Op naar een nieuw begin.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mensen, ik heb echt een ontzettend klotejaar achter de rug en ben veel kwijtgeraakt, maar deze week hier op dit forum was echt top! Super gelachen en genoten van het meepraten over en hier en daat afzeiken van de platen in de prachtige Top 2000. Veel genot in 2020 gewenst voor jullie allemaal!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou het allermooiste zijn iddquote:
ofquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:52 schreef F1gamer het volgende:
voor straks de alternatieve versie van de nr1:
Ik snap het maar het doet me weinig. Innuendo is sowieso hun beste nummer.quote:
En ook voor jouquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mensen, ik heb echt een ontzettend klotejaar achter de rug en ben veel kwijtgeraakt, maar deze week hier op dit forum was echt top! Super gelachen en genoten van het meepraten over en hier en daar afzeiken van de platen in de prachtige Top 2000. Veel genot in 2020 gewenst voor jullie allemaal!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk wordt 2020 dan een heel goed jaar voor je. Fijn dat je het deze week dan in ieder geval nog naar je zin hebt gehad.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mensen, ik heb echt een ontzettend klotejaar achter de rug en ben veel kwijtgeraakt, maar deze week hier op dit forum was echt top! Super gelachen en genoten van het meepraten over en hier en daar afzeiken van de platen in de prachtige Top 2000. Veel genot in 2020 gewenst voor jullie allemaal!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:52 schreef Zorro het volgende:
Heerlijke mensen, met respect en waardering voor elkaar en elkaars smaak (behalve Claudia
quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zijn programma heet niets voor niets Rap radioquote:
Ben toch een tikje verrast.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:54 schreef Bos81 het volgende:
He he hier hebben we bijna een week lang op moeten wachten
quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:52 schreef Zorro het volgende:
Nou, voordat het aftelgenot toeslaat en meer van zulks hier een woord van afscheid. Nou ja even dan, als ik straks niet terug ben dan morgen wel
Het was weer een feest en een waar genoegen en zoals ik altijd zeg, totale tijdverspilling en toch de leukste week van het jaar die ik voor geen goud had willen missen.
Heerlijke mensen, met respect en waardering voor elkaar en elkaars smaak (behalve Claudia maar die vindt niemand leuk) en de gezamenlijke ergernis aan Marco Blofsingplay
Iedereen een gelukkig 2020, dat alles wat dit jaar niet goed ging volgend jaar helemaal anders mag gaan en tot later aan de andere kant van deze jaarwisseling. Wat zeg ik, decenniumwisseling![]()
![]()
Oscar doet op de valreep zijn nick nog eer aan. En het ging zo goed dit jaarquote:
ah. thanks.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:49 schreef livelink het volgende:
[..]
They're sharing a drink they call loneliness, but it's better than drinking alone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |