En een paar uurtjes slapen dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:30 schreef Charmian het volgende:
goffer ik denk dat ik 12 uur niet haal heur, ik val zowat om
Humor is niet zijn sterkste punt, zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan het mis hebben, maar volgens mij was dat naar aanleiding van een post van Soury en gewoon humor.
Daar ben je voor dit jaar te laat mee ... gaat hem niet meer worden denk ik zoquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die opmerking was ook voor de lol. Ik vroeg aan Soury of ik ook even los mocht gaan. En dat mocht van haar. Er is geen woord van gemeend.
Hier was het net ff rustig maar ik geloof dat ze verder gaan nu. Man man man zeg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk juist eerder dat iedereen nu ff aan de oliebol zit
ik wil eigenlijk gewoon mijn mandje inquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En een paar uurtjes slapen dan?
Gewoon doen dan, kan jou het schelen. Als je moe bent ben je moe.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk gewoon mijn mandje in
Meest opmerkelijke was 'Neuk een azielzoeker als je wil neuken.'quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Humor is niet zijn sterkste punt, zullen we maar zeggen.
er gebeurt nog wel wat, maar niet zo veel als een paar uur geleden...gaat dus echt nog wel los straksquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier was het net ff rustig maar ik geloof dat ze verder gaan nu. Man man man zeg.
Dan zou ik gaan hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk gewoon mijn mandje in
Dat is wel een aparte ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meest opmerkelijke was 'Neuk een azielzoeker als je wil neuken.'
Dat verzin je niet 1 2 3.
Die hele riedel schud je sowieso niet zo uit je mouw.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meest opmerkelijke was 'Neuk een azielzoeker als je wil neuken.'
Dat verzin je niet 1 2 3.
Ja, nu ff vreten en zuipen en dan kunnen ze dadelijk weer verder.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
er gebeurt nog wel wat, maar niet zo veel als een paar uur geleden...gaat dus echt nog wel los straks
Niet?quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel een aparte ja.
Ik heb met asielzoekers gewerkt maar nooit die behoefte gehad.Oh nee wacht, waren statushouders. Afijn, nee dank u.
Nou ja, dat dus. Net of er onderhuids iets flink broeit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die hele riedel schud je sowieso niet zo uit je mouw.
ja maar twintig twintig en zoquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zou ik gaan hoor.Het is maar een jaarwisseling.
Nope, zat echt niets leuks tussen. Anderzijds doe ik het wel met een Belg en hij heeft een verblijfsvergunning, maar is geen vluchteling.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
SBE is gewoon een moderne man. Tegenwoordig moet je je gevoelons uiten.Dan zal je het krijgen ook.
Alles in 1x.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
SBE is gewoon een moderne man. Tegenwoordig moet je je gevoelons uiten.Dan zal je het krijgen ook.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:37 schreef sjampoeh het volgende:
आनेवाला यह साल आपके लिए सबसे अच्छा रहें, और ईष्वर आपको और ज़्यादा कामयाब बनाएं. इसी दुआ के साथ आपको.
Vroeger liepen zulke mannen met een geweer het postkantoor in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
luv u2quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:37 schreef sjampoeh het volgende:
आनेवाला यह साल आपके लिए सबसे अच्छा रहें, और ईष्वर आपको और ज़्यादा कामयाब बनाएं. इसी दुआ के साथ आपको.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vroeger liepen zulke mannen met een geweer het postkantoor in.
आनेवाला यह साल आपके लिए सबसे अच्छा रहें, और ईष्वर आपको और ज़्यादा कामयाब बनाएं. इसी दुआ के साथ आपको in je hol!quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:37 schreef sjampoeh het volgende:
en ditquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
आनेवाला यह साल आपके लिए सबसे अच्छा रहें, और ईष्वर आपको और ज़्यादा कामयाब बनाएं. इसी दुआ के साथ आपको in je hol!
Wat staat hier?quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:37 schreef sjampoeh het volgende:
Jij ook fijne jaarwisseling, Sjampie!quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:37 schreef sjampoeh het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is de beste band van Nederland.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij ook fijne jaarwisseling, Sjampie!
nog gauw ff jokken he in het oude jaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
geen andere talen kennenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ja zeg, dat snap ik allemaal niet hoor en ook geen zin om te googlen.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
met dat als een gans rondrennende mensquote:
Wanneer ik Gelukkig Nieuwjaar 2020 overweeg, geloof ik. Zelfs als we kilometers ver uit elkaar liggen, ben je altijd goed gewenst en bid je. Heb een prachtig nieuw jaar!quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en dit
जब भी मैं नए साल की शुभकामनाएं 2020 पर विचार करता हूं, मुझे विश्वास है। यहां तक कि अगर हम मीलों अलग हैं, तो आप हमेशा अच्छी तरह से वांछित हैं और प्रार्थना करते हैं। एक शानदार नया साल है!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |