ze staan er dit jaar nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Er stonden hopelijk geen mensen te wachten op hun oliebollen
Oh, dat is een slecht teken..quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze staan er dit jaar nietgeen kraam gezien
das dan weer sneu
jij ook!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:31 schreef Bramenstruik het volgende:
ga er ook vandoor, fijne avond iedereen!!! goede jaarwisseling, en morgen weer goed op in een nieuw blanco jaar, maak er wat van!!!!!
Ook een fijne avond!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:31 schreef Bramenstruik het volgende:
ga er ook vandoor, fijne avond iedereen!!! goede jaarwisseling, en morgen weer goed op in een nieuw blanco jaar, maak er wat van!!!!!
Meestal kocht ik al een zodra de kraam er stond, maar het trok mij nou niet zo..Vandaag ook niet geweest want zwager had ze gebakkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb er nog geen gehad, strakjes de eerste. krijge er steeds meer zin in nu
tegenwoordig staan die er ook steeds vroeger, tegen de tijd dat het dan oudjaarsdag is komen de oliebollen je neus uitquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Meestal kocht ik al een zodra de kraam er stond, maar het trok mij nou niet zo..Vandaag ook niet geweest want zwager had ze gebakken
Ja je moet er dan ook niet teveel van te voren gaan eten, maar sommige eten er gewoon hele berg op..quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tegenwoordig staan die er ook steeds vroeger, tegen de tijd dat het dan oudjaarsdag is komen de oliebollen je neus uit
Van de week bij de kraam naast de Ah...Die kerel tegen mij: Nou meidje wat wil je?quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tegenwoordig staan die er ook steeds vroeger, tegen de tijd dat het dan oudjaarsdag is komen de oliebollen je neus uit
Laat ze lekker liggen, desnoods eet ze morgen opquote:
Dat is gewoon smerig....Vind ik...quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja je moet er dan ook niet teveel van te voren gaan eten, maar sommige eten er gewoon hele berg op..
Als ontbijtquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Laat ze lekker liggen, desnoods eet ze morgen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |