Ja echt bizar gewoon.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Er is voor 77 miljoen verkocht lees ik net
Dat is wel handig, een soort taxiservice.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja! Of je zou gewoon mee kunnen rijden
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tijd voor kaasblokjes met augurk.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:28 schreef Prisha het volgende:
Op het laatste nippertje, tegen beter weten in, toch een Oudejaarslot gekocht
Volgens mij is dat wel veel alcohol voor champagne, dacht ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb er echt de ballen verstand van.
op de fles staat ratafia de champagne. 17%
Ik win nooit ietsquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:28 schreef Prisha het volgende:
Op het laatste nippertje, tegen beter weten in, toch een Oudejaarslot gekocht
Geen idee maar is erg lekker.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel veel alcohol voor champagne, dacht ik.
Ogen groter dan maag. Wederom. Twee kluifjes op. Straks nog maar eentje. Ze zijn wel heerlijkquote:
Is daar ook het illegale vuurwerk bij meegeteld?quote:
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is daar ook het illegale vuurwerk bij meegeteld?
beats mequote:Op dinsdag 31 december 2019 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is daar ook het illegale vuurwerk bij meegeteld?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ogen groter dan maag. Wederom. Twee kluifjes op. Straks nog maar eentje. Ze zijn wel heerlijk
Maak daar maar 3 vanquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog 4 knieperkes te gaan deze avond
oh ja! Misschien wordt dit mijn lucky yearquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien nu wel. Je mag ook al een tiny house bekijken dus wie weet.
Dat is ruk, als het goed is is het hier al dicht.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Bah in de slaapkamer het stinkt naar vuurwerk, raam te laat dicht gedaan
Is ook geen Champagne .. geen eens bubbelsquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel veel alcohol voor champagne, dacht ik.
Lekker in je sas met badedasquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Jongens ik zit lekker in mijn sas![]()
Jammer wel van het vuurwerk buiten maar hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |