Faeröer zou hier hoog op de lijst staan; alleen is die niet echt tropisch.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welk eiland zou je kiezen?
Ziet er mooi uit.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Faeröer zou hier hoog op de lijst staan; alleen is die niet echt tropisch.
Ga je walvissen afslachten?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 1 januari 2020 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En vrouwen zoenen die niet zoenwaardig zijnquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen op kantoor ook weer handjes geven.
maandag gelukkig pasquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen op kantoor ook weer handjes geven.
Je moet niks.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En vrouwen zoenen die niet zoenwaardig zijn
lekker virusjes verspreiden overalquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kom op ze af met uitgestoken handquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet niks.
Teken gewoon een koortslip op je lip en klaar.
noro?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker virusjes verspreiden overal
Krijg je wel een rauwe kut van door de diarreequote:
Kantoor waar ik morgen ben werkt welgeteld 1 vrouw; voor zoenwaardige vrouwen moet ik naar het kantoor in Hilversum toe.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |