Nog 2 uur, ik zit ook ineens te gapen en de top 2000 helpt niet mee dus maar weer ff youtuben.quote:
Toepjesquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog 2 uur, ik zit ook ineens te gapen en de top 2000 helpt niet mee dus maar weer ff youtuben.
zit je alleen of wat ?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Traag traag traag.![]()
Wordt ik misschien weer wakker.
Van de mijne val je meteen in slaap.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Traag traag traag.![]()
Moet je geen langzame toestanden luisteren. Welke is van jou dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van de mijne val je meteen in slaap.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Traag traag traag.![]()
Ja ik las het daarstraks al, erg verrassend. NIET.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:10 schreef sjampoeh het volgende:
oeh.. nog eerder dan ik dacht
[ afbeelding ]
best wel snel ja ...quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:10 schreef sjampoeh het volgende:
oeh.. nog eerder dan ik dacht
[ afbeelding ]
Alvast een fijne jaarwisseling Disana.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier idem. Ik wens iedereen die de herrie wil doorstaan een leuke jaarwisseling.
Trusten en het allerallerallerallerbeste voor 2020quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier idem. Ik wens iedereen die de herrie wil doorstaan een leuke jaarwisseling.
Tja, niet anders dan normaal eigenlijk, ik die mijn ding doe en hij die zijn ding doet.quote:
Dank je, fijn 2020 en slaap lekker alvast.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij ook vrouwquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach liefde is grenzeloosquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, niet anders dan normaal eigenlijk, ik die mijn ding doe en hij die zijn ding doet.![]()
![]()
Komt door de champie, wordt ik moe van alleen kan ik dan weer niet slapen. Vage shit wel.
Dank je, Disana en het allerbeste in 2020!quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Truste Disana fijne dreamy jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het allerbeste voor 2020 Disanaquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
en geen kids ?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip. We zitten allebei achter onze pc, aan 1 tafel naast elkaar, 3 schermen naast elkaar.
Mijn zoon is wel thuisgekomen vanavond maar die zit op zijn kamer en misschien komt mijn oudste stiefzoon nog langs. Dochter zit in haar eigen huis en doet haar eigen ding. Dus ja, best saai, maar vind ik niet erg.quote:
Dan moet je ook geen jankdingen kijken. Genoeg dom vermaak daar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik keek holiday in the wild op netflix. Janken.
Ja zeg, geldt voor jou dus ook, zoek leuke dingen op.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:17 schreef Prisha het volgende:
Ik zit opwekkende YT's te kijken van de 2004 Tsunami. Ach ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |