Ja je had toch die met die lichtjes?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus. Nee, ik heb mijn pantoffels nog niet aanVind je dat dat zou moeten bitterbal?
ja nou ja die lichtjes doen het niet meer zo goed denk ik. Maar dik kans dat ik die vanavond aan ga doen ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je had toch die met die lichtjes?
Ja is leukquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja die lichtjes doen het niet meer zo goed denk ik. Maar dik kans dat ik die vanavond aan ga doen ja.
Ik hoop eigenlijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:59 schreef bitterbal het volgende:
Voor een record aan vuurwerk gekocht en dan is er dikke mist
HAHAHAHAHHAHAH
:p
Ik vind het ergens nog wel jammer. Wel de geluidsoverlast, maar niet het uitzicht.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:59 schreef bitterbal het volgende:
HAHAHAHAHHAHAH
Daarom vuurwerkverbod voor particulieren, regelen we wel een voetbal- of dartwedstrijd voor de tokkies om ze koest te houden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:59 schreef bitterbal het volgende:
HAHAHAHAHHAHAH
Misschien houdt het mensen tegen om het af te stekenquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het ergens nog wel jammer. Wel de geluidsoverlast, maar niet het uitzicht.
En dan? Morgen weer?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien houdt het mensen tegen om het af te steken
Ja geen slecht idee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom vuurwerkverbod voor particulieren, regelen we wel een voetbal- of dartwedstrijd voor de tokkies om ze koest te houden.
Ik zou het niet erg vinden als vuurwerk verboden wordtquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop gewoon dat het eens een keer GOED uit de klauw loopt en dat er zoveel schade en slachtoffers en ellende valt dat de publieke opinie omklapt en dat we gewoon volgende week met z'n allen zeggen "Jong0ns, dit moeten we niet meer doen"
Recentelijk gebeurd, binnenstad in de fik, alleen lokaal verboden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop gewoon dat het eens een keer GOED uit de klauw loopt en dat er zoveel schade en slachtoffers en ellende valt dat de publieke opinie omklapt en dat we gewoon volgende week met z'n allen zeggen "Jong0ns, dit moeten we niet meer doen"
Ik ook nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als vuurwerk verboden wordt
Ik las dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:11 schreef bitterbal het volgende:
Je ziet geen hond voor ogen meer door de mist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |