En de songtekst van Holiday In Spain is ook zo extreem slecht dat het hilarisch wordt.quote:
Geen plannen zijn ook plannenquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:22 schreef ok01 het volgende:
[..]Ik heb geen plannen dit jaar, dus ik blijf nog wel even
Wij dat huisje zonder dak sinds netquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik ga naar de Highway to Kyran en fam!![]()
Ook daar kan zaad over.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat zusje van Olcay heeft zo'n kindergezichtje
Wel een aardige transliteratie nog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En de songtekst van Holiday In Spain is ook zo extreem slecht dat het hilarisch wordt.
Fijn toch? Kan je je fantasie uitleven, zonder dat het illegaal isquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Iedereen heeft het ook maar over 'het zusje van Olcay'. Volgens mij weet niemand hoe ze heetquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Is die Georgina het zusje van Olcay?quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik hoop altijd maar dat ze zwaar aan de drugs zaten bij het schrijven van die tekst, dat maakt het iets begrijpelijker voor mequote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En de songtekst van Holiday In Spain is ook zo extreem slecht dat het hilarisch wordt.
Ik vind Gimme Shelter mooier maar ik kan er mee leven.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Paint It Black dit jaar de hoogstenetjes hoor
Aangenaamquote:
Ik heb nooit echt zin gehad om door het oeuvre van Bløf heen te ploegen. Ik hoor wel eens wat voorbij komen en dan vind ik het best haha.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Zaterdag vind ik wel een vrij pover liedje.
De muziek zekerquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muziek bij Fleetwood Mac was ook best goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |