Stond gewoon op 8 ooitquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
Old and Wise stond twee jaar terug nog 35e..
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:11 schreef houdjemond het volgende:
Dank allen, maar we zijn niet zielig.
Mama ging iets eerder pleitte dan ik, toen was ik, en ik quote "net zo'n kankerhoer als je moeder en de enige manier waarop jij mijn huis verlaat is tussen 6 planken".
Dus nee, ik heb geen vader, niet meer.
Misschien heel erg voor mijn tijd? Geen idee. Ben uit '83quote:
insgelijks,ouwe reusquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:12 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga zo maar eens de auto in naar niet-luisterende familieFijne avond verder en geniet van het TOPICRECORD
Fijne jaarwisseling
Ik ben van '93. Gewoon vaker Top 2000 luisteren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Misschien heel erg voor mijn tijd? Geen idee. Ben uit '83
Fijne jaarwisseling ouwe reus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:12 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga zo maar eens de auto in naar niet-luisterende familieFijne avond verder en geniet van het TOPICRECORD
Fijne jaarwisseling
fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:12 schreef Bugno3 het volgende:
Fijne jaarwisseling
Veel plezier Bugno!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:12 schreef Bugno3 het volgende:
Fijne jaarwisseling
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:11 schreef houdjemond het volgende:
Dank allen, maar we zijn niet zielig.
Mama ging iets eerder pleitte dan ik, toen was ik, en ik quote "net zo'n kankerhoer als je moeder en de enige manier waarop jij mijn huis verlaat is tussen 6 planken".
Dus nee, ik heb geen vader, niet meer.
Gewoon oordopjes in, wellicht tot op het stationquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:12 schreef Bugno3 het volgende:
Fijne jaarwisseling
Dat zou ook verklaren waarom ik het ook niet ken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Misschien heel erg voor mijn tijd? Geen idee. Ben uit '83
Ciao Gianni!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:12 schreef Bugno3 het volgende:
Fijne jaarwisseling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |