Geen bubbels, klopt. Ik ga ff klikken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ook geen Champagne .. geen eens bubbels
https://www.disdonc.nl/ratafia
yesquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je gaat iig wel leuke dingen doen weer.
Weet nu al morgen last van mijn keelquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is ruk, als het goed is is het hier al dicht.
Dat vermoedde ik al.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ook geen Champagne .. geen eens bubbels
https://www.disdonc.nl/ratafia
Bij mij ook, dat zing ik nog wel eensquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker in je sas met badedas![]()
Kwam ineens in mij op.
Dat is ruk, hier staat alles op een kiertje. Ik zie het morgen wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet nu al morgen last van mijn keel
Voor de zekerheid ff checken
Zet ook muziek aan of zo. En fijne avond.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:35 schreef Recce het volgende:
Ik ga even de kat geruststellen en dan op de fiets. Fijne avond iedereen!
Kalm aan, Recce en hele fijne avond!quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:35 schreef Recce het volgende:
Jij ook een goed uiteinde.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:35 schreef Recce het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij mij ook, dat zing ik nog wel eens
Gadverdamme.quote:
Er is geen kut op TV. Ik denk dat ik maar een film uit de kast pak.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Komt er nog wat op tv of is het vooral stomme spelletjesprogramma en cabaret? En andere jaarlijstjes?
Ik heb geen idee maar ik ontwijk zulke programma's dus geen tv aan hier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Komt er nog wat op tv of is het vooral stomme spelletjesprogramma en cabaret? En andere jaarlijstjes?
Vorsicht en veel plezierquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:35 schreef Recce het volgende:
Misschien alle films achter elkaar of zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom duurt lotr return of the king van half 9 tot 4 uur in de nacht?
Doe nog ff slimste mens.. maar ik win altijdquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is geen kut op TV. Ik denk dat ik maar een film uit de kast pak.
Dat zou kunnen. Dat is voor de nerds die met o&N niet naar buiten willen of verder niets doenquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien alle films achter elkaar of zo.
Ik moet er niet aan denken zolang achter elkaar te kijken. Ik bing dan wel veel series maar daar zit dan toch vaak ff een pauze tussen. Heb je geen netflix of zo?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Dat is voor de nerds die met o&N niet naar buiten willen of verder niets doen
Het is dat ik lotr niet leuk vind
Netflix is aanwezig hier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken zolang achter elkaar te kijken. Ik bing dan wel veel series maar daar zit dan toch vaak ff een pauze tussen. Heb je geen netflix of zo?
Vooral dat zou gewoon Netflix op zettenquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wou een paar oliebollen halen maar er stonden 20 mensen in de rij.quote:
Dat zal wel, dan moet je gewoon geduld hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou een paar oliebollen halen maar er stonden 20 mensen in de rij.
Ik haat ze.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Vond ik vroeger vies of zo, maar ze zijn best wel lekker.... al weer tijden niet gehad
Ziet wel verschil in qua wel merk je hebtquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Vond ik vroeger vies of zo, maar ze zijn best wel lekker.... al weer tijden niet gehad
Die tent staat er het hele jaar, ik haat het om in de rij te staan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zal wel, dan moet je gewoon geduld hebben
OKquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ziet wel verschil in qua wel merk je hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |