SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Maakt niet uit. Het staat juist wel poëtisch vind ik. Past wel bij jou.quote:
Ik hoop echt voor iedereen die de tijd heeft genomen om hun tuin vol te planten of te snoeien dat er niet opeens in de 2de week van februari er opeens een kouwfront op komt zetten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:14 schreef Rafeiro het volgende:
De vogels hier zijn trouwens duidelijk niet onder de indruk van het vuurwerk.
Al moet ik zeggen dat ik het ook wel erg tam vind dit jaar.
Het was echt alsof iedereen zich aan die tamme tijden hield.
Ah, dat gevaar loop ik niet. Ik wilde wel gaan planten en snoeien, maar ergens is dat weer niet gelukt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor iedereen die de tijd heeft genomen om hun tuin vol te planten of te snoeien dat er niet opeens in de 2de week van februari er opeens een kouwfront op komt zetten.
Afgezien van het gebrek aan zonlicht lijkt het wel lente.
Mijn katten zijn panisch en mijn konijn heb ik net maar even iets lekkers gegeven in de hoop dat het afleidt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:14 schreef Rafeiro het volgende:
Poezels binnen houden. Maar dat doe jij vast wel. Woon je in carbid land?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn katten zijn panisch en mijn konijn heb ik net maar even iets lekkers gegeven in de hoop dat het afleidt.
Poezen inderdaad binnen. Ik woon niet in carbid-land, maar wel in carbid-gebied. Veel fruittelers hier en daar wordt druk met carbid geschoten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Poezels binnen houden. Maar dat doe jij vast wel. Woon je in carbid land?
Ik woon verre van in carbid land, maar ik zit tussen een volkswijk en een villawijk in, en in beide zijn ze al vanaf een uurtje of 6 bezig tegen elkaar op te bieden lijkt wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Poezels binnen houden. Maar dat doe jij vast wel. Woon je in carbid land?
Deden ze hier in de woonwijk vroegâh ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Poezen inderdaad binnen. Ik woon niet in carbid-land, maar wel in carbid-gebied. Veel fruittelers hier en daar wordt druk met carbid geschoten.
Ja, hier was het inderdaad vroeger ook al vanaf november geknal. De laatste jaren eigenlijk vooral sinds het verkocht mag worden. Wat dat betreft is het echt een verbetering. De mist trekt trouwens weer weg hier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Deden ze hier in de woonwijk vroegâh ook
Neef heeft arm zo nog eens gebroken. Deksel tegen arm, haha.
Maar toentertijd was het vanaf november al geknal.
Die metalen pijlen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nou zegt dat natuurlijk weinig, want toen ik nog jong was liepen we ook te kutten met strijkers en lawinepijlen.
Volgensmij wel, althans dat zat meer aan de mindere kant van de familie en mijn ouders waren ook zo verstandig om mij die dingen niet te laten afsteken, had je het ook over van die bommen die je al moest ingraven om dan nog te hopen dat de ramen er niet uitvlogen.quote:
Ik heb dus nooit met vuurwerk gekloot. Toch meer een mannending, denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:35 schreef Rafeiro het volgende:
Bij mijn zwager, ik gok 15 jaar geleden, "opgevoerde" lawine pijn (kruit van 3 stuks and then some) vast getaped aan boom, sssssshhht, *boem*, boom om.
Mijn vogels ook niet. Toen pakte ik een plastic zakje vast en dat ritselde en toen was er PANIEK!!!! in de tent. Ik snap ze soms nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:14 schreef Rafeiro het volgende:
Whehe. Ik noem ze soms al Dodo's. Om niks stuiter de stuiter en denk je hiervan schrikken ze: Staren naar je alsof je gek bentquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn vogels ook niet. Toen pakte ik een plastic zakje vast en dat ritselde en toen was er PANIEK!!!! in de tent. Ik snap ze soms niet
Zulke dikke mist daar?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:20 schreef Symphonic het volgende:
Twee uur geleden hadden we nog overburen, inmiddels niet meer....
Uit de hand gelopen vreugdevuur?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:20 schreef Symphonic het volgende:
Twee uur geleden hadden we nog overburen, inmiddels niet meer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |