Fijne jaarwisseling!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef MadMaster het volgende:
Vóór Papa ga ik er snel officieel vandoor.
Succes met het topic hunten en een fijne jaarwisseling!
Fijne jaarwisseling MM!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef MadMaster het volgende:
Geen scheten meer latenquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wow, dat was een harde knal hier.
Bye! Veel plezier vanavondquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef essnhills het volgende:
Lieve FOK!kers, ik ben inmiddels met een tas vol oliebollen onderweg naar het oud&nieuw feestje.
Was weer echt gezellig, veel gelachen en weer veel muziek (en met name titels) leren kennen. Bedankt!
Wees voorzichtig allemaal vanavond. Heel fijne jaarwisseling en tot volgend jaar![]()
![]()
![]()
Denk dat je het bij de wat meer obscure bandjes nog genoeg ziet hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef Hamlapjes het volgende:
Worden tegenwoordig niet zo veel meer op platen gezet, toch, zulke ouvertures?
Doeiquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef essnhills het volgende:
Lieve FOK!kers, ik ben inmiddels met een tas vol oliebollen onderweg naar het oud&nieuw feestje.
Was weer echt gezellig, veel gelachen en weer veel muziek (en met name titels) leren kennen. Bedankt!
Wees voorzichtig allemaal vanavond. Heel fijne jaarwisseling en tot volgend jaar![]()
![]()
![]()
Heel veel plezier ess! En goede jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Nee, ik zal me in proberen te houden.quote:
Fijne avond MMquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef MadMaster het volgende:
Fijne jaarwisseling Essy! Bedankt voor al het lachenquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |