote:Niet dat ze daar zoveel moeite hebben om dat op te vangen, ze moeten nu nogsteeds een paar mensen schrappen voor de 6 plekken in de rotation
Op woensdag 15 januari 2003 22:16 schreef Almighty het volgende:Opmerkelijk was vandaag de shuffle tussen de Yankees, Expos en de WhiteSox. Orlando Hernandez vertrok naar Montreal, Colon naar Chicago en de Yankees kregen Osuna, die de closer rol vorig seizoen waarnam nadat Foulke in een diep gat tuimelde. De yanks hebben nu één kandidaat minder voor de starting rotation.
quote:Rocker nog steeds geen club gevonden
Op maandag 13 januari 2003 19:44 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Beste Free Agents die nog over zijn:RP John Rocker
quote:Lieber gaat er zelf vanuit dat hij in 2003 niet eens aan de bak komt in Yankee 1en gokt op 2004
Op zaterdag 25 januari 2003 18:54 schreef Almighty het volgende:
Ja vind het ook nogal een gok van de Yankees. Het is nog maar de vraag of hij goed herstelt. Lieber heeft zeker de kwaliteiten wel als je 20- 6 haalt met de niet zo goed zijnde Cubs. Ik weet niet precies wat voor operatie hij gehad heeft, maar tegenwoordig zijn de medici flink vooruit gegeaan met bv. TommyJohn surgery. Kijk bv naar Kerry Woods, ook van de Cubs.
Hirschbeck, the president of the World Umpires Association, is the second veteran umpire to be suspended for 10 days in less than a week for inappropriate comments made to an MLB official. Bruce Froemming, baseball's senior umpire, was suspended last Friday for making an anti-Semitic and sexist remark about an umpiring administrator.
Umpires zijn ook geen lieverdjes!
quote:Spank moet nog wat uitleggen idd.
Op zaterdag 1 februari 2003 04:37 schreef Almighty het volgende:
haha hoezo dan Spank?
quote:das al de 2e umpire in korte tijd die in de fout gaat
Op donderdag 6 februari 2003 19:23 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:
Major League Baseball suspended umpire John Hirschbeck for 10 days on Wednesday because of "inappropriate language" he used in a telephone conversation last month with Rob Manfred, MLB's vice president of labor relations and human resources.Hirschbeck, the president of the World Umpires Association, is the second veteran umpire to be suspended for 10 days in less than a week for inappropriate comments made to an MLB official. Bruce Froemming, baseball's senior umpire, was suspended last Friday for making an anti-Semitic and sexist remark about an umpiring administrator.
Umpires zijn ook geen lieverdjes!
quote:
Bruce Froemming, baseball's most senior umpire, received a 10-day suspension last week for using an anti-Semitic slur about an umpiring administrator. Froemming also was pulled from an assignment to work the major league opener in Tokyo.
quote:uitleggen is te veel werk ff ctrl-v
Op donderdag 6 februari 2003 21:54 schreef mitt het volgende:[..]
Spank moet nog wat uitleggen idd.
Maar kan me iets vaag herrineren over het verleden van Caminiti?
quote:Ken was ook dat mannetje die bijna de gehel MLB van steroidengebruik beschuldigde en zelf ook toegaf die troep te hebben gebruikt
Former National League (news) MVP Ken Caminiti was ordered to attend a jail drug treatment program on Tuesday instead of serving a sentence behind bars after violating his probation by failing a drug test.Last year, a judge ordered Caminiti, 39, to attend counseling, perform 200 hours of community service and pay a $2,000 fine after his arrest at a Houston motel along with two others.
Harris County sheriff's deputies reported finding a crack pipe and other paraphernalia and charged him with possession of less than one gram of cocaine.The former Astros third baseman will spend two to three days in Harris County Jail before entering the state-run drug program, his lawyer Kent Schaffer said.
The drug treatment program lasts 120 to 180 days, Schaffer said, and would help Caminiti focus on his addiction problem.
"He's had a lot of trouble in the past with drugs and alcohol. The judge felt it had to be the kind of program where he couldn't walk away," Schaffer said.
A three-time All-Star and 1996 National League Most Valuable Player, Caminiti played 16 seasons in the Major Leagues despite numerous injuries. He retired in 1991 after stints with the Houston Astros, San Diego Padres, Atlanta Braves and Texas Rangers.
The California native has battled addictions to alcohol, painkillers and smokeless tobacco and once told Sports Illustrated magazine half the Major League Baseball players used performance-enhancing drugs.
Caminiti's gritty play helped the San Diego Padres win the 1996 division title. He was the first Padre to win the National League's Most Valuable Player award, notching up a batting average of .326 that season with 40 home runs and a .621 slugging percentage.
quote:Owh, zoiets was het inderdaad
Op donderdag 6 februari 2003 22:25 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
uitleggen is te veel werk ff ctrl-v
[..]Ken was ook dat mannetje die bijna de gehel MLB van steroidengebruik beschuldigde en zelf ook toegaf die troep te hebben gebruikt
en vanaf dit seizoen dus ook steroidencontroles in de MLB
zal me benieuwen wat BB dit seizoen bijeen gaat slaan
quote:BB is een jaartje jonger en so what Henderson steelt ook nog altijd honken op zijn 42ste
Op donderdag 6 februari 2003 22:33 schreef mitt het volgende:[..]
Owh, zoiets was het inderdaad
Maare BB komt uit 63 ofso? Dan word ie al 40 he..kverwacht geen grootste dingen van em.
quote:en hoeveel tijd nog voordat de citrus en de cactus league beginnen? of hebben ze dit jaar een andere naam
Op donderdag 6 februari 2003 22:43 schreef mitt het volgende:
Nog maar 7 dagen 10 uur 19 minuten en 14 seconden tot het begin van Spring Training
en gaan we ook nog ergens met zijn drieen in een of andere fantasyleague meespelen?
quote:he gvd zeg..
Op donderdag 6 februari 2003 22:43 schreef mitt het volgende:
Nog maar 7 dagen 10 uur 19 minuten en 14 seconden tot het begin van Spring Training
op de normale mlb site staat dat het nog maar 2 dagen duurt
Dit hierboven komt van de angels site.
Lekker vague.
quote:Cactus League 12 teams
Op donderdag 6 februari 2003 22:46 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
en hoeveel tijd nog voordat de citrus en de cactus league beginnen? of hebben ze dit jaar een andere naam
en gaan we ook nog ergens met zijn drieen in een of andere fantasyleague meespelen?
23 Feb Spring Training begins
25 March Opening Day
en count me in voor een fantasyleague.
ole post 5000
quote:tot afgelopen seizoen werd er niet op doping gecontroleerd(wel op coke en marihuana) dus in zovere was er niks verboden in de MLB maar daar komt dus nu verandering in
Op donderdag 6 februari 2003 23:03 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:
Ik dacht juist dat bepaalde doping toegstaan was in de majors?
quote:Gaan ze dat echt doorvoeren? Dacht dat de spelers zelf vrijwillig mee konden doen aan controles, als ze weigeren maken ze zichzelf verdacht voor de toeschouwers.
Op donderdag 6 februari 2003 23:12 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
tot afgelopen seizoen werd er niet op doping gecontroleerd(wel op coke en marihuana) dus in zovere was er niks verboden in de MLB maar daar komt dus nu verandering in
dus geen steroids meer dus ook minder homeruns is de volgende vraag
quote:ja man je moet ineens overal betalen om me te mogen spelen in een fantasyleague,stelletje geldwolven daar
Op donderdag 13 februari 2003 23:04 schreef mitt het volgende:
Tering, kost wel veel goed om met de fantasy-league mee te kunnen doen daar bij de mlb
zeer slechte seizoensstart voor de Oriols
Baltimore Orioles pitcher Steve Bechler died Monday, less than 24 hours after complaining of dizziness during a spring training workout.
quote:jezus , twee keer in een jaar dat een pitcher sterft
Op maandag 17 februari 2003 20:26 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[afbeelding]zeer slechte seizoensstart voor de Oriols
Baltimore Orioles pitcher Steve Bechler died Monday, less than 24 hours after complaining of dizziness during a spring training workout.
en wel of geen luxury tax het zal Steinbrenner een rotzorg wezen
de Yanks staan nu al op een kleine $150 million aan salaris en dan hebben Alfonso Soriano en Nick Johnson nog niet eens getekend voor dit seizoen dus over die $150 million gaan ze ook wel heen in NY
en wat zegt Steinbrenner hierover : "You reward your fans,You don't put the money in your pockets like 90 percent of the rest of the owners may do."
ook de Angels gaan dit seizoen kwa payroll aardig de lucht in,en wel van $62.4 million naar $86 million,ja spelers met een ring om hun vinger worden ineens een stuk duurder maar Walt Disney heeft toch geld zat to keep the championship roster together.
Bechler, R.I.P.
Prfprfprt.
quote:Cardinals ??? voor een plekje op de bank
Op dinsdag 18 februari 2003 16:18 schreef Almighty het volgende:
Zal Rickey Henderson nog aan de bak komen?
en komt Rocker nog ergens aan de bak in de MLB?
Ryan Klesko had hem voorgedragen bij de general manager van de Padres maar die schijterd durfde zijn vingers niet te branden aan Johhnyboy en de bullpen van San Diego kan toch wel wat hulp gebruiken.
en dan waren er bij ESPN ook nog geruchten dat Rocker naar de Expos zou gaan
quote:kan nu wel bij Yahoo een Private League aanmaken waar we voor niks kunnen spelen
Op zaterdag 22 februari 2003 17:07 schreef mitt het volgende:
Meer nieuws over de fantasy-league Spank?
quote:Almighty ook ff vragen
Op zaterdag 22 februari 2003 17:24 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
kan nu wel bij Yahoo een Private League aanmaken waar we voor niks kunnen spelen
moeten we alleen wel ff nog een paar deelnemers regelen die mee willen doen
en beslissen hoe de spelers te verdelen via Live Online Draft of een Autopick Draft
of je moet willen meespelen via een league waarvoor je wilt gaan betalen,minimaal een dollartje of 10
en Live Online Draft lijkt me wel tof, of is dat niet zo?
quote:ik kan Donorhoofd (my little brother) ook nog wel zo gek krijgen dat hij meegaat spelen
Op zaterdag 22 februari 2003 17:25 schreef mitt het volgende:[..]
Almighty ook ff vragen
en Live Online Draft lijkt me wel tof, of is dat niet zo?
quote:Mij lijkt zo'n Online Draft wel cool iig
Op zaterdag 22 februari 2003 17:31 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
ik kan Donorhoofd (my little brother) ook nog wel zo gek krijgen dat hij meegaat spelen
Live Online Draft is zeker leuker dan een autopick alleen wil een livedraft nog wel eens anderhalf uur of meer in beslag gaan nemen zeker als niet alle deelnemers aanwezig zijn bij de draft(wat meestal ook het geval is,wat ik weet uit mijn draftervaring)
quote:mij ook wel
Op zaterdag 22 februari 2003 17:36 schreef mitt het volgende:[..]
Mij lijkt zo'n Online Draft wel cool iig
quote:Cazzo dan
Op zaterdag 22 februari 2003 17:52 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
mij ook wel
nu nog een paar spelers erbij al zal dat hier op fok wel moeilijk worden gezien wie er hier allemaal al in dit toch razend interressante topic hebben gepost
quote:ik denk het niet,Cazzo is dan wel voor de NYY maar heeft een schurfthekel aan managergames
Op zondag 23 februari 2003 20:49 schreef mitt het volgende:[..]
Cazzo dan
en over Nederlanders gesproken
onze Nederlandse belofte Alexander Smit staat op het roster van de Gulf Coast League Twins en is de benjamin van het team
maar zijn seizoen begint nog lang niet
quote:lijkt verdacht veel op Randy Johnson
Op zondag 23 februari 2003 22:46 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[afbeelding]
ja wie is dit nu weer?
nou het is een pitcher van de Detroit Tigers
Andy van Kempen geboren in Holland Michigan
die moet toch haast wel Nederlandse voorouders hebbenen over Nederlanders gesproken
onze Nederlandse belofte Alexander Smit staat op het roster van de Gulf Coast League Twins en is de benjamin van het team
maar zijn seizoen begint nog lang niet
quote:idd net zo'n lelijke kop
Op zondag 23 februari 2003 23:30 schreef mitt het volgende:[..]
lijkt verdacht veel op Randy Johnson
oh ja online of autopic maakt me eigenlijk niet zoveel uit, hoewel online natuurlijk leuker is. Maar ja zet maar eens een datum waarop iedereen echt kan.
quote:ik speel liever head to head
Op maandag 24 februari 2003 03:15 schreef Almighty het volgende:
Zeg ik doe mee hoor met een fantasy league. Ik doe al mee met een divisie met een aantal amerikaanse vrienden, ook op yahoo, maar ik ben gewend om 3 of 4 verschillende fantasy leagues te spelen dus kom maar door. Wat spelen we? Head to head of roto?
quote:datumprikken is idd altijd moeilijk
oh ja online of autopic maakt me eigenlijk niet zoveel uit, hoewel online natuurlijk leuker is. Maar ja zet maar eens een datum waarop iedereen echt kan.
Mij maakt het niet heel veel uit, tijdstippen enzo
quote:head to head speel je een week lang tegen 1 tegenstander
Op maandag 24 februari 2003 23:04 schreef mitt het volgende:
wat is het verschil head to head of roto?
quote:
Head-to-Head Details
In a Head-to-Head League, your team will square off in a weekly matchup against another manager's to see who can compile the best stats across a number of different categories.
A new weekly matchup begins every Monday and will consist of a set number of games based on your league's statistical categories. Each stat category counts as one game, with the win going to the team that finishes the week with the highest total in that category (the cumulative total after each Sunday's games).So, if in a given week, your team hits more home runs than your opponent's, you would be credited with a victory. However, if your opponent's team ended the week with more saves than your team, you would be charged with a loss. If the two teams end up tied in a given category, each will receive credit for a tied game.
This weekly win-loss total will be added to a cumulative season record, which will be used to determine standings and playoff seedings. These standings will be based on your team's overall winning percentage, which is calculated by taking your win total and adding 1/2 of your tie total and dividing the sum by the total number of games your team has played.
Rotisserie Details
In a Rotisserie League, fantasy teams are ranked from first to last in each of several statistical categories. Points are then awarded according to the order of finish in each category, and are totaled to determine an overall score and place.
So, if you are in a 12-team league, the team with the most home runs will receive 12 points, the team with the second most will receive 11 points, etc. In the case of a tie, each team involved receives an average of the total points due -- i.e., in the above example, if two teams were tied for first in homers, each would receive 11.5 points [(12 + 11) / 2 = 11.5].Therefore, the maximum number of points that a team can earn is equal to the number of scoring categories within a league multiplied by and the number of teams in the league. Similarly, the lowest number of points that a team can earn is equal to the number of scoring categories multiplied by one, which is the lowest score that can be achieved in any category.
So, if you were playing in a league with 12 teams and 12 scoring categories, the lowest point total possible is 12 [12 * 1 = 12] and the highest is 144 [12 * 12 = 144].
Rankings within the individual scoring categories (HR, RBI, etc.) are based on the cumulative stats earned by all active players during the season and not on any individual day or game.
Therefore, the overall ranking of your team will rise and fall depending on how it performs relative to the performance of other league members. So, the phenomenon of "losing points" can be explained as your rank falling in one or more of the statistical categories used in your league.
quote:oke dat wordt dan een livedraft op woensdag 5,12 of 19 Maart
Op woensdag 26 februari 2003 05:07 schreef Almighty het volgende:
Mij komt een woensdag meestal wel goed uit
"As of this writing, 15 men in the history of organized baseball have ever thrown a perfect game," he writes in galleys of the book. "Only one of those men did it half-drunk, with bloodshot eyes, monster breath and a raging, skull-rattling hangover. That would be me."
Wells said, before he took the mound against the Twins, he fortified himself with caffeine and aspirin. He said he struggled through a bullpen session and was so disgusted, he heaved a ball into the bleachers.
en Head to Head vind ik ook best hoor
quote:dat kun nu ook al hoor
Op zondag 2 maart 2003 00:55 schreef mitt het volgende:
het word wel weer es tijd dat ze gaan beginnen.
Mis het wakker worden met gevoel van wat de Angels hebben gedaan
quote:al gaat dit nog nergens om
Jarrod Washburn pitched two scoreless innings, but the San Francisco Giants beat the Anaheim Angels 6-4 Saturday in a rematch of last year's World Series.
quote:Mja, toch anders.Oefenwedstrijdjes, bleh
Op zondag 2 maart 2003 11:12 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
dat kun nu ook al hoor
[..]al gaat dit nog nergens om
code:dit zijn de categorieen waarin punten kunnen worden gescoord,ik kan hier nog wel aanwijzingen in aanbrengen als iemand er nog een andere categorie bij wil hebben of er eentje wil uitgooienLeague ID#: 120743
Password: Bullpen
Exact Draft Time: Wednesday, March 12 at 8:05 pm CET
[ Add to My Calendar ]
Draft Type: Live
Yahoo! ID: spankeronie
League Name: FOK! League
Team Name: Spankeronie Spankers
Email Address: Francs@Home.NL
Show Email: Yes
Notify Me: Yes
Maximum Number of Teams: 12
Maximum Players on a Team: 21
Player Universe: All baseball
Maximum Moves: No maximum
Maximum Trades: No maximum
Scoring Type: Head-to-Head League
Waiver Time: 2 days
Last Trade Date: No end date
Trade Reject Time: 2 days
Minimum Innings: 6
Roster Changes: Daily
Starting Positions: C, 1B, 2B, 3B, SS, OF, OF, OF, Util, SP, SP, RP, RP, P, P, P, DL
code:Statistical Categories (Batters): Runs
Hits
Triples
Home Runs
Runs Batted In
Stolen Bases
Caught Stealing
Intentional Walks
Hit By Pitch
Batting Average
Statistical Categories (Pitchers): Wins
Shutouts
Saves
Home Runs
Hit Batters
Strikeouts
Wild Pitches
Balks
Earned Run Average
(Walks + Hits)/ Innings Pitched
The password is incorrect.
krijg ik dan
quote:laat maar al gelukt
Op zondag 2 maart 2003 20:07 schreef mitt het volgende:
Errors:The password is incorrect.
krijg ik dan
quote:Angels verliezen van Colorado met 8-7
Op zondag 2 maart 2003 11:13 schreef mitt het volgende:[..]
Mja, toch anders.Oefenwedstrijdjes, bleh
quote:das mooi man
Op maandag 3 maart 2003 22:56 schreef Almighty het volgende:
Heb me ingeschreven, en een maat van me doet ook mee. Good luck, see y'all at Draftday!
quote:Kan je ook met 2 teams meedoen?
Op maandag 3 maart 2003 23:00 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
das mooi man
al 6 man en er is nog plaats voor 6 man
we moeten wel op een even aantal uitkomen anders hebben we een probleem
quote:das natuurlijk niet de bedoeling mitt
Op maandag 3 maart 2003 23:18 schreef mitt het volgende:[..]
Kan je ook met 2 teams meedoen?
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:10 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
das natuurlijk niet de bedoeling mitt
je kunt wel met je Yahoo account aan nog 3 andere fantasyleagues meedoen,doe ik ook
en in onze Fok!-league hebben we nu al 7 deelnemers
quote:Ik woon dus ong. 10 minuten van Edison Field (het Anaheim Angels Stadium) en heb 1 van de wedstrijden mogen meemaken.... erg leuk allemaal. Het was natuurlijk fantastisch om de stad te zien feesten nadat de Angels de World Series hadden gewonnen!
Op maandag 13 januari 2003 21:49 schreef mitt het volgende:
Toch zie ik de Angels niet meer zo stunten als ze vorig jaar deden.
Ben al heel blij als ze op een goede manier de play-offs halen.
Maar verwacht natuurlijk wel wat dingen van Glauss, Rodriquez en Washburn.
Of ze dit jaar weer zover komen? Ik weet het niet, het zijn natuurlijk altijd al "underdogs" geweest, zeker met de Dodgers in Los Angeles. Ik hoop het natuurlijk wel!
Ik ben sinds ik in de VS woon in ieder geval een fan geworden van Baseball. Veel leuker dan voetbal
quote:Oe, heb je niet een tweede huisje achter in je tuin oid ?
Op donderdag 6 maart 2003 06:38 schreef maartena het volgende:
Wat leuk dat ik een MLB topic zie
[..]Ik woon dus ong. 10 minuten van Edison Field (het Anaheim Angels Stadium) en heb 1 van de wedstrijden mogen meemaken.... erg leuk allemaal. Het was natuurlijk fantastisch om de stad te zien feesten nadat de Angels de World Series hadden gewonnen!
Of ze dit jaar weer zover komen? Ik weet het niet, het zijn natuurlijk altijd al "underdogs" geweest, zeker met de Dodgers in Los Angeles. Ik hoop het natuurlijk wel!
Ik ben sinds ik in de VS woon in ieder geval een fan geworden van Baseball. Veel leuker dan voetbal
quote:we hebben nu 8 deelnemers
Op dinsdag 4 maart 2003 22:50 schreef mitt het volgende:[..]
, we moeten natuurlijk wel even uitkomen
quote:Eerst maar hopen dat ie eens fit blijft.
Op vrijdag 7 maart 2003 23:56 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[afbeelding]
Ken Griffey Jr.verschiet hopelijk niet teveel van zijn kruid voor het reguliere seizoen met zijn 3 homers tegen de Pirates
quote:ligt eraan hoeveel man er komt opdagen bij de draft maar reken maar op pak hem beet maximaal anderhalf uur
Op zondag 9 maart 2003 19:46 schreef mitt het volgende:
Hoe lang gaat dat draften psies duren woensdag?
quote:je krijgt iedere keer anderhalf minuut om een speler uit te kiezen
Op maandag 10 maart 2003 20:08 schreef mitt het volgende:
Moet je je nou er nog op voorbereiden oid?
en ook nog ff een dure uitgave gedaan a $79.95 maar kan nu wel een heel seizoen naar MLB-baseball kijken via het net(45 wedstrijden per week )
quote:Holy crap! Dat zijn veel wedstrijden
Op woensdag 12 maart 2003 00:05 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Tribe's offense continues to roll
Cleveland has scored 20 runs in its last two games
vandaag alweer de Phillies opzij gezet al kwamen ze na een 9-1 achterstand nog knap terug en werd het uiteindelijk 9-8 voor de Tribe
van mij mag het seizoen beginnenen ook nog ff een dure uitgave gedaan a $79.95 maar kan nu wel een heel seizoen naar MLB-baseball kijken via het net(45 wedstrijden per week
)
quote:* mitt gaat ook een credit-card bestellen
Op woensdag 12 maart 2003 03:54 schreef Almighty het volgende:[..]
Holy crap! Dat zijn veel wedstrijden
Hoe kun je de beelden bekijken? Realplayer?
quote:kwaliteit moet vanzelfsprekend wel een btje okay zijn.
Op woensdag 12 maart 2003 17:27 schreef Almighty het volgende:
Het hangt voor mij echt af wat voor kwaliteit beeld je ervoor krijgt. Lijkt me niet fijn om nl via realplayer te moeten kijken. Anders kan je beter een jaar lang canal+ nemen.
* mitt is lichtelijk nerveus voor de draft
ik ga overigens kiezen voor mijn favo-spelers, en minder voor de spelers die het beste zijn
quote:ik doe het, vanwege mijn aankomende griep, met wat andere dingen
Op woensdag 12 maart 2003 19:54 schreef Almighty het volgende:
Beer...check...food...check... bring on the draft
quote:Even naar de dopingcontrole
Op woensdag 12 maart 2003 19:59 schreef mitt het volgende:[..]
ik doe het, vanwege mijn aankomende griep, met wat andere dingen
quote:vandaar mijn mispick met Walker
Op woensdag 12 maart 2003 20:45 schreef Almighty het volgende:[..]
Even naar de dopingcontrole
de draft ging iig leker snel
quote:ow, je kan daar reageren, das wel handig
Op woensdag 12 maart 2003 20:52 schreef mitt het volgende:
wel lastig om met de andere te communiceren.
Ik ben tevreden, alleen misschien geen goede tweede SP, want heb nu Leiter.
quote:je kunt een sample van 8 minuten bekijken met beelden van de dodgers vs giants + homerun BB van afgelopen seizoen
Op woensdag 12 maart 2003 17:27 schreef Almighty het volgende:
Het hangt voor mij echt af wat voor kwaliteit beeld je ervoor krijgt. Lijkt me niet fijn om nl via realplayer te moeten kijken. Anders kan je beter een jaar lang canal+ nemen.
quote:ik zei nog pick Washburn er op tijd uit maar nee hoor mitt moest en zou Leiter hebben en dat gaat hem opbreken
Op woensdag 12 maart 2003 20:58 schreef mitt het volgende:[..]
ow, je kan daar reageren, das wel handig
Ik ben tevreden, alleen misschien geen goede tweede SP, want heb nu Leiter.
en de Indians winnen weer
dit keer gaan de Twins aan het gas met 3-1
quote:ik deed niks
Op donderdag 13 maart 2003 00:45 schreef Almighty het volgende:
hey hoe doe je dat? Ik had nog meer dan colon in de aanbieding voor Jeter denk ik GRRRR
quote:vind Jeter wel een stuk beter dan iemand als Colon hoor
Op donderdag 13 maart 2003 07:04 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
ik deed niks
kreeg jeter aangeboden in ruil voor colon en ja gezien de sterkte van mijn pitching staff kon ik dat gokje wel wagen
quote:WoW
Op vrijdag 14 maart 2003 01:19 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Redsox vs Yankees via real-player,redelijke beeldkwaliteit zolang je hem maar niet op fullscreen zet
komt daar ineens Yogi Berra uit de dug-out gekropen voor de first-pitch
quote:dat wist ik niet
Op vrijdag 14 maart 2003 01:20 schreef Almighty het volgende:
waarom Nevin in godsnaam? out for the season
quote:jeetje dat ziet er zeker netjes uit
Op vrijdag 14 maart 2003 07:03 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
dat wist ik niet
maar hij zit ook op de bank en straks staat die dus op waivers
--------------------------------------------------------------------------------
Associated Press
MEXICO CITY -- Baseball goes with apple pie -- and next year, maybe with pasta or brie.
The commissioner's office has started discussing a plan to move regular-season games to Europe in July 2004.
Italy, France, the Netherlands and England are among the candidates, according to Paul Archey, a senior vice president of Major League Baseball International.
"That's the next big frontier: Europe,'' Los Angeles Dodgers outfielder Shawn Green said Sunday. "It's really an untapped resource.''
Baseball has been aggressively expanding its presence outside the United States and Canada, playing season openers in Monterrey, Mexico (1999), Tokyo (2000 and this year) and San Juan, Puerto Rico (2001). The Montreal Expos will play 22 "home'' games this season in San Juan.
Looking ahead, baseball already is considering having the New York Yankees and Hideki Matsui play their 2004 opener in Japan, with Tampa Bay, Toronto and Baltimore among the possibilities for the opponent.
Planning for Europe is in the early stages. Commissioner Bud Selig has not yet given the go-ahead, although he's excited about the possibilities of taking the game all over the world.
"We need to do more of it and we need to do more of it on a regular basis,'' Selig said in Phoenix. "We're going to step up the internationalization of the game and go a lot of places. We have a lot of clubs anxious to go wherever we're going.''
Archey said a date just before the All-Star break would work best, with just after the break a possibility. Moving games to Europe at the start of the season would be difficult because of concerns about cold weather and rain.
"Italy is probably the front-runner because they have one of the strongest fan bases and they have facilities,'' Archey said.
Ballparks are available in Florence and Palermo, and a soccer stadium in Rome could be converted to baseball, according to Archey. In France, he said a new ballpark is under construction outside Paris, but it might not be ready in time.
A cricket or soccer ground could be converted in England, but the possibility of rainouts is a negative factor. The Netherlands hosts a big baseball tournament each summer in Haarlem.
Hehe Rotterdam wordt weer eens tekort gedaan
quote:Kunnen ze mocht dit geintje doorgaan niet beter in de Arena/Gelredome een honkbalveld aanleggen,dat moet toch lukken,en meer capaciteit
Op maandag 17 maart 2003 12:25 schreef Almighty het volgende:
Goed nieuws:Baseball officials consider Europe for in-season games
The Netherlands hosts a big baseball tournament each summer in Haarlem.
Hehe Rotterdam wordt weer eens tekort gedaan
quote:Haha moet kunnen
Op dinsdag 18 maart 2003 00:30 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
Kunnen ze mocht dit geintje doorgaan niet beter in de Arena/Gelredome een honkbalveld aanleggen,dat moet toch lukken,en meer capaciteit
quote:in de zomer zou het best kunnen in het Gelredome
Op dinsdag 18 maart 2003 13:40 schreef Almighty het volgende:[..]
Haha moet kunnen
Angels - Indians Spank
De MLB maakte het besluit woensdag bekend. In het honkbalgekke Japan is teleurgesteld gereageerd. De 100.000 kaarten voor de twee duels waren uitverkocht. Bovendien loopt Japan nu ongeveer 3,5 miljoen euro aan inkomsten mis.
,,Het is des te spijtiger omdat Japan voor het eerst kennis had kunnen maken met de Japanse honkballers in de Major League'', zei een woordvoerder van de organisatie in Tokio. Seattle Mariners heeft drie Japanners in de ploeg: slagman Ichiro Suzuki en werpers Kazuhiro Sasaki en Shigetoshi Hasegawa.
Eén keer eerder begon de MLB aan de andere zijde van de Grote Oceaan. In 2000 openden Chicago Cubs en New York Mets het Amerikaanse honkbalseizoen eveneens met een wedstrijd in Japan.
quote:Ben erg benieuwd hoe Kim het tot de 6e inning gaat volhouden. In Korea was hij altijd al een starter, alleen door de blessure van Mantei, die nu terug is, werd hij getransformeerd tot closer.
Op dinsdag 25 maart 2003 00:03 schreef SpankSpankeronie het volgende:
hedenavond had MLB-tv.de D-Backs vs Barry's Giants in de aanbieding
en dan verwacht je Schilling of Johnson op de heuvel maar tot mijn stomme verbazing beklom Byung-Hyun Kim de heuvel als starter om 5 innings lang de Giants te klieren met zijn duikbootballen
Johnson trad nog op als co-commentator om oa uit te leggen waarom hij t/m 2005 in dienst blijft bij de D-Backs voor een slordige $33 million
en ik ben ondertussen ff iemand zoeken met een creditcard
League ID# 211409
Password: Utrecht
Voertaal = engels, er doen maar 2 nederlanders mee.
Mede door het optreden van Jongejan hield de Chicago Cubs de 2-4 voorsprong vast. Teamgenoot Moises Alou sloeg in de vierde inning met een homerun twee punten over de thuisplaat. Behalve Jongejan en Alou kwamen verder onder meer tweedehonkman Bobby Hill, korte stop Alex Gonzalez, buitenvelders Sammy Sosa en Troy O'Leary en eerste honkman Eric Karros voor de Cubs in actie.
De linkshandige werper Jongejan tekende in 2000 een contract bij de Chicago Cubs nadat hij tijdens de Olympische Spelen in Sydney indruk had gemaakt op de Amerikaanse scouts. De international werd in datzelfde jaar uitgeroepen tot beste Nederlandse honkballer onder de 23 jaar.
(bron http://www.honkbalsite.com/)
.333 das geen gemiddelde voor een kampioen.
quote:1 uit 3 noem jij slecht? Ik teken daarvoor.
Op vrijdag 28 maart 2003 19:50 schreef mitt het volgende:
De Angels zijn wel lekker beroerd bezig in de Spring-training..333 das geen gemiddelde voor een kampioen.
quote:eh.. dus als Ajax 10 van de 30 wedstrijden zou winnen is dat goed
Op zondag 30 maart 2003 21:00 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:[..]
1 uit 3 noem jij slecht? Ik teken daarvoor.
Lijkt me niet he
Opening day today, kom maar door. Heb er erg veel zin in!
quote:mja...in de Spring Training dus de een na laagste score..das wel slecht
Op zondag 30 maart 2003 21:41 schreef Almighty het volgende:
Haha misverstandje? Ik dacht ook dat je .333 als team batting avg bedoelde MittDan zou het nl niet slecht zijn.
Opening day today, kom maar door. Heb er erg veel zin in!
quote:[edit]
Op zondag 30 maart 2003 21:01 schreef mitt het volgende:[..]
eh.. dus als Ajax 10 van de 30 wedstrijden zou winnen is dat goed
Lijkt me niet he
Haha shit, lees ik eroverheen. Je bedoelde een winst percentage van .333. Dat is wel beroerd ja.
* mitt heeft er zin in
Go Angels..al zo ik het superknap vinden als ze weer de playoffs zouden kunnen halen.
Boston Red Sox en de Braves zijn goed dit jaar denk ik.
vannacht de opener Rangers vs Angels die ik maar ff oversla aangezien die Amerikanen de klok nog geen uur hebben teruggezet en de aanvangstijd dus 03:00 is
komende week 63 games op MLB.TV
mitt & Almighty succes in de fantasyleague
Nummer 7 en 8 vallen voor de play-off nog af, spannend
quote:Thanks,
Op maandag 31 maart 2003 00:36 schreef SpankSpankeronie het volgende:mitt & Almighty succes in de fantasyleague
Rodriguez begint maar voor de verandering met een homerun.
Lackey verliest.
NL East: Braves (moeilijke divisie zeg)
NL Central: Astros
NL West: Diamondbacks
Wildcard: Cardinals
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 01-04-2003 00:53]
CC in actie in de sneeuw,bij MLB TV zag het er ietsjes erger uit
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 01-04-2003 00:49]
moet je raden wie net Patterson van de free-agent list heeft afgehaald
Indians gaan ook lekker tegen de Oriols nu 4-1 voor in de bottom van de 6e
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 01-04-2003 00:55]
quote:lekker wakker geworden ?
Op dinsdag 1 april 2003 01:45 schreef SpankSpankeronie het volgende:
de O's en de Indians gaanzo beginnen aan de 12e inning
Spank gaat naar bed
Jeter is ook ff out Wie had em ook al weer gekocht?
Opmerkelijk is wel het verlies van Maddux, Glavine en Randy Johnson.
Valse start voor hun.
Vannacht weer Angels
En Almighty, je bent lekker begonnen
quote:ach ja ik wist toch wel dat ze gingen verliezen,de klap kwam dus niet zo hard aan
Op dinsdag 1 april 2003 19:34 schreef mitt het volgende:[..]
lekker wakker geworden ?
quote:dat was een beste klap die Derekje kreeg te verwerken
Jeter is ook ff outWie had em ook al weer gekocht?
quote:Jep, heb ook een valse start. Heb nl Maddux en Glavine, had ze wel iets beter verwacht. Rollins slaat ook nog ff 0 uit 6, kan er allemaal wel bij. maar ik heb vertrouwen in mijn ploeg
Op dinsdag 1 april 2003 19:34 schreef mitt het volgende:[..]
lekker wakker geworden ?
En Almighty, je bent lekker begonnen
Grrr slaat Giambi (die mijn tegenstander heeft) nu al ff 2 homeruns. gelukkig allebei 1 run homers. Alles positief zien he
[Dit bericht is gewijzigd door Almighty op 01-04-2003 23:49]
quote:Jeter is waarschijnlijk een paar weken, misschien een paar maanden er uit. Zullen de Yanks het vertrouwen hebben in Wilson of Almonte? Of gaan ze bv voor Vizquel nu Phillips ook rijp is voor de majors, en Vizquel nog maar 1 jaar op zijn contract heeft staan?
Op dinsdag 1 april 2003 22:48 schreef SpankSpankeronie het volgende:dat was een beste klap die Derekje kreeg te verwerken
Derekje doet vanavond ook niet mee
quote:En de Indians moeten tegen de Oriols en Omar Daal.
Op woensdag 2 april 2003 23:08 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Spank maakt zich op voor een game 3 tussen de Angels en de Rangers
met Ortiz als starter voor de Anaheim Mighty Ducks
Omar Daal
quote:mja..dat past allemaal goed bij elkaar he
Op woensdag 2 april 2003 23:13 schreef SpankSpankeronie het volgende:
er zit een ontzettend lekker blond wijf in de dugout van de Angels
weet jij meer mitt?
Ortiz heeft 9-1 tegen Texas
Dat komt wel goed
quote:Toch zie ik het wel goed komen
Op woensdag 2 april 2003 23:46 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Glanville slaat voor de Rangers de bal over het hek n de fontijn 1-1
quote:telkens als ik wegloop zie ik dat er gescoord is
Op donderdag 3 april 2003 00:13 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Fullmer klopt de bal rechts in de tribunes
3-1 Angels
quote:er is alweer gescoord
Op donderdag 3 april 2003 00:13 schreef mitt het volgende:[..]
telkens als ik wegloop zie ik dat er gescoord is
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 03-04-2003 00:36]
quote:Ortiz begint lekker te kloten nu in de 4e
Op donderdag 3 april 2003 00:35 schreef SpankSpankeronie het volgende:
A-Rod was op zoek naar een fastball en klop homerun nummer 300 voor Alex en it's now a 5-4 game
quote:* mitt gaat mee
Op donderdag 3 april 2003 00:53 schreef SpankSpankeronie het volgende:
en ja hoor 6-4 Angels
Spank vindt het wel genoeg voor vandaag
alleen ff deze inning nog
En `onze` Rodriguez mocht voor het eerst dit seizoen ff pitchen..Kreeg wel een punt tegen maar gooide wel A-Rod uit
quote:1-6 winst voor de Padres
Op vrijdag 4 april 2003 00:44 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Padres spelen vandaag tegen de Dodgers wel in zeer vreemde tenues,legergroene camouflagepakjes
en het helpt ook nog niet veel want ze staan met 0-1 achter na een homer van Brian Jordan
quote:Lekker beroerd is het wel bij de Braves gesteld ja.
Op vrijdag 4 april 2003 16:05 schreef Almighty het volgende:
Tjonge jonge ik dacht dat Atlanta een pitching probleem had, maar qua slaan gaat het nog slechter. Tot nu toe slaat het hele team gemiddeld .228 in het seizoen, en hebben ze de afgelopen 19 innings niet gescoord. En dat tegen Montreal!!!
Zelfs Andruw Jones laat nu routine flyballs vallen. Tsss
code:Lekker beginPhiladelphia IP H R ER BB SO HR ERA
Roa 0.1 4 5 5 1 0 1 135.00
zometeen op MLB-TV de Giants vs Brewers
kijken of BB wat aan zijn toch vrij beroerde slaggemiddelde van .100 kan gaan doen
en als ze daar ff doorkloppen in Milwaukee kan Spank daarna overschakelen op de Dbacks vs Rockies met Kim als starter voor de Dbacks
BB slaggemiddelde zakt naar .167
American League
East : Red Soxs
Central : geen fantastische ploegen eik Chicago dan maar
West : Oakland...Anaheim komt te kort dit jaar denk ik..maarja dacht ik vorig jaar ook
National :
East : Atlanta Braves
Central : St Louis
West : Los Angeles
Kampioen : Boston of Oakland
Homeruns : Rodriguez
Average : Garciaparra
quote:7-5 Bonds en de zijnen...top 9e inning.
Op vrijdag 4 april 2003 23:07 schreef SpankSpankeronie het volgende:
dat ging niet helemaal goed voor de Giants in de 6e inning
BB zag drie homeruns over zijn hoofd vliegen
5-4 Brewers
En kzie bij Colorado een voor mij onbekende pitcher al 5 innings alles goed gooien.
Meneer Shawn Chacon. Na 5 Innings geen enkele single oid.4 SO.
en nu snel doorschakelen naar Coors Field voor wat duikbootgeweld van Kim
quote:2-1 voor de A's na 3 innigs
Op zaterdag 5 april 2003 23:35 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Cubbies winnen met 9-7 van de Reds
nu tijd voor de Angels vs A's
es kijken wat Washburn er van terecht gaat brengen
Ken Griffey jr. met zijn dislocated right shoulder
waar heb ik dat de afgelopen week toch meer gehoord?
Griffey...
Atlanta
Ik denk niet dat de heer Maddux dit snel zal vergeten. Zijn 2e slachtpartij om de oren en dat tegen Florida.
quote:Yep zat er dik in met Griffey. Ik heb hem bewust gemeden in de fantasy drafts (had ik dat nou ook maar gedaan met Maddux
Op zondag 6 april 2003 01:41 schreef SpankSpankeronie het volgende:
de nederlaag is voor Washburn,daar zijn er hier twee niet blij mee[afbeelding]
Ken Griffey jr. met zijn dislocated right shoulder
waar heb ik dat de afgelopen week toch meer gehoord?
quote:
Op zondag 6 april 2003 14:36 schreef Almighty het volgende:[..]
Yep zat er dik in met Griffey. Ik heb hem bewust gemeden in de fantasy drafts (had ik dat nou ook maar gedaan met Maddux
), volgens mij stopt Griffey zeer snel met het spelletje. Erg jammer, want ik vond het een erg goede speler.
Kheb Damon en Alfonzo op de bank...das ook wel aardig materiaal.
Giants gaan ook lekker met een 6-0 start en BB deed vandaag niet eens mee
en de homeopener van de Yankees morgen is nu al postponed ivm met freezing cold weather en heavy snow
quote:
CINCINNATI -- Reds center fielder Ken Griffey Jr. is expected to be sidelined for six to 10 weeks with the dislocated right shoulder he suffered while attempting a diving catch Saturday.
goede zaak
Come on Rodriguez, je loopt het flink te verneuken nu
Rodriguez verliest, 7-6
Nu moeten we tegen elkaar he Spank in de fantasy
Je verloor wel erg dik in de eerste week
quote:en 3-0 voor de Braves blijft het ook.
Op maandag 7 april 2003 20:55 schreef SpankSpankeronie het volgende:
tot de 5e inning 0-0 tussen de Marlins en de Braves
vervolgens krijgen de Braves het op de heupen met homeruns van Sheffield,en C & A Jones back to back to back
Het is wel lekker weer daar in Amerika
Vier wedstrijden al afgelast vanwege sneeuw e.d
quote:New York 1 Cº en sneeuw
Op maandag 7 april 2003 21:47 schreef mitt het volgende:Het is wel lekker weer daar in Amerika
Vier wedstrijden al afgelast vanwege sneeuw e.d
en mitt kon je vannacht niet slapen ofzo als je om 5 uur nog de Angels aan het volgen bent
quote:Idd. Ik wist dat de Angels erg laat moeste en na een half uur auw in me bed ben ik er maar uit gegaan om nog maar ff game-day te kijken, de auw ging gelukkig weer snel weg als je word afgeleid
Op maandag 7 april 2003 22:39 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
en mitt kon je vannacht niet slapen ofzo als je om 5 uur nog de Angels aan het volgen bent
quote:had auw
Op dinsdag 8 april 2003 17:13 schreef Almighty het volgende:
Mitt, auw?
quote:je staat 0-12 voor he
Op dinsdag 8 april 2003 19:10 schreef SpankSpankeronie het volgende:
mitt heeft een knuckleball van Washburn op zijn knie gekregen
quote:Officiel helemaal genezen van z'n ziekte
Op dinsdag 8 april 2003 19:27 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[afbeelding]
Darryl Strawberry is sinds vandaag ook weer vrij man
als Darryl nou maar van de coke afblijft anders zit die zo weer behind bars
quote:van mij mag alles de rest van de week verregenen,al zal dat niet gaan met een paar overdekte ballparks
Op dinsdag 8 april 2003 19:30 schreef mitt het volgende:
je staat 0-12 voor heAl hadden mijn spelers nog helemaal niet gespeeld
en vandaag de homeopeners van de Cubs,Yankees en de Indians meegepakt en waar je ook kwam het was stervenskoud,in Chicago zelfs onder nul
daarna de Indians tegen de White Sox gekozen met dikke Colon voor de WS op de heuvel
daardoor wel ff de 1e homerun van Matsui gemist,was ook nog een grand slam
en nu gaan ze beginnen aan de extra innings in Cleveland,hopelijk draait het niet uit op een 15e inning want ik heb al zwaar slaapgebrek
ziet er trouwens slecht uit voor de Indians met 2 man op de honken en nul uit,waar is Rocker als je hem nodig hebt
quote:En die verliezen ook lekker kansloos met 5-0 van Seatlle
Op woensdag 9 april 2003 00:26 schreef SpankSpankeronie het volgende:
en de indiaantjes luisteren goed en gaan in de 10e inning met 5-3 de boot in
nog meer ff een inning meepakken bij de Angels vs Mariners
quote:lekker dan
Op woensdag 9 april 2003 23:29 schreef SpankSpankeronie het volgende:
slugfest in San Francisco tussen de Padres en de Giants
8-12 na 3 innings
en laat MLB-TV nou net niet die wedstrijd uitzenden
maar DBacks tegen de Dodgers is ook leuk
quote:dat zie je sowieso niet echt vaak
Op woensdag 9 april 2003 23:33 schreef SpankSpankeronie het volgende:
12 punten en helemaal geen homerun voor de Giants
dat zie je toch niet vaak
quote:welke gameday gebruik je?
Op woensdag 9 april 2003 23:34 schreef mitt het volgende:[..]
dat zie je sowieso niet echt vaak
De Gameday is lekker aan het kloten vandaag
quote:gewoon die van de mlb.
Op woensdag 9 april 2003 23:39 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
welke gameday gebruik je?
MLB-TV is ook niet helemaal live,ze lopen denk ik een minuutje achter op de waarheid,als ik soms bij de gameday van cbs kijk dan weet ik al welke ballen er gepitcht gaan worden,niet doen dus
John Rocker could find a home with the Devil Rays. The former Brave, Indian and Ranger reliever worked out April 9 at Tropicana Field and was impressive enough that manager Lou Piniella feels it would be worth signing Rocker to a minor league contract and giving him a chance to work his way up to the majors. "He's chomping at the bit to get back in baseball and get back to the big leagues," Piniella said, adding that Rocker would be assigned to Triple-A Durham if he does sign with Tampa Bay. "I think it would be a good gamble."
Hehe de laatste kans voor Rocker?
Maddux
die verliest weer en nog steeds een ERA boven de 10
quote:ik vind het zeker de moeite waard,iedere avond keus uit een wedstrijdje of zes
Op donderdag 10 april 2003 00:28 schreef AC het volgende:
Is dat MLB-TV de moeite waard? Want iedereen is zo goed op de hoogte hier. Ik probeer het zelf met C+, MLB.com, ESPN.com en sfgiants.com.
quote:
Op donderdag 10 april 2003 14:00 schreef Almighty het volgende:
John Rocker could find a home with the Devil Rays.
quote:ik hoop dat Washburn het vanavond net zo goed doet
Op donderdag 10 april 2003 14:30 schreef mitt het volgende:
Angels 5-1Appier
quote:1. Ja.. 3-0 winst
Op donderdag 10 april 2003 19:33 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
ik hoop dat Washburn het vanavond net zo goed doet
kan ik nog wat meer afstand nemen van mitt in de FOK!League
De Damned Yankees beginnen ook wel weer aardig, btje matig is dat weer.
nu nog ff uitzoeken waar Triple-A Durham uithangt
quote:de genomeerde pitchers hebben het in het begin van het seizoen wel erg lastig allemaal.Denk aan Maddux, Glavine, Johnson en ook Schilling.
Op zaterdag 12 april 2003 11:30 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[afbeelding]
met een ERA van 8.47 daar kun je niet mee thuiskomen Randy
gaat sowieso al bagger met de DBacks met een 2-8 record
8-8 nu Spank
4 wedstrijden op rij winst..hij gaat nu weer lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |