quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:42 schreef TillyB het volgende:
pls god 30 miljoen pls pls luv ya hun xx
1 milj is ook goedquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wanneer ik Gelukkig Nieuwjaar 2020 overweeg, geloof ik. Zelfs als we kilometers ver uit elkaar liggen, ben je altijd goed gewenst en bid je. Heb een prachtig nieuw jaar!
Biddend het jaar uitpls god 30 miljoen pls pls luv ya hun xx
quote:
Mja, zielig. Hier ook allemaal bange beestjes bij de 40+ SC mensen thuis.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zojuist bij mijn ouders geweest.
Frasier De Superpoes zit doodsbang achter de zetel.
advocaat is the keywordquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, zielig. Hier ook allemaal bange beestjes bij de 40+ SC mensen thuis.
Hier niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, zielig. Hier ook allemaal bange beestjes bij de 40+ SC mensen thuis.
kwartels zekerquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden 2 vogels gehad, die hebben geloof ik nergens last van. Af en toe een tjilp en voor de rest niets. Gelukkig maar anders moest ik ze ook inzwachtelen.
doekje over de kooi helpt volgens mij alquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden 2 vogels gehad, die hebben geloof ik nergens last van. Af en toe een tjilp en voor de rest niets. Gelukkig maar anders moest ik ze ook inzwachtelen.
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
Ja, meestal wel, dan gaan ze slapen, worden ze iig stil.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
doekje over de kooi helpt volgens mij al
लेटस प्रेquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Laten we bidden voor de eenzame katten van GB en Recce
Prisha erenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wie t kleine niet eert
ik eer verdomme al jaren t kleine
doekje in je holquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
doekje over de kooi helpt volgens mij al
awjjjjquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
konden ze maar bij elkaar logerenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
kooi in je holquote:
geen idee...iemand moet het toch een keer uitproberenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij een kat lijkt me dat niet een bijster goed plan.
Als ze toch een verse inboedel nemen...quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
geen idee...iemand moet het toch een keer uitproberen
ik heb geen advocaat in huisquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
geen idee...iemand moet het toch een keer uitproberen
eej jullie gaan nu niet raar lullen hequote:
iemand deed net rumquote:
they are in heavenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
bel je oma !! Of ze nog zwarte kip heeft
Flink over opwinden, zo blijf je lekker wakker ende alert.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
eej jullie gaan nu niet raar lullen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |