Ik moet er niet aan denken zolang achter elkaar te kijken. Ik bing dan wel veel series maar daar zit dan toch vaak ff een pauze tussen. Heb je geen netflix of zo?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Dat is voor de nerds die met o&N niet naar buiten willen of verder niets doen
Het is dat ik lotr niet leuk vind
Netflix is aanwezig hier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken zolang achter elkaar te kijken. Ik bing dan wel veel series maar daar zit dan toch vaak ff een pauze tussen. Heb je geen netflix of zo?
Vooral dat zou gewoon Netflix op zettenquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Komt er nog wat op tv of is het vooral stomme spelletjesprogramma en cabaret? En andere jaarlijstjes?
Ik wou een paar oliebollen halen maar er stonden 20 mensen in de rij.quote:
Dat zal wel, dan moet je gewoon geduld hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou een paar oliebollen halen maar er stonden 20 mensen in de rij.
Ik haat ze.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Vond ik vroeger vies of zo, maar ze zijn best wel lekker.... al weer tijden niet gehad
Ziet wel verschil in qua wel merk je hebtquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Vond ik vroeger vies of zo, maar ze zijn best wel lekker.... al weer tijden niet gehad
Die tent staat er het hele jaar, ik haat het om in de rij te staan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zal wel, dan moet je gewoon geduld hebben
OKquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ziet wel verschil in qua wel merk je hebt
Oh dan haal je morgen gewoon een paarquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die tent staat er het hele jaar, ik haat het om in de rij te staan.
Ik had nog stukje salami, grilworst en een stukje belegen kaas, met zilveruitjes en mosterd dippen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat heb jij voor jezelf te proppen gemaakt, Sjokie?
Da's prima te nassen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had nog stukje salami, grilworst en een stukje belegen kaas, met zilveruitjes en mosterd dippen.
Allemaal restjes van kerst.
Geen biertje?quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nogmaals proost, ik zet zo nog een espresso.
Nee, ik heb toch niet zoveel zoute zooi gegeten vanavond. Maar de avond is nog jong.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eerst de rechterschoen aantrekken.
Dat is waarquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik heb toch niet zoveel zoute zooi gegeten vanavond. Maar de avond is nog jong.
Succes.. ik hoor geen buren ... alleen wat geknal buitenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:07 schreef tonja het volgende:
Nog 6 uur, dan is het feestje boven afgelopen
Oh ja, daar zit je ook nog mee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:07 schreef tonja het volgende:
Nog 6 uur, dan is het feestje boven afgelopen
Ik hoor ze nu ook niet, maar dat komt door mijn hoofdtelefoon. Dus het is goed uit te houden, ik kan alleen niet slapen als ik dat nu zou willen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes.. ik hoor geen buren ... alleen wat geknal buiten
Waarom dat niet dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik hoor ze nu ook niet, maar dat komt door mijn hoofdtelefoon. Dus het is goed uit te houden, ik kan alleen niet slapen als ik dat nu zou willen.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, daar zit je ook nog mee.
doppen inquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik hoor ze nu ook niet, maar dat komt door mijn hoofdtelefoon. Dus het is goed uit te houden, ik kan alleen niet slapen als ik dat nu zou willen.
Omdat ik niet kan slapen met een hoofdtelefoon op. En zonder hoofdtelefoon op heb ik wel last van ze.quote:
Watjes in je oren stoppen, gedrenkt in olijfolie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan slapen met een hoofdtelefoon op. En zonder hoofdtelefoon op heb ik wel last van ze.
Extra virge !!quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Watjes in je oren stoppen, gedrenkt in olijfolie.
Nehquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Watjes in je oren stoppen, gedrenkt in olijfolie.
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of even je trommelvliezen doorprikken met een cocktailprikker.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |