quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb koffie gezet. Lust wel een bakkie, komt door lucky, merk wel dat die 2 glaasjes sjampie toch meer doen dan ik dacht.![]()
Maar is klein fleske en wil nog wat bewaren voor straks.
Notitie voor volgend jaar, grote fles wodka voor oud en nieuw halen.
Ik kan gewoon niet slapen met dingen in mijn oren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Watjes hoef ik ook niet te doen, want er komt koffie uit mijn oren.
Het is op de Nederlandse zenders nu wel héél triest met het aanbod. Het was al niet veel meer, maar dit slaat alles.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:16 schreef chufi het volgende:
Lekker Sylvestershow op Duitsland kijken ipv al die conferences en oude concerten
Wodka is vies, doe mij maar een glas goede whiskey.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb koffie gezet. Lust wel een bakkie, komt door lucky, merk wel dat die 2 glaasjes sjampie toch meer doen dan ik dacht.![]()
Maar is klein fleske en wil nog wat bewaren voor straks.
Notitie voor volgend jaar, grote fles wodka voor oud en nieuw halen.
*tonja geen dingen in oren stoppen*quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet slapen met dingen in mijn oren.
Met sinaasappelsap wel te doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wodka is vies, doe mij maar een glas goede whiskey.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*tonja geen dingen in oren stoppen*
Genoteerd!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga ook mee! We zullen ze wel eens ff wat laten zien![]()
[ afbeelding ]
Wat valt er nu ook helemaal te brouwen met aardappelschillen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:19 schreef TillyB het volgende:
[..]''
![]()
![]()
![]()
''
@:Superbadeendje ik mis eigenlijk nog een Annie de Rooij smiley
Dat is jouw probleem niet de mijne.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:19 schreef TillyB het volgende:
[..]''
![]()
![]()
![]()
''
@:Superbadeendje ik mis eigenlijk nog een Annie de Rooij smiley
ok boomer bopperquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem niet de mijne.
Is best wel lekker, maar erg gevaarlijk ...quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ik kijk Ghostadventures op Spike...spookhuizen met enge geluidjes en zoquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:16 schreef chufi het volgende:
Lekker Sylvestershow op Duitsland kijken ipv al die conferences en oude concerten
Kaap een topic van hem en je kunt lachen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Valt op dat Sbe 's avonds een pietsje minder vriendelijk zou kúnnen reageren.
Dan ben je wat moeier natuurlijk en verlies je wat sneller de controle.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Valt op dat Sbe 's avonds een pietsje minder vriendelijk zou kúnnen reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |