Ben je man en vrouw? ^^quote:Op woensdag 1 januari 2020 05:25 schreef BasEnAad het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Bekijk deze YouTube-video
Man en man?quote:Op woensdag 1 januari 2020 05:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ben een man
Hou daar ook nog wel van. Ok wel beetje voor 1 of 2 nrs want dat regea gaat snel saai worden, maar voor nummertje tussendoor kan bestquote:
Waarom?quote:Op woensdag 1 januari 2020 06:00 schreef IxCalypso het volgende:
Op Viva kreeg ik een permaban voor dit nummer
Terwijl als het gaat om the main topic.quote:
Vandaag nogquote:Op woensdag 1 januari 2020 06:07 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Terwijl als het gaat om the main topic.
Daar kom ik geregeld voorbij
Na al die jaren, nog steeds ^^
Dat weet ikquote:Op woensdag 1 januari 2020 06:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
I hate drugs
Drugs zijn toch ook....echtquote:Op woensdag 1 januari 2020 06:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat weet ik
Ik gebruik geen drugs niks en nooit trouwens ja ok 1 keertje geprobeerd haaltje van joint ofzo. Kweet niet iedereen moet dat maar zelf weten denk ik dan. Maar daar mag je best in mening in verschillen trouwensquote:Op woensdag 1 januari 2020 06:26 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb vooral issues met mensen online die drugs okay vinden
Ik ben online en heb mn hele neus vol!quote:Op woensdag 1 januari 2020 06:26 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb vooral issues met mensen online die drugs okay vinden
Waarom?quote:Op woensdag 1 januari 2020 06:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ben online en heb mn hele neus vol!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 januari 2020 06:36 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik haat niemand, drugs haat ik wel
Ieder z'n dingquote:Op woensdag 1 januari 2020 06:44 schreef IxCalypso het volgende:
Ja het kan iets toevoegen, hangt ervan af hoe ver je gaat.
Wat is jouw ding?quote:Op woensdag 1 januari 2020 06:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ieder z'n ding
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 januari 2020 08:24 schreef kree het volgende:
Het is twijfelachtig of ik het de hele dag vol hou trouwensdenk wel tot de middag ofzo maar dan gaat het lastiger worden denk
Haha zo oudje, naja beetje disco stijl kan ik ook nog wel waarderenquote:
Hahaha we zirtten wel ff in de jaren 80 nu denk gehehe. Michal Jackson is wel ok opzich. Denk dat ik die Jackson 5 dan nog meer waardeer. Maar daarna toch zeker nog aantal top nrs gemaaktquote:
Nou ja hij had een huidziekte, daarom kreeg hij bleke vlekken verspreid over zijn hele lijf. Toen heeft hij zijn hele huid egaal gemaakt, niet zo gek in zijn positie.quote:Op woensdag 1 januari 2020 08:38 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha we zirtten wel ff in de jaren 80 nu denk gehehe. Michal Jackson is wel ok opzich. Denk dat ik die Jackson 5 dan nog meer waardeer. Maar daarna toch zeker nog aantal top nrs gemaakt
Nooit kunnen begrijpen waarom ie zichzelf zo liet verbouwen. Maarja artiesten he die zijn altijd vreemd incl mezelf
Mja nouja ok maar er was wel meer veranderd als alleen dat natuurlijk. Nouja goed ik geef er geen oordeel over moet ie zelf weten. Blijf dat hele verhaal van hem nog steeds een beetje vreemd vinden wel. (Ok die docu’s gezien etc). Er klopt iets niet aan wmb. Maarja ach de man is dood. Gelukkig blijft de muziek bestaanquote:Op woensdag 1 januari 2020 08:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja hij had een huidziekte, daarom kreeg hij bleke vlekken verspreid over zijn hele lijf. Toen heeft hij zijn hele huid egaal gemaakt, niet zo gek in zijn positie.
Bij mij nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 08:48 schreef kree het volgende:
[..]
Best vreemd die funky music embed dan wel weer ok?
Nee? Hmms bij mij staat ie er ok in.... is toch ff wat vreemds aan de hand dan denk ikquote:
Ik vind haar vreselijkquote:
Ik fok graag, ik zit hier niet omdat ik het zo vreselijk vindquote:
Ik vind juist dàt wel zijn charme hebben. Niet SF maar echte mensenquote:Op donderdag 2 januari 2020 02:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik fok graag, ik zit hier niet omdat ik het zo vreselijk vind![]()
maar ik vind dat youtube gedoe mega irritant
Ja hier hou ik wel vanquote:
Jaaaa mag ik dan bij jou etc. Ze heeft zeker weten mooie liedjesquote:
Why you mad? Fix your face!quote:Op donderdag 2 januari 2020 05:26 schreef kree het volgende:
Dit is toch ook nog wel leuk
Hou trouwens niet zo van auto-tune. maarja ach als het beetje groove heeft vind ik t best
Zie tekst liedje.quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor, wat bedoel je nu?
Joetjupe is kapotquote:
Ik snap hier zelfs niet hoe het delen werkt. Ik dacht gewoon op delen en dan de link hier plakkenquote:
Normaal wel maar nu gaat het regelmatig foutquote:Op donderdag 2 januari 2020 08:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik snap hier zelfs niet hoe het delen werkt. Ik dacht gewoon op delen en dan de link hier plakken
quote:
quote:
Dankzij deze, luister ik nu voor het eerst in jaren naar deze:quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:36 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dankzij deze, luister ik nu voor het eerst in jaren naar deze:
Thx for the reminderSorrie mijn post staat dubbel genoteerd
Slim!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:41 schreef InverHouse het volgende:
Grace Jones...
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:59 schreef kuolema het volgende:
Deadmau5 is het. Wat is er aan de hand met de youtubelinks?
ja minder ditquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:46 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Werkt de laatste tijd slecht zeg...
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
Gekkie is er niet, dus gaat de rest vroeg pitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |